Tämä merkitsee sitä, että kun miespuolinen ja naispuolinen kohtaavat toisensa täysin, ilmaantuu ominaisuuksia, joita kumpikaan ei ollut aiemmin tavoittanut. Tietenkin olennot aina oppivat toisiltaan, mutta rakkauden tapauksessa mukana on lisäulottuvuus: keskinäisestä vetovoimasta ilmaantuva voimakenttä ja koetut persoonallisuuden ylittävät avaruuden ja autuuden tilat ovat itsessään innoittavia. Aiemmin tunnistamattomat mielen aspektit elävöityvät, kun lähestymme ja kosketamme syvästi toisiamme. Rakkaus antaa enemmän kuin ottaa, sillä tilanne itsessään on niin tuottoisa. Monet aiemmin piilevinä olleet asiat alkavat tulla esiin.
Sinun pitäisi tietää
11
211
Vastaukset
- Sinunkin pitäisi
tietää, että toisaalta se ulottuu myös tunnepuolen skaaloihin, jotka toisella voivat olla voimakkaampia kuin toisella. Ehkäpä toisella mielen ja toisella tunteen. Miespuolisella ja naispuolisella olennolla eri puolet voivat olla voimakkaammin pinnassa. Eikä siinä pitäisi silti mitään vertailua tehdä, kumpikin omalla tavallaan ainutlaatuisia.
- hebreaa koko teksti
" Tietenkin olennot aina oppivat toisiltaan" Oletko ufo vai Marsista ?
- noniin on
hebreaa koko teksti kirjoitti:
" Tietenkin olennot aina oppivat toisiltaan" Oletko ufo vai Marsista ?
Se on ihan ufo, mut kauempaa, alkaa s-kirjaimella. :D
- Älä tee
liian monimutkaisia tutkimuksia, se ei kannata. Ota hyvä vastaan ja ole itse hyvä.
Eikö se riitä ? - :P
Maailman lapset voivat valittaa ja pelätä, mutta filosofi ei koskaan!
- unessa useasti
Tuu sä esiin sieltä Ihmemaasta ei tommosta ole ihmisillä. Sä ja sun olennot.
- ewew
unessa useasti,mitä sä teet?
mä ei usko sua vaan olennot : taikuuden elää.
ei olet kadonnut vaan ihmeellistä toinen enkeli ...
opetuksen sana: hyvä pelastaja tuli turvaan.. - Apua!
Nyt kuplii, alkaa pelottaa !
- säkenoi tää
tääpäs oli hyvä lohkasu! oh, niin kuumaa niin kuumaa...tiedoksi että on pitänyt monta kerta kiittää että ruhtinaani avasi uuden mystillisen oven intohimon, himon, hien ja seksuaalitranssin maailmaan mutta onhan tässä jo nainen parhaassa iässään ;) olen oikeasti miettinyt että vaikka kuolema keräis yllättäin pois, voisin lähteäkin kun olen tämän saanut kokea... näistä tähänastisista kokemuksista voin sanoa että tällä saralla ei aikaisemmat rakastajat ole varmasti tätä ovea mulle aukasseet, 2 tyyppiä on ehkä päässyt just ja just kolkutteluasteelle. en nyt tiedä miten tän sanois osuvasti, mutta jotenski sillee että pieni välähdys on joskus aikaisemmassa elämässä koettu mutta että tällaista jatkuvaa yhtäsoittoa (voisin varmaan jaksaa tollaset jonku 17 eiku 18 vuorokautta) kun kaikki enkelikuorot laulaa, demonit mörisee ja aivan kaikki vaan sulautuu jotenkin yhdeksi sulaksi kiihkoksi. nyt pitää lopettaa, kun kohta ne vastailee mulle varmaan et tää pitäs panna johki seksipalstalle ;) tunnepuolella oon ollut monesti hyvinkin rakastunut ja se tapahtuu aika helposti, mutta loppujen lopuks tää fyysinen on mun mielestä se koukuttava jutska ;) tunnepuolella kun oon tällanen aika fanaattinen, niin se voi johtaa välillä aivan odottamattomiinkin tilanteisiin. no mutta tässä lemmensopassa alkaa olla jo suolat ja pippurit aika hyvin kasassa! onkohan hän marinoinut mut jollain oudolla mausteseoksella? täytyy jäädä odottelemaan että tulee kääntelemään varrasta. ja eikun verkkokauppaan! mo'
- ...evvkkkkk
voihan perkele, minä olen kuuma nainen enkä mikään kolmannen asteen yhteys
- Ei kannata
fundeerata niin paljon vaan rakastaa senkin edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760