Finnmatkojen määrittelemätön äkkilähtö sisiliaan

Sisiliaa

Onko kellään kokemust finnmatkojen äkkilähdöistä Sisiliaan, joissa on määrittelemätön majoitus? Lähinnä se hotellin taso mietityttää.. Tietenkään sitä ei voi tietää etukäteen, mutta jotain osviittaa ehkä...

10

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+9

No mitä jos kävisit kaikki Finnmatkojen Sisilian kohteiden hotellit läpi? Niitä nyt ei ihan hirveästi ole kuitenkaan. Joku niistähän se on.

• ei toista kertaa

No, ei ollut. Sain niin huonon hotellihuoneen, että oli pakko vaihtaa toiseen ja maksaa tietysti itse. Eikä vaatimukseni olleet kuitenkaan korkeat, vaan olisin tyytynyt siihen, jos vessa olisi toiminut...

• wilmikaarto
        ei toista kertaa kirjoitti:

No, ei ollut. Sain niin huonon hotellihuoneen, että oli pakko vaihtaa toiseen ja maksaa tietysti itse. Eikä vaatimukseni olleet kuitenkaan korkeat, vaan olisin tyytynyt siihen, jos vessa olisi toiminut...

Pitää ilmoittaa henkilökunnalle jos jokin ei toimi. Kyllä se alkaa toimimaan kun sinne paskaa kertyy.

• eipijäturhaanujostel
        ei toista kertaa kirjoitti:

Etkö osannut sanoa että vessa ei toimi. Olisit vaan tehnyt läjää pönttöön niin kyllä sitä olis alettu korjaamaan. Hymyt sulle.

• ehkäsamassakäynyt

mikä oli hotellin nimi??? jossa vessa ei toiminut

• Luultavasti-näin

Hotellin nimi oli Naxos-fani-Sempre

• sinderellako

Mulle cse hotellin taso ei oo nyt niin nokon nuukaa vaan kohde että ei joudu mihinkään pieneen tuppukylään.

• sisselen

Todennäköisesti joutuu/pääsee Naxokseen ja itsellä oli hyvä tuuri, eka kerran olin rauhallisella alueella renegatin puolella ja toisen kerran biitsin puolella. Kumpikin hotellihuone oli siistejä.

• paulina

Olen ollut kahdella äkkilähdöllä, viime vuoden elokuussa hotelli Alexandra, siisti pieni hotelli renegatin puolella, rauhallinen alue jab toinen del sol biitsin puolella, aika rauhaton, musiikki ja liikenne. Ei haitannut ja jos halusi nk viilennyksen se maksoi 10 eu päivä.

• pakettipate

On kokemusta. Samalla pakettimatkalla ollut leidi lähti äkkilähdölle kipeän jalan kanssa ja sai hissittömän huoneen yläkerrasta. Leidi alkoi vihata koko kohdetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe