Teologiaa avoimessa yliopistossa

gagagagagaga

Tuli mieleen, että jos teologian opintoja suorittaa avoimessa yliopistossa niin sitten jos pääsee teologiseen sisään niin onko ykkösvuoden opinnot sitten jo vähän kuin käyty että voi suoraan siirtyä kakkosvuoden opintoihin? Eikun mietin vaan siltä kannalta että olisi ehkä mukavempaa olla samalla viivalla uusien "ykkösten" kanssa, käydä samoilla kursseilla jne.

4

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+3

Yliopistossa ei ole varsinaisia vuosikursseja. Siellä valitaan irrallisia kursseja, esim. graduseminaarin voi käydä suositellusti neljäntenä vuonna, mutta miksei jo kolmantena. Riippuu tietenkin valitsemistasi aineista. Ja sivuaineet ovat yleensä kaikilla vähän erilaisia, joten jokaisella kurssilla on eri vuosikurssien opiskelijoita.
      Tämä edellä mainittu ei päde lääkikseen yms.

• uutisankka123

Suosittelen lämpimästi avoimen kursseja :) Niistä saa kokemusta ja on kiva tutustua opettajiin, yliopistoon jne. Kokemuksen takia lähinnä kannattaa lukea siellä. Itse olen ollut avoimessa. Nyt olen menossa sisään tutkintolinjalle. Kiitän kyllä paljosta avoimen kursseja. Sieltä jäi päähän vaikka mitä ja siitä taas oli apua valintakokeessakin! Itse olen kyllä valmis aloittamaan samalta lähtöviivalta ns. ykkösten kanssa. Ykkönen olen itsekin ;)

• alkup.

Kiva kuulla :) Olen itse nyt sitten ajatellut hakea avoimeen yliopistoon kun opiskelupaikkaa ei vielä tänä syksynä tullut. Jäi pienestä kiinni. Ensi vuonna sitten sisään! :)

• nizzaz

Vapaampaa,itse opiskelin taloutta "vapaassa", nyt ortodoksista teologiaa.

Ei aikatauluja ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2578
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2462
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      21
      1957
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1752
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      54
      1720
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    8. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      29
      818
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      807
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      797
    Aihe