Ellen Jokikunnas kertoi MTV:n haastattelussa mm. Ralph-poikansa haaveista Italiassa. Edessä on eka kesä Ralphin ja Viljon kanssa.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-ellen-jokikunnas-paljastaa-ralph-pojan-hellyttavan-haaveen-italiassa-miten-han?s24
Ilouutinen: Unelmia Italiassa 3. kausi on tulossa!

21
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva että jatkuu...perhe-elämä kahdeßsa maassa ei taatusti ole helppoa. Lapsi toisesta kulttuurista lisää varmaan jännitettä. Älkää tuomitko vaikka ette fanitakaan..en minäkään
- Anonyymi
Minä ja kaverit fanitamme. Tosi kiva sarja. Ihanaa nähdä Pugliaa ja muutakin Italiaa. Leppoisaa perhe elämää ja tietenkin on pikku ongelmia niin kuin meillä ihan jokaisella.
Innolla odotan.
- Anonyymi
Typerää julkisuushakua adoption jälkeen
- Anonyymi
No niinpä. Sitä paitsi alunperin Ellen ja Jari ITSE ehdottivat tuotantoon tätä televisiosarjaa.
- Anonyymi
Näinhän se on,jokaisen julkkiksen pitää saada oma tv ohjelma.
- Anonyymi
Aivan skeida ohjelma joka ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Eihän sitä ole pakko katsoa, aina voi vaihtaa kanavaa mikäli noin sapettaa.
Omasta mielestäni hyvä ohjelma ja aion katsoa tulevan kauden. Mukavat ihmiset, kauniita maisemia ja tulee selväksi ettei kaikki mene kuin "Strömsössä!"
Vaatii pinnaa jotta saa kaiken toteutettua.
Reinokin on varmaan hengessä mukana...... - Anonyymi
Jari on NIIN siivottoman näköinen, likaisen oloinen tukka roikkuu ja rajaamaton hirveä parta. Jos mies haluaa olla parrakas niin ensimmäinen edellytys on se, että on partaa eikä vain harva rajaamaton ruokkoamaton karvoitus kaulalle asti. Itsestään ja ulkonäöstään välittävä mies pitää hiukset ja parran siisteinä, näkee oikein hyviäkin partoja.
- Anonyymi
Ja ottaen huomioon, että Italiassa on aina arvostettu tyylikkyyttä pukeutumisessa, sekä ulkoisessa olemuksessa. Hiukset- ja parta.
Jarin tyyli, edustaa tyypillistä kommunisti punikki, spurgu tyyliä 🤢🤮
- Anonyymi
Tämä koko homma olisi pitänyt tiivistää yhteen puolen tunnin jaksoon. Mutta kun on tarpeeksi ahne julkkistyrkky, jokainen risahdus nenän niistosta perseen pyyhkimiseen pitää erikseen rahastaa typeriltä televisiokanavilta.
Toivottavasti näiden talo ei pala, Noiden historian tuntien sitä tulipaloa esitettäisiin ainakin kymmenesäs jaksossa. - Anonyymi
Todella todella mielenkii...... KKKRROOOHHHBBBYYYYHHHH...
KKKRRROOOHHHBBBYYYHHHH....
....😬😵😴😴 - Anonyymi
Ihana positiivinen ja huumorintajuinen perhe. Kaikkea hyvää ja onnea elämään Pienelle Miehelle ja uudelle Viljo koiralle. Reino koira toi onnea. Eikä unohdu. Mahtavaa, että saamme taas ripauksen Italiaakin kotisohville. Odotan jo innolla, koska tämä erinomainen ohjelma alkaa.
- Anonyymi
Omaa mieltäni ilahduttaa sarjan kolmoskausi.
Ne, joitten tv-makuun sopivat paremmin suolenpätkät, ampuminen, pelko ja puukotukset, löytävät todella helposti heille tehtyä tarjontaa. Sitä nimittäin on televisiokanavat pullollaan.
Toivottavasti uusi kausi Ellenin, Jarin ja Ralphin kanssa lähtee nopeasti käyntiin. - Anonyymi
Lopettakaa, voi hyvänen aika sentään, tää ohjelma, niin naivia hölyn pölyä, skeidaa ....
- Anonyymi
happamia
- Anonyymi
Miksi katsot hölynpölyä?
- Anonyymi
Voi kumpa viljo saisi kissakaverin, kuinka se kirmaisi italialaisten perhosten perässä ...iiih en kestä ihanahahaaa...
- Anonyymi
Tyhmääkin tyhmempi ohjelma, ei muuta.
- Anonyymi
Kyllä oli surullista katsoa, kun poika vietiin pois synnyinmaastaan ja ystävien läheltä, vain sen takia, että nämä saivat olla isä ja äiti. Jos ois rakastanut, ois tukenut omassa maassa asumista. Itsekästä!
- Anonyymi
Hyvä uutinen, lempisarja ehdottomasti. Iloa ja onnea tarvitaan näinä aikoina eikä sekään tullut heille 'helposti' ja itsestäänselvyytenä.
- Anonyymi
No, sarjaa (lähinnä rakkauttani Italiaa kohtaan) seuranneena toivoisin, että arkielämän vitutukset myös näytettäisiin aidommin ja avoimemmin. Esim. italialaisten viranomaisten " hitaus", möhlimiset rakentamisessa ja silti huoleton rahankeruu-systeemi, joka hidasti ja hankaloitti sarjan Italian kodin remonttia kuitattiin Ellenin moni-ilmeisellä naurulla. " Oh my God"- tyylisillä huokaisuilla. Mutta myös Italiassa näytetään avoimesti tunteita. Miksi se jää Elleniltä itseltään puuttumaan ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456872
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505856- 1255036
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444597Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543986- 643140
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553080Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252712- 422340
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162283