Miesystäväni esitti toiveen siitä, millaiseksi muotoilisin alapääkarvoitukseni. ihan ok toive, siihen saakka, kunnes selvisi, että hän haluaisi minun ajelevan karvoitukseni tismalleen samanlaiseksi kuin exällään??!!!
Loukkaannuin tästä, yllättäin. Minulla on ns. puoli posliini eli alapää on aina siisti ja huoliteltu, mutta voi voi, kun säästämäni karvatupsu oli liian lyhyt ja leveä verrattuna exään, jolla oli pidempi ja kapeampi karvoitus.
Loukkaantuneena ja mieleni pahoittaneena tivasin mieheltä, että miksi ihmeessä pitäisi muistuttaa hänen exäänsä alapäästä? Niin mies totesi saavansa siitä suurempaa visuaalista nautintoa?
Hyvä etten oksentanut. Tuntui tosi ikävälle. Ja miehen mielestä hänen toiveensa oli ihan normaali, ei voinut kuulemma kuvitellakaan että loukkaantuisin ja esitti olevansa kovin hämmentynyt. Minulla kuulemma on vain huono itsetunto, jos tuollaisesta mieleni pahoitan.
Ihanko totta te muut ottaisitte vastaan tällaisia toiveita mukisematta????
Karvoitus?
4
480
Vastaukset
- Pink-84
Enpä kyllä kuuntelisi tuollaista itsekkään...mutta voithan pistää paremmaksi: "Voisitko käydä tallinnassa pidennyttämässä munas kun exällänikin oli isompi ja se kiihotti enemmän visuaalisesti" ;) Vois olla että sun alapääkarvoitus olis just hyvä juuri sellaisena kun se on :)
- joku vaan
Oon oikeesti miettinyt, että mikä ihme saa jonkun sanomaan, että exällä oli jotain tai ei ollut.
Tietysti asioista voi puhua, että pitääkö millaisistakin karvoituksista, mutta ei kai sitä nyt tarvitse sen exän intiimiasioita alkaa esittelemään.
Mitäs jos kysyisit, että tietääkö se sun exäsi, että kertoilet hänen intiimialueistaan mulle yksityiskohtia ja kysy, että haluaisiko hän itsestään sellaisia kerrottavan.
Jos se ei mene perille, niin Pink-84:n ehdotus on suositeltavaa siinä samassa, kun heität äijän pihalle.
..mikä moukka! - karvoihin katsomista
vai onko mahdollista että mies oli pyytänyt exäänsäkin pitämään juuri sellaista karvoitusta koska se miellyttää häntä?
- Karvailija
No minäkin kyllä enemmänkin sanoisin, että mies on jostakin omaksunut tuommoisen karvoitusmaun, ja pyytänyt sitten edellistäkin kumppaniaan ylläpitämään samaa tyyliä.
Aika tökeröä (ja tarkemmin ajateltuna täysin idioottimaista myös lopputuloksen kannalta) häneltä on ollut ilmaista asia niin, että hän haluaa sinulle samanlaisen alakerran hiustyylin kuin entisellä kumppanilla. Jos mies olisi kertonut asian toisin, sinun ei tarvitsisi tehdä asiasta mustasukkaisuusjuttua, ja olisit voinut vaikka hänen toiveensa toteuttaakin.
Tässä neuvoisin kuitenkin miettimään asiaa ihan järkiperäisesti. Seksi ei ole miehille niin tunneperäinen juttu, kuin se naisille tuntuu olevan. Ei miehesi siis himoitse juuri sen edellisen naisystävänsä karvoitusta, vaan yleensä tietynmallista karvoitusta.
Visuaaliset asiat ovat miehille aika tärkeitä sängyssä. En siis näe kamalan ongelmallisena sitä, että miehesi on tuommoista toivonut.
Silti soisin, että jokainen mies olisi edes sen verran tilannetajuinen, ettei esittäisi asiaa kumppanilleen noin ankeasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059