Niina Wunsch-Linkki sairastaa sydämen vakavaa, perinnöllistä rytmihäiriösairautta CPVT:tä. Se on parantumaton sydänsairaus. Hän sai ensimmäisen sydämentahdistimen 18-vuotiaana.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussi-kallen-niinan-jarkyttava-ulostulo-kuolemasta-sanottiin-ettei-mitaan-tarkkaa-elinajan?s24
Maajussi-Kallen Niinan järkyttävä ulostulo kuolemasta: "Sanottiin ettei mitään tarkkaa elinajan..."

8
1675
Vastaukset
- Anonyymi
Carpe diem!
- Anonyymi
Mikään yllätyshän tuo ei ole , kaikesta on informoitu operaation tapahduttua . Joten MIKSI nyt uutisoidaan ??????
- Anonyymi
Ihan vaan vaikka jos sinuakin alkaisi kiinnostaa, mitä "kivaa" suvustasi löytyy eli todennäköisesti on myös sinulla. Toki voi "hypätä yli" sinusta, mutta mahdollisesti tuleva lapsesi sen saa. Vakava asia nämä perinnölliset sairaudet.
- Anonyymi
Hirveesti kiinnostaa jonkun tuntemattoman ihmisen sairaudet.....
- Anonyymi
Ei välttämättä jonkun sairaudet vaan jotkut sairaudet.
- Anonyymi
Elämä tuo välillä yllätyksiä.
Niin iloisia kuin ikäviä.
Ja niiden kanssa on elettävä.
Vaikka kuinka naurattaisi tai itkettäisi.
Ps. Elämä on 😇 tai 😔
Pss. Uskoisin, että hän selviää pitkälle elämään, kun on tahdistin rinnassa 💖👍💝 - Anonyymi
Minun kaksi ystävää on parantunut henkeä uhkaavasta syövästä täysin kristillisen sairaanvoitelun avulla. Toinen oli jo "tuomittu kuolemaan" kahden kuukauden sisällä, mutta niin vain häipyi koko syöpä. Toisella lääkäri epäili keuhkosyöpää, koska keuhkokuvissa näkyi musta piste ja oli pahaa, kovaa veristä yskää, mutta niin vain loppui yskä ja kuvista hävisi musta piste niin että lääkäri ihmetteli. Kannattaa ottaa mukaan syntien tunnustus, johon apostoli Jaakob kehottaa. Koko kohta löytyy Raamatusta Jaakobin kirjeestä luvusta 5:
"Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
17 Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
18 Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä."
Kaikki olemme syntisiä ja siinä samalla viivalla, mutta kannattaahan se syntien tunnustus ottaa jos se jotenkin edesauttaa paranemista. Näin tekivät nuo vakavasta syövästä parantuneet ystäväni, samoin itse aina kun tuota voitelua käytän. Kannattaa pyytää tätä joltakulta raitishenkiseltä pastorilta, ei keneltäkään huutaja-kaatajalta, sellaisten toiminta usein ei ole raitista ja saattaa vain pahentaa tilannetta. Sairaalapastoritkin ovat usein hyviä. - Anonyymi
Ei ehkä kannattaisi olla kauhean innoissaan siitä että on jo ylittänyt elinajan-ennusteen.
Eikä varsinkaan kannattaisi jatkaa sukua jos on vakava perinnöllinen sairaus.
Mutta kukin tekee ja elää tyylillään, samapa tuo on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253