Teologiaa avoimessa yliopistossa

Tuli mieleen, että jos teologian opintoja suorittaa avoimessa yliopistossa niin sitten jos pääsee teologiseen sisään niin onko ykkösvuoden opinnot sitten jo vähän kuin käyty että voi suoraan siirtyä kakkosvuoden opintoihin? Eikun mietin vaan siltä kannalta että olisi ehkä mukavempaa olla samalla viivalla uusien "ykkösten" kanssa, käydä samoilla kursseilla jne.
Ilmoita

Yliopistossa ei ole varsinaisia vuosikursseja. Siellä valitaan irrallisia kursseja, esim. graduseminaarin voi käydä suositellusti neljäntenä vuonna, mutta miksei jo kolmantena. Riippuu tietenkin valitsemistasi aineista. Ja sivuaineet ovat yleensä kaikilla vähän erilaisia, joten jokaisella kurssilla on eri vuosikurssien opiskelijoita.
Tämä edellä mainittu ei päde lääkikseen yms.
Ilmoita
Suosittelen lämpimästi avoimen kursseja :) Niistä saa kokemusta ja on kiva tutustua opettajiin, yliopistoon jne. Kokemuksen takia lähinnä kannattaa lukea siellä. Itse olen ollut avoimessa. Nyt olen menossa sisään tutkintolinjalle. Kiitän kyllä paljosta avoimen kursseja. Sieltä jäi päähän vaikka mitä ja siitä taas oli apua valintakokeessakin! Itse olen kyllä valmis aloittamaan samalta lähtöviivalta ns. ykkösten kanssa. Ykkönen olen itsekin ;)
1 VASTAUS:
Kiva kuulla :) Olen itse nyt sitten ajatellut hakea avoimeen yliopistoon kun opiskelupaikkaa ei vielä tänä syksynä tullut. Jäi pienestä kiinni. Ensi vuonna sitten sisään! :)
+Lisää kommentti
Vapaampaa,itse opiskelin taloutta "vapaassa", nyt ortodoksista teologiaa.

Ei aikatauluja ym.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Teologiaa avoimessa yliopistossa

Tuli mieleen, että jos teologian opintoja suorittaa avoimessa yliopistossa niin sitten jos pääsee teologiseen sisään niin onko ykkösvuoden opinnot sitten jo vähän kuin käyty että voi suoraan siirtyä kakkosvuoden opintoihin? Eikun mietin vaan siltä kannalta että olisi ehkä mukavempaa olla samalla viivalla uusien "ykkösten" kanssa, käydä samoilla kursseilla jne.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta