Tajusin että mun on pakko uskaltaa ottaa suhun yhteyttä tällä viikolla, että saan viimeinkin tämän asian selviämään. Toivottavasti sulla on kaikki ihan hyvin. Naiselta t-alkuiselta m-alkuiselle miehelle. Mietin että teenkö sen yhteydenoton teksiviestillä vai laitanko fb-viestin. Pelkkä ajatus saa perhosia vatsaan.
http://www.youtube.com/watch?v=daP2xf5uMlY
Hyvää iltaa ja yötä
4
127
Vastaukset
- call me...........
Soita tai pistä mulle tekstari, numeron kyllä tiedät.Mä voisin soittaa itsekin sulle mutten utele keltään enää sun numeroa. Sitä Wanhaa Raneakin pitäis käydä vissiin vetämässä vähän lättyyn kun sil viisiin mua petkutti, ei muka tiedä.....
- ap. 03 area
Öö, Ranea. Et taida olla oikea ihminen. Mutta numeron kyllä tiedän kun olen siihen jo yhden viestin laittanut. Ja mun numero on tällä hetkellä uudella osoitteellani löydettävissä numerotiedustelusta.
- ap.
Ei kai tuo jotenkin tarkoita mun entisiä vuokranantajia. Ne on kyllä niin hupsuja ja hajamielisiä ettei olisi mikään ihme jos eivät tietäisi.
- yks biisi mielessä
sun entiset vuokranantajat ovat enemmänkin kuin vaan vähän hupsuja hajamielisiä. ei ne oikeasti tiedä yhtään mitään.eikä niitä kyllä kiinnostakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770