Tuli mieleen, että jos teologian opintoja suorittaa avoimessa yliopistossa niin sitten jos pääsee teologiseen sisään niin onko ykkösvuoden opinnot sitten jo vähän kuin käyty että voi suoraan siirtyä kakkosvuoden opintoihin? Eikun mietin vaan siltä kannalta että olisi ehkä mukavempaa olla samalla viivalla uusien "ykkösten" kanssa, käydä samoilla kursseilla jne.
Teologiaa avoimessa yliopistossa
4
420
Vastaukset
- 3+3
Yliopistossa ei ole varsinaisia vuosikursseja. Siellä valitaan irrallisia kursseja, esim. graduseminaarin voi käydä suositellusti neljäntenä vuonna, mutta miksei jo kolmantena. Riippuu tietenkin valitsemistasi aineista. Ja sivuaineet ovat yleensä kaikilla vähän erilaisia, joten jokaisella kurssilla on eri vuosikurssien opiskelijoita.
Tämä edellä mainittu ei päde lääkikseen yms. - uutisankka123
Suosittelen lämpimästi avoimen kursseja :) Niistä saa kokemusta ja on kiva tutustua opettajiin, yliopistoon jne. Kokemuksen takia lähinnä kannattaa lukea siellä. Itse olen ollut avoimessa. Nyt olen menossa sisään tutkintolinjalle. Kiitän kyllä paljosta avoimen kursseja. Sieltä jäi päähän vaikka mitä ja siitä taas oli apua valintakokeessakin! Itse olen kyllä valmis aloittamaan samalta lähtöviivalta ns. ykkösten kanssa. Ykkönen olen itsekin ;)
- alkup.
Kiva kuulla :) Olen itse nyt sitten ajatellut hakea avoimeen yliopistoon kun opiskelupaikkaa ei vielä tänä syksynä tullut. Jäi pienestä kiinni. Ensi vuonna sitten sisään! :)
- nizzaz
Vapaampaa,itse opiskelin taloutta "vapaassa", nyt ortodoksista teologiaa.
Ei aikatauluja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708