tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
Myötähäpeä kun näkee sut,
32
1732
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan pysyä hengissä vaan että saat suuttua.
- Anonyymi
Mee oikein pyllistelemään sille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee oikein pyllistelemään sille. 😂
Voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin.
Voin tulla auttamaan. Sit meitä on kaksi. Nolataan se oikein urakalla.
- Anonyymi
Tämä. Ei taida happi kulkea ilman riitaa.
Eikun, yritätkö sä ohittaa sen 15 min tappeluajan?
- Anonyymi
Hyvin näyttää sujuvan, ainakin minulla. Treeni kulkee. Ulkonäkö muuttuu silminnähden ja housutkin täytyy jo ostaa pienemmät..
Kuinkas itselläsi sujuu? 😆 - Anonyymi
Koskas näitte?
- Anonyymi
Berniiläisessä baarissa oli hampurilainen flow.
- Anonyymi
Joo. ei kosketa.
- Anonyymi
Hiljasta on, ei taida hyvin kulkea losoperseellä itellään. 😂
Muita haukkuu niin että tissit löllyy. - Anonyymi
Voi kiitos et uskokkaan mikä työ on hillitä itsensä ettei tartti henkirikoksesta lähtä tiilenpäitä laskeen mistä johtuu vittu täytyy olla maa täynnä idiootteja että ovat osanneet kaksisataa sellasta äneestä maata johtamaan
- Anonyymi
En tee. Nautin elämästä.
- Anonyymi
Niin, sinä se jaksat. ”Ei sun ulkonäöllä miestä saa”
- Anonyymi
Hei, mitään ei ole tehtävissä, kannaltasi.
Sun osaltasi, hyvästi.
Ikuisesti.
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=MPHqqlIunqE&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
Taasko haukut tääl muita
- Anonyymi
Minulla on hyvä olla näin. Sinun mielipiteesi on vain yksi vitun haile. Tumma sellainen kun kuitenkin sairaalloisen kiinnostunut olet minusta. Syy miksi en noteeraa sua millään tavalla enää, on sinun jälkeenjääneisyytesi. Ihan kakaran kengissä olet yhä ja olen pahoillani ettet saanut vanhemmiltasi sitä rakkautta mitä lapsi tarvitsee kehittyäkseen hyväksi ja kunnolliseksi ihmiseksi. Minua kuitenkin rakastaa niin moni ❤️.
- Anonyymi
Ylläpidolle:
Tämä viesti sisältää selkeää henkilökohtaista loukkaamista ja vaarallista ja se voi olla vakavasti haitallista lukijalleen.
Pyydän, että viesti poistetaan välittömästi ja käyttäjä, joka sen lähetti, saa asianmukaiset seuraamukset!
Toivon myös, että moderaattoritiimi tarkistaa keskusteluketjut kokonaisuudessaan, jos siellä esiintyy muuta vastaavaa käytöstä.- Anonyymi
Ihan hyvällä vaan, rumuus voi tarttua.
- Anonyymi
Ei auta.
- Anonyymi
Ootko lapsi vielä? Jotenkin sellainen rasittava koulukiusaajien maneerit. Sun ongelmat ei häviä vaikka yrität sitä pahaa oloasi toisen niskaan laittaa. Ymmärrä tuollaisia ihmisiä. Miksi te valitsette olla ihnesp*rseitä? Eikö se ole älyttömän raskasta. Kukaan ei aidosti tule välittämään jos et korjaa asennettasi.
- Anonyymi
Mulla on oikeus elää, sori.
- Anonyymi
En ole ruma, oon köyhä laulaja mä vaan. Ja elän vaan, vaikka piruuttaan. Sinulle myös kaikkea hyvää, mene rauhassa.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että ap ei ole tyytyväinen itseensä, kun pitää noin hakea tyytyväisyyttä toisesta ihmisestä!
- Anonyymi
Olet oikeassa. Eihän terve ihminen näin obsessiivisesti yritä toista ihmistä alentaa. Toivottavasti pääsee hoitoon ja saa avun lapsuudesta johtuviin traumoihinsa ja yksinjäämisenpelkoon. Se on hyvä se sellainen sanonta että "se ken itsensä ylentää, se alennetaan". Siunausta tälle henkisesti huonosti voivalle ihmiselle.
- Anonyymi
Näytän siltä mitä olen. E
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308