missäkähän v70 (2002-2005) on valmistettu.
volvo v70 valmistusmaa
20
4730
Vastaukset
- Luultavasti.
Eiköhän tuo ole Belgia kun omakin -03 malli on tehty siellä.
- v-maa
löysin autowikistä: belgia,ruotsi,malesia ja thaimaa
- Oma belgia
Katso oikean puolesen taka oven tolpasta kyseisen auton valmistus paikka.
- Konepelti ylös
Kuin myös konehuoneen puolella lätkästä josta ilmenee esim.myös autonväri koodi.
- volvoo
Rekisteriotteessakin lukee mulla ainakin valmistusmaa: Belgia.
- Konepelti ylös
Tämä lätkä konepelti ylösnostettuna on kuskin puolen lokarissa jossa myös muuta infoa, rekisteriotteesta ei ole tullut kateltua mutta pittääpä kahtova.
- Minun Volvon
lokasuojan päällä lukee Made in Sweden ja pilarissa Gothenburg Sweden
ilmeisesti Göteborg? Auto V70-2004/2005. - onko hyvä maa?
TSEKKOSLOVAKIA?
- Entinen skodamies
vm.04/05 Gothenburg Sweden, sama kuin "minun volvolla"
- VolvoEuronen
Ymmärtääkseni nk. paremmat mallit Turbolla jne. on tehty Ruotsissa ja tusinamallit Belgiassa. Itselläni oli 75V juhlamalli vuodelta 2002 ja se oli ruotsalainen. Myös nykyinen 2011-mallinen XC70 on Ruotsissa tehty.
- outoa niin outoa
mitä väliä sillä on???
Aito Volvo se on joka tapauksessa. - V70 2003
Kiinalainen
- Tampiolle...........
Voi olla tulevaisuudessa...
- volvo_puranen
Tuota katsokaa siitä rekisteröinti todistuksesta valmistusnumero on 17 merkkiä ja alkaa tulkita sitä tässä olen vain laittanut nämä mallivuosi ja missä maassa valmistettu Volvo.Se tyyppikilpi siellä konehuoneessa siinäkin on niitä tietoja kivasti eli se alumiininen kirkas kilpi.
10 merkki alusta on se mallivuosi
11 merkki alusta missä maassa on Volvo valmistettu
Sijainti 10: Mallivuosi Code
= 1980
B = 1981
C = 1982
D = 1983
E = 1984
F = 1985
G = 1986
H = 1987
J = 1988
K = 1989
L = 1990
M = 1991
N = 1992
P = 1993
R = 1994
S = 1995
T = 1996
V = 1997
W = 1998
X = 1999
Y = 2000
1 = 2001
2 = 2002
3 = 2003
4 = 2004
5 = 2005
6 = 2006
7 = 2007
8 = 2008
9 = 2009
= 2010 (koodi uudelleen)
B = 2011
C = 2012
Sijainti 11: Factory Code
0 = [Ruotsi] Kalmarin tehtaan
1 = [Ruotsi] Torslandan tehdas VCT 21 (Volvo Torslandaverken) (Göteborg)
2 = [Belgia] Ghent Plant VCG 22
3 = [Kanada] Halifax Plant
4 = [Italia] - Bertone mallit 240
5 = [Malesia]
6 = [Australia]
7 = [Indonesia]
= [Ruotsi] Uddevalla Plant (Volvo Cars / TWR (Tom Walkinshaw Racing))
B = [Italia] - Bertone Chongq 31
D = [Italia] - Bertone mallit 780
E = [Singapore]
F = [Alankomaat] Born Plant (NEDCAR)
J = [Ruotsi] Uddevalla Plant VCU 38 (Volvo Cars / Pininfarina Sverige AB)
M = PVO 53- volle v 70.
mukavaa tietoa, kiitos
- Mikämaa
En pääse kärryille missä mallivuosi 2012 on valmistettu. Help.
- volvo_puranen
Mikä merkki on siinä 11 kohdilla (rekisteröintitodistuksesta valmistusnumero) vai ostit ihan uuden auton onnea vaan.Ja kun kun 11 merkki alusta tiedossa niin katsoppaa tuota listaa jossa lukee Sijainti 11: Factory Code
- joka pualella sanos.
Volvoista enää kolmannes valmistetaan Ruotsissa.
Suurin tehdas on Belgiassa. Siellä valmistetaan S60 ja osa V70-malleista. Uudet S40 ja V50 siirtyvät myös Belgian tehtaalle, sillä Volvo on luopunut osuudestaan NedCar-tehtaasta Hollannissa. Ruotsissa tehtäviä Volvoja ovat S80 ja XC90 sekä osa V70-tuotannosta. Kanadan tehtaan Volvo on lopettanut. - Ne volvon takalamput
Mitä sen on väliä missä ne volvot valmistetaan, rumia ne on kaikki vaikka katsois mistä kulmasta tahansa, volvon perät ja takalampt ovat hirvittäviä.
- AmisBoy
Niinhän ne takalamput on hirvittävät kun niitä tuolla maantiellä joutuu koko ajan katsomaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427