Uusi suomi-shardi avattu. Shardi on todellakin uusi, joten pelaajia kaivataan. Tällä hetkellä pelaajia on vasta muutama.
Tule mukaan, ja ole muita edellä kun saadaan pelaajakanta suuremmaksi.
Fox Ultima Online on vapaamuotoinen RP/PVP shardi, Skillcap 700 eri ammattien ja hahmojen eroavaisuuden korostamiseksi.
Hitpoint kaavaa muutettu alkuperäisestä "hitpoints = 50 str / 2" kaavaan "hitpoints = 0 str *3", joten pärjäät yksinkin paremmin kovempia hirviöitä vastaan, toisin kuin alkuperäisellä kaavalla. Samalla uudet pelaajat eivät ole niin avuttomia kokeneempia pelaajia vastaan PVP tilanteessa.
Custom ore, wood, ja leather scriptit, monia muita custom scriptejä,
Custom questejä yms.
Shardilla tavoitellaan 2000 luvun alun vanhaa kunnon UO henkeä.
http://foxultimaonline.nettisivu.org/
Fox Ultima Online, uusi kotimainen shardi!
6
201
Vastaukset
- mattipee758
ei pysty joinamaan jumittaa verifying account kohtaan
- foxultimaonline
äkkiseltään katsottuna ainakin serverin logista näyttäisi siltä että sulta on jäänyt razorista Client Encryption ruksi pois. Siitä syystä client on potkittu automaattisesti ulos. shardin sivuilla on kohdassa Download & Connect on kuva razorin asetuksista.
- foxultimaonline
ahaa.. mikähän mahtaa olla vialla... tutkitaan tilannetta, accountin luonnissa ei pitäis olla ongelmaa. yhdistät nimenomaan razorin kautta? laitahan viestiä osoitteeseen foxultimaonline(at)gmail.com laitan sähköpostia sulle kun saan katsottua tilanteen.
- foxultimaonline
Laitetaan täsmennys vielä että shardin sivuilta kohdasta Download & Connect löytyy linkit clienttiin ja razoriin. Samassa paikassa on myös ohjeet ja kuvat oikeista asetuksista. Fox Ultima Onlineen yhdistetään nimenomaan Razorilla.
- masapee778
juu voi olla että johtuu siitä että mulla on uo classic clientti mutta joo katson kun ehin
- vanha parta
Mitkä on FC/FCR ratet servulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1183014EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341402- 1031257
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60927
- 41727
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112671