Kenen etuja tämä ruotsinkielisten pellejen oikeistopuolue oikein ajaa, ei ainakaan Suomen tai Suomalaisten etuja.
Toinen toistaan vastenmielisempiä pumpulissa pyörineitä Suomen ja Suomalaisten vihollisia koko poppoo.
RKP ulos hallituksesta
1
<50
Vastaukset
- Nytonloppu
Ovat itse julistaneet itsensä Suomen vihulaiseksi ajamalla yhtenäisen Nordenin asiaa. Niin, mitä tuosta että Norja sanoo Brittejä sukulaiskansakseen....taitaa olla sveafolkki norjalaisten vihulaisia... joten tuon ruotsin ja skandinaaviskan pakkosyötön voi lopettaa ihan heti.
Höppelössä oli juttua siitä ettei kukaan katso tv femmaa, suomalaiset eivät kuulemma löydä sitä. Voin paljastaa - olen löytänyt monta kertaa mutta yhtä nopeasti olen löytänyt pois. Tänään ihan tarkoituksella sitten katsoin fst5 uutiset ja mitäkö siellä... Norjan pääministeri puhui englantia.... jotta ruotsalaisetkin ymmärtävät?
Pois paskoruotsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954