Finnmatkojen määrittelemätön äkkilähtö sisiliaan

Sisiliaa

Onko kellään kokemust finnmatkojen äkkilähdöistä Sisiliaan, joissa on määrittelemätön majoitus? Lähinnä se hotellin taso mietityttää.. Tietenkään sitä ei voi tietää etukäteen, mutta jotain osviittaa ehkä...

10

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+9

No mitä jos kävisit kaikki Finnmatkojen Sisilian kohteiden hotellit läpi? Niitä nyt ei ihan hirveästi ole kuitenkaan. Joku niistähän se on.

• ei toista kertaa

No, ei ollut. Sain niin huonon hotellihuoneen, että oli pakko vaihtaa toiseen ja maksaa tietysti itse. Eikä vaatimukseni olleet kuitenkaan korkeat, vaan olisin tyytynyt siihen, jos vessa olisi toiminut...

• wilmikaarto
        ei toista kertaa kirjoitti:

No, ei ollut. Sain niin huonon hotellihuoneen, että oli pakko vaihtaa toiseen ja maksaa tietysti itse. Eikä vaatimukseni olleet kuitenkaan korkeat, vaan olisin tyytynyt siihen, jos vessa olisi toiminut...

Pitää ilmoittaa henkilökunnalle jos jokin ei toimi. Kyllä se alkaa toimimaan kun sinne paskaa kertyy.

• eipijäturhaanujostel
        ei toista kertaa kirjoitti:

Etkö osannut sanoa että vessa ei toimi. Olisit vaan tehnyt läjää pönttöön niin kyllä sitä olis alettu korjaamaan. Hymyt sulle.

• ehkäsamassakäynyt

mikä oli hotellin nimi??? jossa vessa ei toiminut

• Luultavasti-näin

Hotellin nimi oli Naxos-fani-Sempre

• sinderellako

Mulle cse hotellin taso ei oo nyt niin nokon nuukaa vaan kohde että ei joudu mihinkään pieneen tuppukylään.

• sisselen

Todennäköisesti joutuu/pääsee Naxokseen ja itsellä oli hyvä tuuri, eka kerran olin rauhallisella alueella renegatin puolella ja toisen kerran biitsin puolella. Kumpikin hotellihuone oli siistejä.

• paulina

Olen ollut kahdella äkkilähdöllä, viime vuoden elokuussa hotelli Alexandra, siisti pieni hotelli renegatin puolella, rauhallinen alue jab toinen del sol biitsin puolella, aika rauhaton, musiikki ja liikenne. Ei haitannut ja jos halusi nk viilennyksen se maksoi 10 eu päivä.

• pakettipate

On kokemusta. Samalla pakettimatkalla ollut leidi lähti äkkilähdölle kipeän jalan kanssa ja sai hissittömän huoneen yläkerrasta. Leidi alkoi vihata koko kohdetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1167
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      832
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe