"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vasti ja kilisevä kulkunen."
Vastatkaapa vl:t rehellisesti, että kuuluuko SRK:n viimeaikaisista särjettyjen viattomien lapsiuhrien kärsimyksen mitätöivistä lausunnoista Jumalan Rakkauden ääni?
Jumala On Rakkaus
6
<50
Vastaukset
- Lapset kyykkyyn!
Voittosen lausunto, että vl-lapsethan loppujen lopuksi pääsevät melko vhällä raiskaamisella joten kirjoittaa ei tästä saiai, kertoo kaiken tarvittavan SRK-voittoslaisuuden arvomaailmasta!
- Kuuluukin kirjoittaa
Voittonen ihmettelee, miksei "epäuskoisten" lastenraiskaamisesta kirjoiteta. Mutta "epäuskoisilla" pedofiileilla ei olekaan keskusjohtoa, paikallisjohtoa ja 950 puhujaa salaamassa rikoksia.
Siksi kirjoitetaan.
- Jumalaton rakkaus
Jos Jumala on rakkaus, niin ei hän sitä ainakaan osoita millään tavalla.
- 21
Meillä on jo tarkoitus sanalle rakkaus. Ei tarvitse yrittää tunkea Jumalaa rakkauden määritelmään. Silloin sanan tarkoitus muuttuu.
Rakkauteen ei esim kuulu Norjan tragedialla mässäily Jumalan "opetuksena" jne. Tuollaiset puheet eivät ole rakkautta vaan järjettömyyttä. Onhan se Jumalan rakkaus kummallinen:
Jer. 13:14
Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760