Karvoitus?

Spjuik

Miesystäväni esitti toiveen siitä, millaiseksi muotoilisin alapääkarvoitukseni. ihan ok toive, siihen saakka, kunnes selvisi, että hän haluaisi minun ajelevan karvoitukseni tismalleen samanlaiseksi kuin exällään??!!!

Loukkaannuin tästä, yllättäin. Minulla on ns. puoli posliini eli alapää on aina siisti ja huoliteltu, mutta voi voi, kun säästämäni karvatupsu oli liian lyhyt ja leveä verrattuna exään, jolla oli pidempi ja kapeampi karvoitus.

Loukkaantuneena ja mieleni pahoittaneena tivasin mieheltä, että miksi ihmeessä pitäisi muistuttaa hänen exäänsä alapäästä? Niin mies totesi saavansa siitä suurempaa visuaalista nautintoa?

Hyvä etten oksentanut. Tuntui tosi ikävälle. Ja miehen mielestä hänen toiveensa oli ihan normaali, ei voinut kuulemma kuvitellakaan että loukkaantuisin ja esitti olevansa kovin hämmentynyt. Minulla kuulemma on vain huono itsetunto, jos tuollaisesta mieleni pahoitan.

Ihanko totta te muut ottaisitte vastaan tällaisia toiveita mukisematta????

4

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pink-84

Enpä kyllä kuuntelisi tuollaista itsekkään...mutta voithan pistää paremmaksi: "Voisitko käydä tallinnassa pidennyttämässä munas kun exällänikin oli isompi ja se kiihotti enemmän visuaalisesti" ;) Vois olla että sun alapääkarvoitus olis just hyvä juuri sellaisena kun se on :)

• joku vaan

Oon oikeesti miettinyt, että mikä ihme saa jonkun sanomaan, että exällä oli jotain tai ei ollut.
      Tietysti asioista voi puhua, että pitääkö millaisistakin karvoituksista, mutta ei kai sitä nyt tarvitse sen exän intiimiasioita alkaa esittelemään.
      Mitäs jos kysyisit, että tietääkö se sun exäsi, että kertoilet hänen intiimialueistaan mulle yksityiskohtia ja kysy, että haluaisiko hän itsestään sellaisia kerrottavan.

Jos se ei mene perille, niin Pink-84:n ehdotus on suositeltavaa siinä samassa, kun heität äijän pihalle.

..mikä moukka!

• karvoihin katsomista

vai onko mahdollista että mies oli pyytänyt exäänsäkin pitämään juuri sellaista karvoitusta koska se miellyttää häntä?

• Karvailija

No minäkin kyllä enemmänkin sanoisin, että mies on jostakin omaksunut tuommoisen karvoitusmaun, ja pyytänyt sitten edellistäkin kumppaniaan ylläpitämään samaa tyyliä.

Aika tökeröä (ja tarkemmin ajateltuna täysin idioottimaista myös lopputuloksen kannalta) häneltä on ollut ilmaista asia niin, että hän haluaa sinulle samanlaisen alakerran hiustyylin kuin entisellä kumppanilla. Jos mies olisi kertonut asian toisin, sinun ei tarvitsisi tehdä asiasta mustasukkaisuusjuttua, ja olisit voinut vaikka hänen toiveensa toteuttaakin.

Tässä neuvoisin kuitenkin miettimään asiaa ihan järkiperäisesti. Seksi ei ole miehille niin tunneperäinen juttu, kuin se naisille tuntuu olevan. Ei miehesi siis himoitse juuri sen edellisen naisystävänsä karvoitusta, vaan yleensä tietynmallista karvoitusta.

Visuaaliset asiat ovat miehille aika tärkeitä sängyssä. En siis näe kamalan ongelmallisena sitä, että miehesi on tuommoista toivonut.

Silti soisin, että jokainen mies olisi edes sen verran tilannetajuinen, ettei esittäisi asiaa kumppanilleen noin ankeasti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe