Hei! Pitääkö skootterin tai mönkijän vuokraamisen yhteydessä esittää ajokortti vai irtoaako menopeli ihan passilla? Ajo-oikeus minulla kyllä on, mutta itse kortti on keskeltä poikki ja toinen puoli hukassa :-) joten nyt pitäisi päättää, käynkö uusimassa kortin ennen reissua vai sen jälkeen.
Ajokortti/skootterin tai mönkkärin vuokraus
5
3265
Vastaukset
- rodostrianta
Ei irtoa ilman ajokorttia, ja sen pitää olla vähintään B-kortti. Ikää pitää olla yli 21 ja ajokortti ollut yli vuoden.
- Mopo alle ja menoksi
Pystyykö skootterin vuokraamaan jos ei ole A-korttia? Minulla on BCE-kortti.
- lapiduslupudus
Kuinka tarkkoja skootterin/mönkijän vuokrausfirmat ovat? Esim. Voiko isompia skoottereita vuokrata B-kortilla??
- rodostrianta
Tarkkoja ovat, elinkeinosta kun on kysymys niin kyllä ne lakeja noudattaa.. Kokemuksessta tiedän että 50cc mopon vuokraamiseen ei riitä suomalainen mopokortti, mutta B-kortilla sen saa. En osaa sanoa riittääkö noihin isompiin B-kortti, voi olla että riittää, ainakin mönkijään.
- 10-kesää-skootterilla
Olemme juuri Kreetalla ja 50 kuutioista skootteria en saanut auton ajokortilla. Pitää erikseen mopo tai motskarikortti. Varmaan tiukentuneet vakuutusyhtiöiden puolesta asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408