mustikan hinta 2011

paljon voin pyytää kun poimin 2 ämpäriä mustikkaa ja perkaan ne.siis naapuriin poimin.

24

4441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydä

90

• RL

60 euroo/sankollinen.

• Metsän neito

40 € åmpäri hyvin putsattuna on kohtuuhinta naapurille (jos on hyvä naapuri). Olet jo varmaan myynyt paljonko sait?

• Tilauspoimija

Itse pyydän 3-4 euroa/kg.

• mummo.,

olen myynyt. ja myyn edelleen 5e litrapuhdistettuna. itsepoimittua .200l jo myyty.

• Must Tikka
        mummo., kirjoitti:

olen myynyt. ja myyn edelleen 5e litrapuhdistettuna. itsepoimittua .200l jo myyty.

Hyviä pyyntejä.

30e/ämpäri on ok.

• mummo,.
        Must Tikka kirjoitti:

Hyviä pyyntejä.

30e/ämpäri on ok.

joo ei pelkkä pyynti, vaan reilu myynti . 5e lit. se on hintani ja sen on ihmiset maksaneet kunnollisista mustikoista.. jos joku myy eurolla ei minua haittaa.

• Keskisuomi hinta
        mummo,. kirjoitti:

joo ei pelkkä pyynti, vaan reilu myynti . 5e lit. se on hintani ja sen on ihmiset maksaneet kunnollisista mustikoista.. jos joku myy eurolla ei minua haittaa.

Just soitin marjanostajalle, maksaa 3 euroa kilo. Kukkurainen 10 litran sangollinen painaa 6kiloa. Että täällä saa 18 euroa ämpäriltä marjan ostajalta. Olen myynyt 11 sankoatuttaville 25 euroa sanko.

• "Perhonen"

Missä päin asut? Ostaisin yhden ämpärillisen mustikoita,asun Tampereella!

• offimies

Just äsken ostin kolme sankkoa puhdistettu mustikkaa hintaan 40 € ämpäri. Edullista oli.

• .-,ö

Täällä menee imuripuhdistettu(seassa jokunen puolukka ja roska) 10l 30 eurolla ja liki 40 ämpärillistä parhaillaan oli jonossa.. Eivät pidä kalliina. Täysin puhtaana en myy koska ei aika riitä puhdistusoperaatioon.

• Pimpsuikka

Siis 0,012 -0,014 centtiä tuski enempää maksavat.

• Varsi mustikan

Jaa se olikin Pimpsuikka pyllypystyssä nurkalla. Halpaa oli, muttei laadukasta.

• On alkkikseille yhdi

Kiinnostaisi kalastus, täytyykö perustaa Kalastuksen ystävät ry, sellaista ei vielä ole ? Kalastuksessa on monta juttua, hauet joita aikoinaan saiin olivat niin alimittaisia , että ne piti laskea takaisin. Alkkiksille on yhdistyksiä ja muille, mutta ei tälläistä

• Mustikkapoimuri

Naapurin dementikkopariskunnalle olen myynyt mustikkaa satasen sanko. Roskineen kaikkineen. Eivät ne niillä mitään tee, homehtumaan ja sitten kompostiin.

Kalojakin olen toisinaan heille myynyt ja hyvään hintaan.

• kalervo.peltola

Itse maksaisin varmaan maksimissaan 40e, mutta onneksi ei tarvitse mitään maksaa kun äiti tuo ihan ilmaseks kun metsässä tykkää käydä poimimassa ihan huvikseen ;)

• Pellervo Kaltola

Äsken juuri möin tuolla marjastussivustolla 400 litraa juuri poimittua mustikkaa. Rahat näkyy napsahtaneen tilille....voi näitä hyväuskoisia...

• Maukkaa Kakkapylly

Itse myyn persettä vitosella.

• asd

joo on ne kalliita

• Rauon Delil

Ostaiskos kukaan, olis tarjolla serbialaista jokimustikkaa. Melkein samanlaista kuin kotimainen. Vasta poimittua, makeaa. Oikia vitamiinipommi. Kolmen kilon muovisankoissa. Hinta on neuvoteltavissa.

• välikäsi

Laivalastillinen nigarakualaista taatelimustikkaa saapuu Kotkan satamaan loppuviikosta. Myynti vain tukkuostajille suoraan vapaavarastosta.
      Hyvää ja halpaa, kannattaa tulla kauenpaakin.
      Tiedustelut sähköpostitse [email protected]

• Innostunut marjoista

Sangollinen mustikoita hinta 40-50 € sanko. Kannattaa maksaa. Jos laskee hinnan että ne ensi poimii, siivoaa ja vielä et on saattanut ajaa esim 5 km puhtaaseen marja paikkaa. Sagollisen poimimiseen noin 2-3 h vie aikaa ja putsaaminen pälle. Ei ole kova hinta. Se että joku näkee vaivan hakea ne pois metsästä on hieno asia. Harmi vaan kun me suomalaiset ollaan laiskoja ja jätetään paljon hyvää sapuska / leivonta aineita metsään. Itse yritän saada ystäviä mukaan kun lähden marjastamaan. Paras vuosi mitä koskaan olen marjastanut mustikoita. Siellä saa myös mukavan hyvän mielen sen jälkeen. Kannattaa kokeilla.

• B

jossa Uudenmaan alueella mustikka ostot?? Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      217
      2889
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2856
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1826
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1447
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1362
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1021
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      899
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      853
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      843
    Aihe