Saapas nähdä miten Soini suhtautuu kun toimittajat ryntäävät hänen kimppuunsa tänään lentokentällä kun hän palaa lomamatkalta Irlannista. Tuleeko sieltä joviaaleja sutkauksia kun toimittajat kyselevät tähän tyyliin:
1. Mitä ajatuksia Norjan ampumatapaus on teissä herättänyt?
2. Onko mielestänne Suomessa äärioikeistolaisen väkivallan uhka olemassa?
3. Ampujaksi epäilty Anders Behring Breivik oli aiemmin Norjan edistyspuolueen jäsen. Millainen edistyspuolue on luonteeltaan verrattuna perussuomalaisiin?
Ottaako Soini jutun yhtä vakavasti kuin Britannian pääministeri David Cameron - onhan perussuomalaisilla (ainakin osalla heistä) selvä yhteys Breivikin suorittaman hirvittävän massamurhan ideologiseen taustaan?
Vai luikkiiko Soini vähin äänin toiomittajia pakoon?
STT–HS
OSLO. Norjan joukkosurmaajalla on vahvat siteet äärioikeistoon Britanniassa, kertoo The Telegraph -lehti.
Brittilehden mukaan Anders Behring Breivik tapasi English Defence League -ryhmän johtoa Lontoossa viime vuoden maaliskuussa. Hän vieraili Britanniassa tuolloin tapaamassa hollantilaista oikeistopoliitikkoa Geert Wildersiä.
Ääriryhmän johto kertoo Behring Breivikin pitäneen ryhmän jäseniin säännöllisesti yhteyttä Facebookin kautta. Ääriryhmä itse kiisti kotisivuillaan jo aiemmin yhteydet Breivikiin.
Scotland Yard tutkii Breivikin väitteitä siitä, että häntä opasti englantilainen tukija. Britannian pääministeri David Cameron kertoi lehdelle että Breivikin väitteet otetaan äärimmäisen vakavasti.
Soini palaa Suomeen tänään
pol.informer
5
<50
Vastaukset
- 4+2
Mikä tarkoittaa toiomittajia?
- nuija vai tosinuija?
eikö sulla muuta tullut mieleen ääliö?
- ei voi
Olen roikkunut palstalla kuukausia. Jahdaten Soinia, syömättä ja nukkumata. Housuun aina lirahtelee.
Olen rähmällään makaavan puolueeni älyllisin!
- puskapelle?
Mikä Soinissa sinua niin kiinnostaa? Eikö sinun olisi huolestuttava rähmällään makaavan puolueesi kanatuksen syöksykierteestä?
Puolueesi kassa on tyhjä? Lähe kerää pulloja täältä vikisemästä. Munaat tas vain itsesi!- Oletko kaikista..?
älykkäin persu?
Siinä tapauksessa onnittelut ja osanottoni puolueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770