Minulla ollut koko kuukauden kestävä putki ja kun tänään heräsin, niin siitä asti kärsinyt vakavavista pakkoliikkeistä. Kädet tai jalat saattaa heilua joka suuntaan tai vaikka lanne vatkata.Yöllä join viimeksi. Olisiko aika hakeutua sairaalaan?Mistä voi johtua?
Pakkoliikkeet ja pitkä putki
15
2560
Vastaukset
- Grooovyy
En ole sekava tai mitään mutta voiko tuollainen olla Deliriumin oire? Tiedän että näissä liikkeissä ei ole järkeä mutta pakko silti tehdä niin:)
- ====
Liikkeitä koordinoivat pikkuaivot ovat jo saaneet siipeensä.
Kannattaisi hakeutua tohtorille, sillä pikkuaivovauriolla on taipumus muuttua pysyväksi, ja lisää viinaa juomalla päätyy rollaattorin tyrkkijäksi.- vakava oire..
Aivan...katkokävely ja muut seuraavat. En moralisoi, mutta kuten edellinen vastaaja kertoi, ovat pikkuaivoille tapahtuneet vauriot vakavia ja niiden palautuminen ennalleen hyvin hidasta jos ollenkaan mahdollista. Suosittelen vakavasti hakeutumista lääkärin kautta kunnolliseen päihdehoitoon esim. myllyhoitoon tai Minnesotahoitoon. Olet totisen paikan edessä mutta muutkin ovat
selviytyneet. Tsemppiä.
- Groovyy
Voiko niin käydä tälläisestä putkesta?:o Tämä on minun ensimmäinen näin pitkä..
- ====
Yksilökohtaista.
Itseäni yli kymmenen vuotta nuorempi lapsuudentuttu köpöttelee tuolla lähiön pihoilla rollaattorilla pikkuaivovammaisena, mutta minä en, vaikka pelkästään rinnuksilleni on roiskunut viinaa sen verran mitä hän on juonut. - että näin
==== kirjoitti:
Yksilökohtaista.
Itseäni yli kymmenen vuotta nuorempi lapsuudentuttu köpöttelee tuolla lähiön pihoilla rollaattorilla pikkuaivovammaisena, mutta minä en, vaikka pelkästään rinnuksilleni on roiskunut viinaa sen verran mitä hän on juonut.Kunnon juoppo ei viinaa rinnuksille kaatele, vaan kurkusta alas, oli tila mikä tahansa.
- yrjöh
toi on lyhyt putki.
mä join kerran 2 piävää ja sitten amulla menin kusalle ja kunn otin molosta kini niin spermat lenteli pitkin seiniä.
- Groovyy
Pakkoliikkeet hävisi lähes kokonaa..Nyt tulee sellaisia tärinäkohtauksia..
- ffffddsr
Ei hätää niin kauan, ellei demonit ala vittuileen ja häiritseen yöunta.
- Groovyy
Antaakohan ne lopettaa avokatkolla kuukauden putken?
- -----------
Riippuu, mitä haluat.
Mene A-klinikalle, ja palaveeraa hoitsun kanssa, kumpi soveltuu paremmin, viikko katkolla, vaiko sovittava aika klinikan avohoidossa.
Jaksatko rampata klinikalla joka päivä, että saa napit mukaan?
- Mömmömmöm
Jos lanne vatkaa hyvinkin rytmikkäästi niin ei muuta kuin Marco Bjurströmin kanssa namuttelemaan.
- Erkki.
Aloitus on vanha mutta olisiko kyseessä sama tauti mistä Juice laulaa?
Erkki twistaa, Erkissä on tauti, Erkki twistaa taaksepäin ja eteen.- Peer Gynther
Lauloiko Juice Twist Twist Erkinharjusta?
- AnonyymiUUSI
Hermostollinen alkava sairaus voi olla taustalla pitkäänkin jatkunut suuri alkoholin käyttö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517223Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425042HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012803- 1532129
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321756Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401658- 201647
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4081591mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111387Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347