Näillä näkymin persut ovat jakautumassa kahdeksi eri puolueeksi: soinilaisiin ja halla-aholaisiin. Kumpaa puoluetta äänestäisit ja miksi? Entä mitkä nimet puolueille?
Gallup: puolueen jakautuminen?
12
<50
Vastaukset
- ihmiselle nannaa
Ehdotan: Perspuoliset Natsit 1 ja 2
- Melonisti
Kyllä "norjalainen natsiosasto" on saatava persuista pois. Nuo rasistit ja muut höyrypäät ovat jo suuri rasite puolueelle.
- Puolueen jäsen
Pro Venäjä on tulevaisuudessa suurimpia alaosastojamme. Venäjä on hyvä maa: ei suvaitsevaisuutta eikä muitakaan ongelmia, jotka riivaavat rappeutuneita länsimaita.
- Merkit ilmassa
Persut jakaantuvat breiviikiläisiin sionistikristittyihin ja klassisiin antisemitisteihin.
- ääni kentältä
Breiviikkiläiset kristityt, eli soinilaiset, taitavat olla persuissa vielä enemmistönä? SMP:n kalmistosta esiinkaivetut poliittiset zombit taitavat tukea myös tätä em. lohkoa?
- Halki ja pinoon
1. Landepaukut eli kaupunginvihaajat
2. Citynatsit
Enkä takuulla äänestäisi niistä kumpaakaan.
Varsinkaan Norjan jälkeen.- (((...)))
Landepaukkuja siis Soini, Kike Elomaa, Oinonen, ja sitten se yks noita-akka.
Citynatseja Halla-Aho ja Olli "kaksi vuotta työttömänä vihakirjoittaja-nettinörttinä" Immonen.
- valitse puolesi
Outoa, en ole kumpaakaan ryhmää joita gallupissa esitellään. Olen varsin normaali, jopa tylsän keskiverto suomalainen, joka nyt vaan on kuitenkin sen verran euroskeptinen että hakeutui perussuomalaisiin poliittisiin vaikutusmahdollisuuksiin. Valitse puolesi, kun euroalue romahtaa.
- Huonot vaihtoehdot
Valitse puolesi? Juutalaisia vihaava rasisti tai juutalaisia rakastava rasisti. Siinä on persujen tarjoamat vaihtoehdot. Rasismi on ainoa persuja yhdistävä tekijä ja politiikan ykkösasia.
- Nojan perusjytky
Norja ei ole EU maa. Soini on suuri Norjan meiningin ihailija ja sehän pitää sisällään tietysti ihan kaiken?
- Mun agenda
Jos jakautuu niin mä äänestän niitä jotka haluu mamut ja homot vittuun suomesta.
- 24563745
Minä taas äänestäisin sitä puoluetta joka haluu sinut ***** Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805