Olisi tarvetta vähintään 1m. korkealle kuomulle kyseiseen kärryyn, mutta ei millään raaskisi maksaa uuden hintaa..
Jos jollakin on nurkissa ylimääräinen, niin kiinnostaisi kyllä. Kärryn mitat 1400x2750.
[email protected] , ja Lahdessa asun.
Kuomu Muuli 1400 LH peräkärryyn
Lasse Laakso
1
1188
Vastaukset
- Pressu
Riippuu hieman käyttötarpeesta.....
Puusta lisälaidat ja pressu päälle. Tollasen itse tein tänä kesänä. Varastosta sattui löytyyn väliaikaiseen käyttöön sopivan kokoinen kevytpeite (semmonen hieman paksumpi harmaa, mutta IKH:ssa näytti olevan saman kokoinen semmonen jotain 650g/m2 joka olis tarkoitus hommata). Pressun mittojen mukaan mittasin laitojen korkeuden jotta pressu tuli sopivasti limittäin kärryn laitojen kanssa.
Jatkokehityksenä tarkoitus tehdä perän osalta irroitettavaksi.
Kuomukin on mutta tietyt hommat onnistuu paremmin ilman....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670