Aurinkokeräin

Onko kukaan tuonut tai tuottanut suoraan Kiinasta tyhjiöputkikeräimiä tai vastaavia veden laurinkolämmittimiä? Kiinalaisten nettisivuja löytyy mutta eihän ne ymmärrä muuta kuin kiinaa ja kukas sitä osaisi. Vois tilata vaikka yhteistilauksena.

6

576

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaantaas99

jep, eu alueelle ei kelpaa kuin varaosina tilata, minimierät ovat yleensä kontti tai hyvässä tapauksessa lava. kannattaa ostaa suosilla valmis tasokeräin, ei maksa vaivaa säätää kaikkea itse ;)

• Löysin toisista keskusteluketjuista hyvän vihjeen osoitteesta, josta oli apua. (alibaba.com). Tilasin jo yhden keräimen ja pumput, säätimet sun muut releet eräältä kiinalaisfirmalta. Palvelu oli hyvin yksityiskohtaista ja ystävällistä ja englanniksi. Hintakin, veroineen rahteineen, ym. tulee olemaan vain alle puolet täällä pyydettävistä vastaavan paketin hinnoista. Tulee laivarahtina Helsinkiin puulaatikossa. Toimitusajaksi luvattiin pari viikkoa. Suomesta olen niitä paketteja kysellyt puoleltatusinaa firmaa ja vain kaksi on viitsinyt edes vastata. Täällä menee niin hyvin ilmeisesti.

• Muistithan?

Toi rahtiaika kiinasta helsinkiin on ainakin 30 päivää. Kai otit huomioon myös satamamaksut (200-500€) ja tullin sekä verot?

• muistan/tiedän
        Muistithan? kirjoitti:

Toi rahtiaika kiinasta helsinkiin on ainakin 30 päivää. Kai otit huomioon myös satamamaksut (200-500€) ja tullin sekä verot?

30pv ei riitä mutta so what. Ulkomailstessa kaupankäynnissä kannattaa tutustua kauppatapalausekkeisiin niin tietää kuka maksaa kuluja mihin pisteeseen asti

• muistan/tiedän kirjoitti:

30pv ei riitä mutta so what. Ulkomailstessa kaupankäynnissä kannattaa tutustua kauppatapalausekkeisiin niin tietää kuka maksaa kuluja mihin pisteeseen asti

40 päivää se matka kesti, mutta ei tässä mikään kiire olekaan. Se tuli todettua, että kyllä Suomi on kallis maa, kun tavara maksoi 560 euroa Helsinkiin toimitettuna ja sitten maksat satamakuluja, alvia ja tullia vähän enemmän kuin tuo summa. Vielä oli kuitenkin kannattava hankinta verrattuna täällä pyydettäviin hintoihin.

• aurinkomies_naatalis

OPC tyhjiöputkikeräimet
      OPC - markkinoiden tehokkain ja luotettavin aurinkokeräin

Testien mukaan OPC15 tuottaa jopa 818 kWh/m2 vuodessa

OPC-tyhjiöputkikeräimillä voit kerätä aurinkoenergiaa tehokkaasti aamusta iltaan, vuoden ympäri. Tyhjiöputkitekniikka pystyy hyödyntämään auringon hajasäteilyä tehokkaammin kuin tavallinen tasokeräin. Erityisesti kevättalvella ja syksyllä, vuodenaikoina, jolloin aurinko paistaa vähemmän ja jolloin energiaa tarvitaan enemmän.

http://www.aurinkovoima.fi/fi/tuotteet/opc-tyhjioputkikeraimet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1732
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      62
      1080
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1058
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      834
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      800
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      789
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      259
      723
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      687
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      98
      657
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      603
    Aihe