oli tänään tuoretta lihaa tarjolla kun henkilökuntaan kuuluva tyllerö seisoi paskasine kenkineen hyllyssä ja järjesteli paikkoja ylähyllyssä. Eipä ole tämän jälkeen Prismaan menemistä. Prismanpäällikkö voisi vastata onko tämä ruokien keskellä kävely yleinen tapa kys kaupassa.
Prisman lihatiskillä
41
2802
Vastaukset
- rypäleenpolkija
Onneksi ei ollut paljain jaloin.
- äläviitsiii
Taitaa olla hiukan väärä paikka purkaa patoutumia. Taidat olla sinäkin niitä valittajia, joille ei kelpaa mikään.
Vietä mukava viikko tutustumalla kyseiseen sivuun: http://www.aasiakas.net/- Todella yääääääääääk
Jos sinun mielestä ruokien keskellä voi kävellä niin eikun prismaan.
- Persuton päivä
Olisipa päivä ilman Persuvalittajia. Vai mitä, älä viitsi?
- ???????????????
Persuton päivä kirjoitti:
Olisipa päivä ilman Persuvalittajia. Vai mitä, älä viitsi?
Olisipa päivä ilman ääliöitä! Vai mitä?
- .P....
Elä välitä, ei täällä kohta ole Prismaa tai Cittarii! Tumin kitka vaan...
- Anonyymi
Oliko Vesa jo 2011 jauhamassa??
- Pieni on suurta.
Olis hieno homma, kun ei oliskaan prismaa eikä Cittarii. Ei tarvita noin isoja kauppoja. Ne ovat markkinavoimia varten, ei tavallista ihmistä varten.
- Anonyymi
Kyllä me muut tarvitaan niitä.
- ajattele järjelläs!
no huhhuh! on joillaki tosiaa vissii vähä vainoharhaset jutut! eiköhän työntekijät tiedä paremmin.. ja sitä paitsi ei se ollu lihatiski vaan sen alla on sellane "jakkara".
- Anonyymi
Vesa ei erota jakkaraa.
- mieti uudelleen..
Ne mainitsemasi kengät, hikiset sukat vai paljaat jalat? Mikä niistä on mielestäsi paras vaihtoehto?
- nähty on
Jalostehyllyllä lyhyt nainen hyllytti tavaraa ylähyllylle ja seisoi kengät jalassa myyntitiskillä. Alahyllyillä oli tavaraa ja ne oli hieman edessä niin siirteli jaloillaan niitä tavaroita sivuun.
Ei tuosta kukaan varmaan mitään tautia saa mutta henkilökunta voisi vähän miettiä mitä tekee kaupan aukioloaikana koska ei kaupoissa kengät jalassa mennä seisomaan millekään myyntitiskille. - prosentti
Ai onko Prismassa vielä lihatiski?
- parasta itselle
Itse asioin enää vain ja ainoastaan M-marketin liha-/kalatiskillä.
- kieputti
linjajaatoo
- Anonyymi
kinkku
- Anonyymi
hernepussi
- Anonyymi
hometta seinässä
- Anonyymi
pinaattikeitto
- Anonyymi
hometta
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
Saitko houkuteltua peräkammariin???
- Anonyymi
en viiti lähtee siihe seinään mihin oli väärennetty mun piissi
idea ois ollu et harmaa tai hopee siihe killtävält punasel sisuksiin jotai nuolet yms
sit ehkä at:n vaaleen sinisel tausta ja siihe sit mustal lainit ja sitte jotai - Anonyymi
valkonen
- Anonyymi
ei oo mikää pakko se valkone
- Anonyymi
Vesa työntekijöiden kengät on puhtaat. Toisin kuin sinä,haiset kilometrin päähän!
- Anonyymi
ilman tippoja tää pois onnistunu
- Anonyymi
syytös
- Anonyymi
aikamäärä todiste
- Anonyymi
minä maalaan nyt wateria en panicia
- Anonyymi
ei ole enää uimakeliä
- Anonyymi
kaks puol kertaa kävin viime käsänä uimassa
- Anonyymi
jääpaloja vaikka laittaaa huosuihin tai jotai
- Anonyymi
jos on housut
- Anonyymi
viilentää kummasti
- Anonyymi
jos huvittaa
- Anonyymi
et väärennä mun" jotai " tägiä
- Anonyymi
mulla on kaikenlaisia
- Anonyymi
Kerrakin tuoretta tavaraa....
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575785Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773023Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222258No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402005- 191868
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83119281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah761031