Paras kampaaja/permis/hinta

takkutukka.

Missä kampaajalla osaavat tehdä hyvän permiksen edullisesti...ei mitään perinteistä mummopermistä ja oikeesti ammattitaitoisesti, olen kerran täällä käynyt tekemässä ja kampaaja pilasi hiukseni, vika ei ollut tukassa koska kaksi muuta permistä toisissa paikoissa onnistui hyvin (ei Lieksassa). Millaisiin hintoihin olette törmänneet? Kiitos ja hyvää kesän loppua.

6

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovorp

-kampaaja pilasi hiukseni?vika ei ollut tukassa...?
      -toisissa paikoissa onnistui hyvin.(ei lieksassa):?
      KIITOS JA vitun HYVÄÄ LOPPUKESÄÄ sinulle,kuka sitten lienetkin?

• takkutukka.

No voi kun kävi älälle. Siksi mainitsin tuon ei Lieksassa koska muutenhan minulla olisi jonkinlainen käsitys Lieksan kampaajien hinnoista jos olisin jo käynyt. Jos se sinua yhtään lohduttaa niin ei siksi että epäilisin muiden kampaajien ammattitaitoa. Eihän vika voi olla hiuksissa jos kaksi kolmesta onnistuu, olen kuullut että kyseinen kampaaja laimentaa aineitaan säästääkseen. Valitettavasti tiesin sen vasta jälkeenpäin. Edelleenkin kaipaan tietoa kampaajista joista teillä olisi hyviä kokemuksia permiksen laitossa, väkisinkin on varovainen kun siinä menee aikansa ennen kuin hiukset ovat taas kunnossa epäonnistuneen permiksen jälkeen.

• Rahalle vastinetta

En tiedä mikä on mutta en ole moniin vuosiin saanut kunnon permistä.
        permiksen jälkeen hiukset ovat takkuisen näköiset eikä ne taivu ollenkaan.
        En tieda onko vika aineissa vaiko hiuksissa. Olen kuullut että jos ei huuhtele hyvin ennen kiinitys ainetta niin hiukset tulevat takkuisen ja elottoman näköiseksi.
        Minäkin haluaisin tietää kuka kampaaja tekee kunnon permiksen.

• kaikki on hyviä

taitaa olla provo...ei kandee ottautua.

• minä vaan

Lieksan paras ja ehdottomasti ykköspaikka on hiuskulma k-muskotin talossa. Jonot ovat pitkiä mutta odottaminen kannattaa. Lieksan ammattitaitoisin paikka sinne suosittelen menemään. Itse olen käynyt siellä jo vuosia ja iloinen palvelu
      yllättää aina.

• löytyyhän noita

no empä allekirjota,sitä paitsi ei täällä saa mainostaa nimellä jos et sitä vielä älynny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe