En tiedä tulkitsenko sinua väärin, toivon että en. Vaikka omavikani se taitaa olla jos ymmärrän eleesi väärin. Mutta pidän tätä viimeisenä tilaisuutena itselleni, en jaksa enään ilman toista ihmistä. Vuosien yksinäisyyden ja pettymysten jälkeen en jaksa koota itseäni enään kertaakaan jos nyt taas teen virhearvion. Se kuluttaa ihmistä todella paljon kun luulee että toinen välittää mutta tunne on lopulta vain yksipuoleinen. Siitä pettymyksen tunteesta en jaksa enkä halua toipua enään kertaakaan. Jos taas jään yksin niin ensi viikkoa ei tule.
Viimeinen viikko?
8
78
Vastaukset
- MinäMasennustar
Minäkin olen jäänyt yksin aina, mutta silti selvinnyt ja kasvanut sitä kautta ihmisenä, kuitenkin vahvempana ja siltikin herkempänä. Outoa, mutta kaikesta voi selvitä. Älä luovuta suotta, sinun elämä on tässä ja nyt, se on tarkoitettu elää ja kuolema tulee varmasti ajallaan.
- sdgfh
Kyllä minäkin aina olen yksin jäätyäni selvinnyt, väkisin pakottanut itseni eteenpäin uskoen parempaan huomiseen. Mutta miksi väkisin eläisin elämääni eteenpäin, mielihyvää en saa mistään koko maailma ympärillä on musta. Kuten jo sanoin yritän vielä kerran. Sitten se loppuu jos nyt ei onnistu. Yritän koota voimani ja ilon rippeet ettei toinen ainakaan heti pelästy negatiivisyyttäni. Enkä oikealta luonteeltani ole negatiivinen vastoinkäymiset ovat vain vääristäneet ajatusmaailmaani. Tiedän että tilanne on huono, suorastaan naurettava.
- samapah
Jos siltä tuntuu niin samapa tuo on päivänsä päättää. Kannattaa kuitenkin ensin hakea ammattiauttajalta apua jos ei sitä ole vielä tehnyt.
- julianna2011
Älä luovuta vielä!
Sanon myös itselleni... - DWD.
Eli mitä tarkoitat? Jos ei parisuhdetta, niin ei elämää? Entäs ne kaverit/ystävät?
- alottaja5431
Onhan ne mukavia mutta eivät tuota sellaista mielihyvää mitä elämältä haluan. Olen päätökseni tehnyt.
- DWD.
alottaja5431 kirjoitti:
Onhan ne mukavia mutta eivät tuota sellaista mielihyvää mitä elämältä haluan. Olen päätökseni tehnyt.
Sä olet varmaankin suht nuori vielä? Et varmaan lähelläkään kolmeakymppiä? Se onni voi löytyä lähitulevaisuudessa, kun sitä vähiten odotat. Odottele nyt vielä jonkin aikaa. Kirjoittele ihmisten kanssa täällä, harrastele, käy ulkona kamujen kanssa. Ei sitä koskaan tiedä.
- yksinäinen mies polo
Hommaa maksullinen tyttö niin se auttaa vähäksi ajaksi läheisyyden puutteeseen. Itse olen tehnyt niin jo vuosia. Mut en mä niin hullu ole et itsarin tekisin ikinä vaikka kuinka yksin olisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935