Tuli mieleen, että jos teologian opintoja suorittaa avoimessa yliopistossa niin sitten jos pääsee teologiseen sisään niin onko ykkösvuoden opinnot sitten jo vähän kuin käyty että voi suoraan siirtyä kakkosvuoden opintoihin? Eikun mietin vaan siltä kannalta että olisi ehkä mukavempaa olla samalla viivalla uusien "ykkösten" kanssa, käydä samoilla kursseilla jne.
Teologiaa avoimessa yliopistossa
4
331
Vastaukset
- 3+3
Yliopistossa ei ole varsinaisia vuosikursseja. Siellä valitaan irrallisia kursseja, esim. graduseminaarin voi käydä suositellusti neljäntenä vuonna, mutta miksei jo kolmantena. Riippuu tietenkin valitsemistasi aineista. Ja sivuaineet ovat yleensä kaikilla vähän erilaisia, joten jokaisella kurssilla on eri vuosikurssien opiskelijoita.
Tämä edellä mainittu ei päde lääkikseen yms. - uutisankka123
Suosittelen lämpimästi avoimen kursseja :) Niistä saa kokemusta ja on kiva tutustua opettajiin, yliopistoon jne. Kokemuksen takia lähinnä kannattaa lukea siellä. Itse olen ollut avoimessa. Nyt olen menossa sisään tutkintolinjalle. Kiitän kyllä paljosta avoimen kursseja. Sieltä jäi päähän vaikka mitä ja siitä taas oli apua valintakokeessakin! Itse olen kyllä valmis aloittamaan samalta lähtöviivalta ns. ykkösten kanssa. Ykkönen olen itsekin ;)
- alkup.
Kiva kuulla :) Olen itse nyt sitten ajatellut hakea avoimeen yliopistoon kun opiskelupaikkaa ei vielä tänä syksynä tullut. Jäi pienestä kiinni. Ensi vuonna sitten sisään! :)
- nizzaz
Vapaampaa,itse opiskelin taloutta "vapaassa", nyt ortodoksista teologiaa.
Ei aikatauluja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822