Minulla oli kaksi vuotta sitten kokemus joka aloitti Ptsd:n. Kolme vikkoa sitten terveyteni tuntui 95% parantunneelta. Olo oli hyvä, muisti toimi melkein normaalisti, muutamiä tökkimisiä lukuun ottamatta. Kaikin puolin minusta tuntui että nyt voisi alkaa mennä hyvin.
Sitten meidän taloyhtiöön tuli kattojen korjaus; homma kesti 2 viikkoa klo 8.00 -18.00, viikonloppuja lukuunottamatta. Ensimmäisenä viikkona tuntui että saattaisin selvitä, muta kakkos viikolla alkoi pahasti stressaamaan. Olin kesälomalla, joten myöskin kotona. Traumani nimittäin osittain liittyi ääniin jota en pystynyt kontrolloimaan.
Nyt katon korjaajat ovat lähteneet, mutta minun mieleni on ollut pahasti sumussa jo neljä päivää. Henkinen silmä on melkein sokea, toisinsanoen.
Tiedän että muut "PTSD kollegat" kyllä tietävät mitä tarkoitan.
Kysymykset ovat:
Kuinka kauan tämä vaihe kestää?
Oliko kahden viikon stressi niin kova että minun pitää odottaa taas vuosi tai kaksi että olen palautunut?
Onko muistiini voinut tulla vikaa noin lyhyessä ajassa vai onko kyse vain siitä että vika on keskittymisessä(huom. koko 2 viikon ajan uskoin että minulle ei käy mitää, vaikka toisen viikon aikana alkoi jo stressaamaan pahasti)?
Jos vika on keskittymisessä mikä auttaa(muisti ja keskittyminenhän tavallaan toimivat yhdessä)?
Onko sellaisesta tuotteesta kuin fosfoser memory mitään apua meille joilla on Ptsd?
Tiedän että kysymykseni ovat normi-ihmiselle täyttä hepreaa, mutta toivon että ne jotka tietävät tai ovat kokeneet, voisivat vastata. Kaikkiin ei tarvitse vastata jos ei pysty. Tämä on tuskaa.
Kiitos niille jotka voivat auttaa.
PTSD ongelmia
Kärsivä
3
101
Vastaukset
- beentheredonethat2
Älä vedä ainoastaan lääkkeitä vaan hankkiudu myös terapiaan.
- Kärsivä
Lääkkeet on viimeinen asia mitä minä ryhtyisin harrastamaan. Kitos kuitenkin vastauksesta.
- suoja
Hei, vastaan nyt muutaman kuukauden jäljessä; kokeile tehdä läsnäolo harjoituksia, mitä varmasti terapiassakin on aiemmin tehty. Ne auttavat lievittämään stressitilaa ja oireilua, sekä palautumaan nykyhetkeen.
Toivottavasti olet alkanut taas hiljalleen toipua. Kaikkea hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905