En ymmärrä miksi perussuomalainen aktiivi toimii näin (Iltalehti):
"Outo viesti lähti perjantaina myös useille perussuomalaisten kansanedustajille sekä suurelle joukolle muita Kiemungin tuttavia, sillä tämä välitti sen eteenpäin.
- En lukenut viestistä muuta kuin otsikon, mutta koska se näytti käsittelevän islamia, välitin sen eteenpäin koko sähköpostilistalleni, sillä tunnen paljon ihmisiä, jotka tutkivat näitä asioita, Kiemunki selittää."
Vaikka ikinä ei olisi tapahtunut mitään Norjan tragedian kaltaista, minä ainakin hämmästyin, että Suomessa on virallinen puolue, jonka jäsenistö pohtii "islamisaation" kaltaisia aiheita.
Tästä sotkusta jos Soini kumppaneineen itsensä jotenkin rimpuilee irti, niin on todellinen puheen mestari. (Ja kannattajakunta joukkohurmokseen vaipuneita sätkynukkeja)
Suoraselkäisiä suomalaisia?
4
51
Vastaukset
- Lähettiköhän...?
Halla-aholle? Hän ei tunnusta sitä saaneensa.
- Tuli ISO JYTKY!
Soinin "ilmaisella" (sinä maksat) viinalla hölväämät juopot ja laiskat toimittajat laatinevat yhdessä Jusulan ja Putkosen kanssa päät punaisina "Soinin pelastusohjelmaa"? Ehkä jo huomenna pSS marttyyri astuu tekoitkuineen lööppihehkutuksin julkisuuteen?
- hgjtyui
Näitä "suoraselkäisiähän" persuilla riittää. Huh huh!
http://ossimantylahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/77684-persujen-sipila-tuomittu-tappouhkauksesta
- Suvaitsematon
Suomalainen kansanedustaja levittää edelleen terroristien propagandaa.
Vaikea sanoa, kumpiko on pahempaa: se että hän ei olisi ymmärtänyt mitä teki vai se, että teki tätä täysin tieten tahtoen. Sentään lukutaitoinen vallanpitäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163