totta mitä sä sanoit, että sulla on ollut ikävä ja että sä tykkäät musta?
Oliko se oikeasti
24
179
Vastaukset
- JOUaaaaa
On se, eikä muuksi muutu
- eipä oo vitsi
no ihan saletisti.
- on se
Aikanaan.. oli ja on vieläkin.
- *
On totta.
- ja vielä päin naamaa
Kuka sellasta valehtelis? Totta se on.
- toivottavasti ei
mun on vaan niin vaikea uskoa kun ole niin monta kertaa saanut pettyä näissä tunneasioissa.
- .
toivottavasti ei kirjoitti:
mun on vaan niin vaikea uskoa kun ole niin monta kertaa saanut pettyä näissä tunneasioissa.
ikävä homma, joskus on vaikea luottaa.
- xxxx=nainen
on ikävä ja tykkään susta
- H
Kyllä vitsiä kaikki, sorry.
- H2
Ei multa ainakaan, vitsit on kaukanä tästä. Pus And hug.
- ?kukaties
H2 kirjoitti:
Ei multa ainakaan, vitsit on kaukanä tästä. Pus And hug.
Toivottavasti et ollut sinä H.
- mulle kans
Miksi epäilet???
- 3 kerta
Joka kerta kun ollaan nähty oon sen sulle sanonu!
- no jo on..
eikä usko?
- Tosi oN
Kaikki mitä sanoin on totta, enkä sanonut vielä kaikkea mitä haluaisin sanoa...
- oliko? 3 kerta
Minulle nainen sanoi kaipaavansa minua hirvittävästi ja itki kainalossa mutta viikkoa myöhemmin ei enään olltu yhdessä. Mood swings ftw... Kieroja käärmeitä kaikki noi kauniimman osapuolen ihmiset...
Rakkaus on kaunis sana! :D- sokea itselleen?
Mitäköhän sinäkin olet siinä välissä tehnyt...
- oikeinväärä
sokea itselleen? kirjoitti:
Mitäköhän sinäkin olet siinä välissä tehnyt...
Säätänyt toisten kanssa mitä ilmeisemmin ja nyt syyttää naista siitä, että tämä ei jaksanut katsella enää vierestä. Sellaista ei kukaan jaksa, jos tosissaan ei toiseen voi luottaa.
Pettäminen on ruma sana :( - .
Taisit käskeä hänet pois?
- meitä on monia
Täytyi siis tapahtua jotain joka avasi hänen silmänsä tai sitten hän vain oli sinusta riippuvainen ja kaipasi sinua koska olit hänelle hyvä laastari. Kieroa peliä, mutta kumman taholta, kuka tietää?
- -KYLLÄ!-
KYLLÄ JA KYLLÄ!
- -24.7.-
On ollut ikävä ja on edelleen, ja tykkään susta!
- tykkään ja paljon
No oikeastaan ihan samat sanat sanoisin. :)
- -24.7.-
tykkään ja paljon kirjoitti:
No oikeastaan ihan samat sanat sanoisin. :)
Sepä sattui sitten mukavasti! :) Toivottavasti sit nähdään pian!!!!! Hyvää yötä m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018