Millainen alue mielestänne on Siilinpään lähiö?
- hyvät ja huonot puolet
- status verrattuna taajama-alueen muihin osa-alueisiin (Leppäkaarre, Simonsalo, Aseman seutu, Keskuskortteli, Päivärinne, Kirkonmäki, Ahmo, Räisälä)
- alentaako Peltotien kaksi kunnan vuokrataloa alueen arvostusta - entä sekava asuinkanta (niin kerros- rivi- ja omakotitaloja eri vuosikymmeniltä)
Siilinpää - millainen alue?
8
933
Vastaukset
- .....
Itse ainakin asun kyseisellä alueella rivitalossa ja täällä on todella rauhallista asua. :)
- fddf
Veljeni asui siellä (omistus)kerrostalossa ja oli rauhallinen talo. Voin sanoa, että Simonsalossa "hieman" vilkkaampaa ja "mielenkiintoisempaa" asukaskuntaa. :)
- =?
Jos vuokratalot ovat sellaisia että niissä asuu tavallista porukkaa (eli ei esim. huumesakkia kuten simonsalon ja leppäkaarteen vuokrataloissa), niin mitäpä ne siellä haittaa.
Jos statusta haet, niin älä ainakaan osta mitään kyseisten alueiden läheltä.- Kaljaveikkonen
Sen verran pitää Leppäkaarteessa vuokratalossa asuvana korjata, että ei täällä niinkään huumesakkia asu, kyllä täällä enimmäkseen juodaan vaan paljon kaljaa...
- Siilinpää....
Ei se minusta mitenkään huono alue ole. Keskusta palveluineen on lähellä, aivan jalkamatkan päässä, ei läpiajoliikennettä, koulut lähellä, bussipysäkki lähellä, uimaranta jne.
Asuin siellä joskus aiemmin, eikä se minusta vaikuttanut lainkaan hassummalta asuinpaikalta. Melkeinpä paras asuinpaikka Siilin keskustan tuntumassa.
Voisin asua siellä edelleenkin, jos olisin nyt muuttamassa. - juna tuli juna meni
Kävelymatkan päässä kirkonkylän keskustasta. Junaradan läheisyys voi haitata herkkäunisia, itse olen tottunut junien ääniin, enkä niistä häiriinny lainkaan. Siilinpäähän on rakennettu 50-luvulla paikkakunnan ensimmäinen kerrostalo, joka on asuin- ja liikekäytössä edelleen. Kirkonkylä on aiemmin ollut Asematien ja Siilinpään alueella. Uskon, että Siilinpään alueen vetovoima on siaintisa vuoksi hienoisessa nousussa. Siilinpäästä päsee radan ali turvallisesti keskustaan uutta alikulkutunnelia pitkin. Suht rauhallista täällä on asustaa.
- Anonyymi
Hyvä asuinalue poiskukien Peltotie, jossa asuu paljon alemman sosiaaliluokan tapauksia.
- Anonyymi
Holisteja aika paljon mutta jos ne ei haittaa niin ihan kiva paikka. Tosin enpä nyt ole löytänyt tältä kylältä holistivapaata paikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321