volvo v70 valmistusmaa

onkotietoo

missäkähän v70 (2002-2005) on valmistettu.

20

4730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luultavasti.

      Eiköhän tuo ole Belgia kun omakin -03 malli on tehty siellä.

      • v-maa

        löysin autowikistä: belgia,ruotsi,malesia ja thaimaa


    • Oma belgia

      Katso oikean puolesen taka oven tolpasta kyseisen auton valmistus paikka.

    • Konepelti ylös

      Kuin myös konehuoneen puolella lätkästä josta ilmenee esim.myös autonväri koodi.

    • volvoo

      Rekisteriotteessakin lukee mulla ainakin valmistusmaa: Belgia.

      • Konepelti ylös

        Tämä lätkä konepelti ylösnostettuna on kuskin puolen lokarissa jossa myös muuta infoa, rekisteriotteesta ei ole tullut kateltua mutta pittääpä kahtova.


    • Minun Volvon

      lokasuojan päällä lukee Made in Sweden ja pilarissa Gothenburg Sweden
      ilmeisesti Göteborg? Auto V70-2004/2005.

    • onko hyvä maa?

      TSEKKOSLOVAKIA?

    • Entinen skodamies

      vm.04/05 Gothenburg Sweden, sama kuin "minun volvolla"

    • VolvoEuronen

      Ymmärtääkseni nk. paremmat mallit Turbolla jne. on tehty Ruotsissa ja tusinamallit Belgiassa. Itselläni oli 75V juhlamalli vuodelta 2002 ja se oli ruotsalainen. Myös nykyinen 2011-mallinen XC70 on Ruotsissa tehty.

    • outoa niin outoa

      mitä väliä sillä on???
      Aito Volvo se on joka tapauksessa.

    • V70 2003

      Kiinalainen

      • Tampiolle...........

        Voi olla tulevaisuudessa...


    • volvo_puranen

      Tuota katsokaa siitä rekisteröinti todistuksesta valmistusnumero on 17 merkkiä ja alkaa tulkita sitä tässä olen vain laittanut nämä mallivuosi ja missä maassa valmistettu Volvo.Se tyyppikilpi siellä konehuoneessa siinäkin on niitä tietoja kivasti eli se alumiininen kirkas kilpi.
      10 merkki alusta on se mallivuosi
      11 merkki alusta missä maassa on Volvo valmistettu
      Sijainti 10: Mallivuosi Code
      = 1980
      B = 1981
      C = 1982
      D = 1983
      E = 1984
      F = 1985
      G = 1986
      H = 1987
      J = 1988
      K = 1989
      L = 1990
      M = 1991
      N = 1992
      P = 1993
      R = 1994
      S = 1995
      T = 1996
      V = 1997
      W = 1998
      X = 1999
      Y = 2000
      1 = 2001
      2 = 2002
      3 = 2003
      4 = 2004
      5 = 2005
      6 = 2006
      7 = 2007
      8 = 2008
      9 = 2009
      = 2010 (koodi uudelleen)
      B = 2011
      C = 2012
      Sijainti 11: Factory Code
      0 = [Ruotsi] Kalmarin tehtaan
      1 = [Ruotsi] Torslandan tehdas VCT 21 (Volvo Torslandaverken) (Göteborg)
      2 = [Belgia] Ghent Plant VCG 22
      3 = [Kanada] Halifax Plant
      4 = [Italia] - Bertone mallit 240
      5 = [Malesia]
      6 = [Australia]
      7 = [Indonesia]
      = [Ruotsi] Uddevalla Plant (Volvo Cars / TWR (Tom Walkinshaw Racing))
      B = [Italia] - Bertone Chongq 31
      D = [Italia] - Bertone mallit 780
      E = [Singapore]
      F = [Alankomaat] Born Plant (NEDCAR)
      J = [Ruotsi] Uddevalla Plant VCU 38 (Volvo Cars / Pininfarina Sverige AB)
      M = PVO 53

      • volle v 70.

        mukavaa tietoa, kiitos


    • Mikämaa

      En pääse kärryille missä mallivuosi 2012 on valmistettu. Help.

    • volvo_puranen

      Mikä merkki on siinä 11 kohdilla (rekisteröintitodistuksesta valmistusnumero) vai ostit ihan uuden auton onnea vaan.Ja kun kun 11 merkki alusta tiedossa niin katsoppaa tuota listaa jossa lukee Sijainti 11: Factory Code

    • joka pualella sanos.

      Volvoista enää kolmannes valmistetaan Ruotsissa.
      Suurin tehdas on Belgiassa. Siellä valmistetaan S60 ja osa V70-malleista. Uudet S40 ja V50 siirtyvät myös Belgian tehtaalle, sillä Volvo on luopunut osuudestaan NedCar-tehtaasta Hollannissa. Ruotsissa tehtäviä Volvoja ovat S80 ja XC90 sekä osa V70-tuotannosta. Kanadan tehtaan Volvo on lopettanut.

    • Ne volvon takalamput

      Mitä sen on väliä missä ne volvot valmistetaan, rumia ne on kaikki vaikka katsois mistä kulmasta tahansa, volvon perät ja takalampt ovat hirvittäviä.

      • AmisBoy

        Niinhän ne takalamput on hirvittävät kun niitä tuolla maantiellä joutuu koko ajan katsomaan.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe