Kai mun täytyy irtisanoa itseni, kun ruskea silmäiseltä/tumma hiuksiselta mitään vasta kaikua.
Pitäköön nainen oman tuurinsa D-alkuisessa firmassa.
Mieskin kaipaa jotain
J..i
4
210
Vastaukset
- JJ
Näin se menee näin se käy.
Kun ihastuu johonkin ja ei saa mitään vastaan.
Kun se joku edes sanoisi jotain... Edes tekstaria, sähköpostia tai jotain...
Omalle kodalle on se käynyt myös. - ....
Onko tullut mieleen kysyä siltä henkilöltä itseltään? eihän mitään saa jos ei kysy?
- Rusk_silmätjakatseet
Tummat silmät, ruskea tukka... ja päinvastoin mulla on, mutta työpaikan nimi ei ala kyllä D:llä, ei vaikka miten päin kääntäisi. Miten sä et ole muka huomannut ja tajunnut mun tunteita ja ajatuksia sua kohtaan? Älä jätä mua! :)
- J..i
Okei... ajan sitten rekan keulaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069