Pakkoliikkeet ja pitkä putki

Grooovyyy

Minulla ollut koko kuukauden kestävä putki ja kun tänään heräsin, niin siitä asti kärsinyt vakavavista pakkoliikkeistä. Kädet tai jalat saattaa heilua joka suuntaan tai vaikka lanne vatkata.Yöllä join viimeksi. Olisiko aika hakeutua sairaalaan?Mistä voi johtua?

16

2934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grooovyy

En ole sekava tai mitään mutta voiko tuollainen olla Deliriumin oire? Tiedän että näissä liikkeissä ei ole järkeä mutta pakko silti tehdä niin:)

• ====

Liikkeitä koordinoivat pikkuaivot ovat jo saaneet siipeensä.
      Kannattaisi hakeutua tohtorille, sillä pikkuaivovauriolla on taipumus muuttua pysyväksi, ja lisää viinaa juomalla päätyy rollaattorin tyrkkijäksi.

• vakava oire..

Aivan...katkokävely ja muut seuraavat. En moralisoi, mutta kuten edellinen vastaaja kertoi, ovat pikkuaivoille tapahtuneet vauriot vakavia ja niiden palautuminen ennalleen hyvin hidasta jos ollenkaan mahdollista. Suosittelen vakavasti hakeutumista lääkärin kautta kunnolliseen päihdehoitoon esim. myllyhoitoon tai Minnesotahoitoon. Olet totisen paikan edessä mutta muutkin ovat
        selviytyneet. Tsemppiä.

• Groovyy

Voiko niin käydä tälläisestä putkesta?:o Tämä on minun ensimmäinen näin pitkä..

• ====

Yksilökohtaista.
        Itseäni yli kymmenen vuotta nuorempi lapsuudentuttu köpöttelee tuolla lähiön pihoilla rollaattorilla pikkuaivovammaisena, mutta minä en, vaikka pelkästään rinnuksilleni on roiskunut viinaa sen verran mitä hän on juonut.

• että näin
        ==== kirjoitti:

Yksilökohtaista.
        Itseäni yli kymmenen vuotta nuorempi lapsuudentuttu köpöttelee tuolla lähiön pihoilla rollaattorilla pikkuaivovammaisena, mutta minä en, vaikka pelkästään rinnuksilleni on roiskunut viinaa sen verran mitä hän on juonut.

Kunnon juoppo ei viinaa rinnuksille kaatele, vaan kurkusta alas, oli tila mikä tahansa.

• yrjöh

toi on lyhyt putki.
        mä join kerran 2 piävää ja sitten amulla menin kusalle ja kunn otin molosta kini niin spermat lenteli pitkin seiniä.

• Groovyy

Pakkoliikkeet hävisi lähes kokonaa..Nyt tulee sellaisia tärinäkohtauksia..

• ffffddsr

Ei hätää niin kauan, ellei demonit ala vittuileen ja häiritseen yöunta.

• Groovyy

Antaakohan ne lopettaa avokatkolla kuukauden putken?

• -----------

Riippuu, mitä haluat.
        Mene A-klinikalle, ja palaveeraa hoitsun kanssa, kumpi soveltuu paremmin, viikko katkolla, vaiko sovittava aika klinikan avohoidossa.
        Jaksatko rampata klinikalla joka päivä, että saa napit mukaan?

• Mömmömmöm

Jos lanne vatkaa hyvinkin rytmikkäästi niin ei muuta kuin Marco Bjurströmin kanssa namuttelemaan.

• Erkki.

Aloitus on vanha mutta olisiko kyseessä sama tauti mistä Juice laulaa?
      Erkki twistaa, Erkissä on tauti, Erkki twistaa taaksepäin ja eteen.

• Peer Gynther

Lauloiko Juice Twist Twist Erkinharjusta?

• Anonyymi
        Peer Gynther kirjoitti:

Lauloiko Juice Twist Twist Erkinharjusta?

Teijo joi itsensä eläkkeelle güntistä jo vuosia sitten.

• Anonyymi

Hermostollinen alkava sairaus voi olla taustalla pitkäänkin jatkunut suuri alkoholin käyttö

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4832
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3503
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1483
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1369
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1262
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1212
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1098
    10. 165
      1079
    Aihe