Teuvon ihmisvihamielisiä kirjoituksia

eräs meistä

ei todellakaan pidä vähätellä. Hänen pitkään harjoittamansa kiihkovihamielinen kirjoittelunsa oli lähes onnistua kaappaamaan samaan henkeen useitakin henkilöitä parina viime vuonna. Ihmisvastaisella kiihotuksella olisi voinut pahimmillaan olla seurauksena jopa Norjan tragedian kaltaiset järjettömät tapahtumat. Niin ihmisvihamielisiksi olivat Teuvon kannattajat muuttuneet.
Vain palstan valppaat Jeesukseen uskovat henkilöt kykenivät rukouksillaan ja kirjoituksillaan tukahduttamaan moisen aggressiivisen agitaation alkuunsa. Nyt Teuvo on harmiton pikku näpertelijä, kiitos Jumalalle!

Gal. 6:7
Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.

6

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi tosin

Teuvo harjoittaa nettiagitaatiota, laihoin tuloksin. Se on ihmisnäpertelyä ja neppailua.

• Samaa olen ajatellut tuon norjan tragedian yhteydessä. Mutta korostan ettei Teuvokaan saanut minusta ihmisvihamielistä ja siitähän juuri sain toistuvasti em herralta sapiskaa.

• tiivistäjä

Teuvo teologian voisikin tiivistää muotoon: Vain minä olen oikeassa ja muut ovat saatanoita.
        Tämä on Teuvon lähtökohta kaikkeen hänen kirjoitteluunsa.

• JOOPATIJOOOOO
        tiivistäjä kirjoitti:

Teuvo teologian voisikin tiivistää muotoon: Vain minä olen oikeassa ja muut ovat saatanoita.
        Tämä on Teuvon lähtökohta kaikkeen hänen kirjoitteluunsa.

Jus joo....Suniko ihan täysissä mielen järjessä ja voimiassa?

• Jackie1111

Suni on täysin järjissää, onha se semmone juttu ettei täälä toista oo kuka tajuaa mitä tarkottaa ette Jumala riitä. Vaikka riittää kaikille todellisuudessa ketkä ei pelkää, pelkäävät eivätkä uskalla antaa kiimakullin olla vapaasti ja tulostaa semmosta settiä ku tuntuu.

kiimakulli on vaa opetettu suoltamaa semmosta sontaa ettei sitä meinaa uskaltaa puhuu, sit pelätää ku se on nii härskiä ja "PAHAA"

vitut sanon mie.

kaikkie pitäs suoltaa semmosta paskaa ku hyvältä tuntuu koha vaa ymmärtäisivät jumalan ylläpitävä tätä paikkaa ja olisivat huumorimielellä toisille. sepä se riittänee herra yli herralle.

• Jackie1111

Eipä jeesus sen takia halunnu pahoja sanoja opettaa päälle ku muute ois heittäny härskiä juttu.

tästä ei oo varmuutta... ajatuksia ilmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe