Siilinpää - millainen alue?

3546dfhg

Millainen alue mielestänne on Siilinpään lähiö?

- hyvät ja huonot puolet
- status verrattuna taajama-alueen muihin osa-alueisiin (Leppäkaarre, Simonsalo, Aseman seutu, Keskuskortteli, Päivärinne, Kirkonmäki, Ahmo, Räisälä)
- alentaako Peltotien kaksi kunnan vuokrataloa alueen arvostusta - entä sekava asuinkanta (niin kerros- rivi- ja omakotitaloja eri vuosikymmeniltä)

8

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Itse ainakin asun kyseisellä alueella rivitalossa ja täällä on todella rauhallista asua. :)

• fddf

Veljeni asui siellä (omistus)kerrostalossa ja oli rauhallinen talo. Voin sanoa, että Simonsalossa "hieman" vilkkaampaa ja "mielenkiintoisempaa" asukaskuntaa. :)

• =?

Jos vuokratalot ovat sellaisia että niissä asuu tavallista porukkaa (eli ei esim. huumesakkia kuten simonsalon ja leppäkaarteen vuokrataloissa), niin mitäpä ne siellä haittaa.

Jos statusta haet, niin älä ainakaan osta mitään kyseisten alueiden läheltä.

• Kaljaveikkonen

Sen verran pitää Leppäkaarteessa vuokratalossa asuvana korjata, että ei täällä niinkään huumesakkia asu, kyllä täällä enimmäkseen juodaan vaan paljon kaljaa...

• Siilinpää....

Ei se minusta mitenkään huono alue ole. Keskusta palveluineen on lähellä, aivan jalkamatkan päässä, ei läpiajoliikennettä, koulut lähellä, bussipysäkki lähellä, uimaranta jne.
      Asuin siellä joskus aiemmin, eikä se minusta vaikuttanut lainkaan hassummalta asuinpaikalta. Melkeinpä paras asuinpaikka Siilin keskustan tuntumassa.
      Voisin asua siellä edelleenkin, jos olisin nyt muuttamassa.

• juna tuli juna meni

Kävelymatkan päässä kirkonkylän keskustasta. Junaradan läheisyys voi haitata herkkäunisia, itse olen tottunut junien ääniin, enkä niistä häiriinny lainkaan. Siilinpäähän on rakennettu 50-luvulla paikkakunnan ensimmäinen kerrostalo, joka on asuin- ja liikekäytössä edelleen. Kirkonkylä on aiemmin ollut Asematien ja Siilinpään alueella. Uskon, että Siilinpään alueen vetovoima on siaintisa vuoksi hienoisessa nousussa. Siilinpäästä päsee radan ali turvallisesti keskustaan uutta alikulkutunnelia pitkin. Suht rauhallista täällä on asustaa.

• Anonyymi

Hyvä asuinalue poiskukien Peltotie, jossa asuu paljon alemman sosiaaliluokan tapauksia.

• Anonyymi

Holisteja aika paljon mutta jos ne ei haittaa niin ihan kiva paikka. Tosin enpä nyt ole löytänyt tältä kylältä holistivapaata paikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe