Ketä Kuopion joukkueessa oli pelaamassa tai kuuluu pelaajiin. Erityisesti yksi tumma mies kiinnostaa jota kaipailen :)
Hiekkasählynpelaajat Kalajoella 23.7
17
97
Vastaukset
- melkein mestari!
missä me tavattiin?
- Yötön yö
Merisärkällä. Olin autolla liikkeellä.
- mistä olet?
Yötön yö kirjoitti:
Merisärkällä. Olin autolla liikkeellä.
montako karkkipussia laitoit laukkuusi ? Mitä ne oli?
- Yötön yö
mistä olet? kirjoitti:
montako karkkipussia laitoit laukkuusi ? Mitä ne oli?
Yhden, mutta miksi en laittanut sitä toista? Lakritsia oli :)
- oletko se sinä
Yötön yö kirjoitti:
Yhden, mutta miksi en laittanut sitä toista? Lakritsia oli :)
eipä tainnut mahtua kuin se yksi. Montako siideriä joit? Isoa / pientä ?
- Ehkäpä olen
oletko se sinä kirjoitti:
eipä tainnut mahtua kuin se yksi. Montako siideriä joit? Isoa / pientä ?
Yhden. Taisi olla pieni kun pullosta kaadettiin, mutta minkä makuista?
- taidat olla sinä
Ehkäpä olen kirjoitti:
Yhden. Taisi olla pieni kun pullosta kaadettiin, mutta minkä makuista?
olisiko ollut omena? taisin tilata päärynää mut pitikö se vaihtaa..? Mitäs pidit siitä hampurilaisesta mitkä grilliltä tilattiin..
- Väärä henkilö
taidat olla sinä kirjoitti:
olisiko ollut omena? taisin tilata päärynää mut pitikö se vaihtaa..? Mitäs pidit siitä hampurilaisesta mitkä grilliltä tilattiin..
En ollut grillillä sinun kanssa, harmi vaan kun en lähtenyt. No joku muu ehti ensin :(
- viikonlopun menot
Väärä henkilö kirjoitti:
En ollut grillillä sinun kanssa, harmi vaan kun en lähtenyt. No joku muu ehti ensin :(
Vein sinut syömään mutta lähdin sitten.. taisit syödä jonkun muun kanssa ;) joko kaurat on ajettu?
- mitäs muuta
Väärä henkilö kirjoitti:
varmistuihan se että olet se joksi luulin. Ja ihan yhden hampurilaisen tarvitsin ostaa..
- Väsyttikö aamulla
mitäs muuta kirjoitti:
varmistuihan se että olet se joksi luulin. Ja ihan yhden hampurilaisen tarvitsin ostaa..
Ahaa.. Aika mielenkiintoista jos sinut täältä löysin.. Olis ollut kiva jatkaa juttua silloin aamulla...mutta jostain syystä poistuin paikalta..
- illalla väsytti
Väsyttikö aamulla kirjoitti:
Ahaa.. Aika mielenkiintoista jos sinut täältä löysin.. Olis ollut kiva jatkaa juttua silloin aamulla...mutta jostain syystä poistuin paikalta..
kuulin tästä kaverin kaverin kaverin kaverilta tai jotenkin...
Terveisiä pojillekkin kun varmasti tätä lukevat.. niinpä lopulta hävisit.. - Ravia viikonloppuna
illalla väsytti kirjoitti:
kuulin tästä kaverin kaverin kaverin kaverilta tai jotenkin...
Terveisiä pojillekkin kun varmasti tätä lukevat.. niinpä lopulta hävisit..Okei...kiitoshan kuuluu pojille sitten :) Mulla oli oikein hauskaa mutta kiva oli päästä nukkumaankin.
- saanko luvan
Ravia viikonloppuna kirjoitti:
Okei...kiitoshan kuuluu pojille sitten :) Mulla oli oikein hauskaa mutta kiva oli päästä nukkumaankin.
joo kivaa oli kyllä, aika loppui vain kesken.. mites ravit?
- Tanssipari
Ravit meni hienosti, sää suosi ja hyvät järjestelyt. Joo aika tosiaan loppui kesken Kalajoella...
- uusiparempiyritys
ei edellinen meili os toiminutkaan..
kokeile tuohon..
kerro meilissä jotain mitä muut ei tiedä tai kuva...
[email protected]
- meiliä
niinpä..
Laitatko meiliä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694