http://www.youtube.com/watch?v=9LewEwhijWY&feature=bf_next&list=PL17B7FC91D46595B0&index=83
Aika tuttua varmaan monille?
3
<50
Vastaukset
- ex yksinäinen tyttö
Kummasti sitä on selvinnyt kaiken yli, tuosta mun ongelmat lähti ja nyt olen selättänyt lähes kaiken. Elämän mielekkyys vain puuttuu.
- 54645645654
Olihan tuo ihan "hyvä kappale", joskin turhan negatiiviset loppuviritelmät.
Tuo kouluaika on monesti sitä "vaikeinta aikaa" varsinkin jos erottautuu joukosta ja joutuu idioottien kanssa tekemisiin. Jos tuosta selviää niin yleensä tilanne muuttuu siinä mielessä paremmaksi että myöhemmin saa enemmän päättää asioistaan.
Sen takia ei tuommoiset itsemurhat ole koskaan oikea ratkaisu mihinkään. Niillä vain osoitetaan että idiootit ovat oikeassa ja itsekin pitäisi olla samanlainen.
Toisaalta nykyisin saattaisi kyllä helpommin ottaa mallia näistä julkisuustekijöistä. Kun jollekin todella häiriköivälle tyypille käy pahasti niin yhteisö ainakin vähäksi aikaa heräisi. Tosin harvoin vain kukaan tekee tämmöisille mitään, vaan yleensä vain viattomille tyypeille joka sinänsä on ikävä asia. - mollamaijaana
Nykyään voi nostaa syytteen kiusaajiaan vastaan. Voi että olin hölmö ja kärsin turhaan. Jos olisin tiennyt, niin oisin hakenu kunnon korvaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760