Tuli mieleen, että jos teologian opintoja suorittaa avoimessa yliopistossa niin sitten jos pääsee teologiseen sisään niin onko ykkösvuoden opinnot sitten jo vähän kuin käyty että voi suoraan siirtyä kakkosvuoden opintoihin? Eikun mietin vaan siltä kannalta että olisi ehkä mukavempaa olla samalla viivalla uusien "ykkösten" kanssa, käydä samoilla kursseilla jne.
Teologiaa avoimessa yliopistossa
4
366
Vastaukset
- 3+3
Yliopistossa ei ole varsinaisia vuosikursseja. Siellä valitaan irrallisia kursseja, esim. graduseminaarin voi käydä suositellusti neljäntenä vuonna, mutta miksei jo kolmantena. Riippuu tietenkin valitsemistasi aineista. Ja sivuaineet ovat yleensä kaikilla vähän erilaisia, joten jokaisella kurssilla on eri vuosikurssien opiskelijoita.
Tämä edellä mainittu ei päde lääkikseen yms. - uutisankka123
Suosittelen lämpimästi avoimen kursseja :) Niistä saa kokemusta ja on kiva tutustua opettajiin, yliopistoon jne. Kokemuksen takia lähinnä kannattaa lukea siellä. Itse olen ollut avoimessa. Nyt olen menossa sisään tutkintolinjalle. Kiitän kyllä paljosta avoimen kursseja. Sieltä jäi päähän vaikka mitä ja siitä taas oli apua valintakokeessakin! Itse olen kyllä valmis aloittamaan samalta lähtöviivalta ns. ykkösten kanssa. Ykkönen olen itsekin ;)
- alkup.
Kiva kuulla :) Olen itse nyt sitten ajatellut hakea avoimeen yliopistoon kun opiskelupaikkaa ei vielä tänä syksynä tullut. Jäi pienestä kiinni. Ensi vuonna sitten sisään! :)
- nizzaz
Vapaampaa,itse opiskelin taloutta "vapaassa", nyt ortodoksista teologiaa.
Ei aikatauluja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400