Kuka lintu tässä laulaa
5
71
Vastaukset
- ääni on.
hömötintin rytmi ei aivan mutta olisko niillä eri "kieliä".Satakieli ei ole
- hömötinttisitte
no niin onkin, Kiitos! Rytmi saattoi johtua siitä, että lähistöllä olikin majailemassa/riekkumassa nuorisojoukko, joten lintu ehkä kiusaantunut...
- 3+3
hömötinttisitte kirjoitti:
no niin onkin, Kiitos! Rytmi saattoi johtua siitä, että lähistöllä olikin majailemassa/riekkumassa nuorisojoukko, joten lintu ehkä kiusaantunut...
Jos tarkoitat tuota korkeata tasaista vinkunaa niin useilla lintulajeilla on tuonkaltainen varoitusääni. Yleisimmin olen tätä kuullut mustarastaalta. Mitenkään tyypillistä tuo ei ole hömötiaiselle, mutta voihan silläkin tuollainen olla. Myös talitiainen käyttää joskus tuon kaltaista ääntä. Itse en pysty erottamaan niitä toisistaan.
Toinen taustalla oleva ääni kuuluu punarinnalle. Myös sillä on samanlainen korkea varoitusvinkuna.
- olet..
nähnyt mustarastaan ja kuullut hömötintin.Varoitusäänessä on ainaa hätäinen nopea rytmi
- 3+3
jos tämä oli minulle vastattu niin juuri sen vuoksi etten näitä korkeita varoitusääniä kykene aina erottamaan olen sen usein käynyt katsomassa.
Tämänkaltainen varoitus nimenomaan ei ole hätäinen vaan toistuu harvakseltaan rauhalliseen tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872