Olin jonkin aikaa sitten Jyväskylän Toukofestissä ja ilalla toukobileiden pää esiintyjänä oli royal family... En itse pidä pikku G:stä, mutta menin sisään ja pidin hauskaa, sillä musta on turhauttavaa maksaa lipusta ja tulla seisomaan sinne keskisormi pystyssä tai heiluttelemaan lappuja "Pikku Gay on perseestä!!!" Niin kuin jotkut tekivät!!!
Tietenkin kaikilla saa olla omat mielipiteet, mutta tarviiko tulla pilaamaan toisten fiilikset??
Hei haloo!!
3
532
Vastaukset
- julis
Niinpä!! En mäkään oo mikään Royal Familyn fanittaja mut emmä menis keikal pilaamaa muitten tunnelmaa!! Miettikää ennen kuin tette!!!
- ninni
mä oon ollu 2 royal familyn keikal mut en oo törmänny tollaseen törkeyteen!!
jäis ne oven ulkopuolelle kenellä ei oo mitään muuta asiaa ku haukkua sellasta joka tekee töitä et muilla ois hyvä fiilis...*huhhu* - el diablo
ninni kirjoitti:
mä oon ollu 2 royal familyn keikal mut en oo törmänny tollaseen törkeyteen!!
jäis ne oven ulkopuolelle kenellä ei oo mitään muuta asiaa ku haukkua sellasta joka tekee töitä et muilla ois hyvä fiilis...*huhhu*...sellaset omaan arvoonsa! ei niihin tarvii kiinnittää huomiota!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940