Törmäsin minulle ihan uuteen nettikauppaan kun selasin mistä ostais uuden kaasugrillin. Taloustalo.fi nettikaupassa oli Luciferin kolmipolttiminen grili vain 175€. Tiedättekö kaupasta mitään? Onko luotettava paikka?
taloustalo.fi nettikauppa
einoharkko
4
454
Vastaukset
- metsuri jkl
En osaa tarkkaan sanoa verkkokaupasta, mutta itse oon asioinut Taloustalon kaupassa täällä Jyväskylän seudulla jo reilun kymmenen vuotta ja mielestäni olen saanut hyvää palvelua ja hinnat ovat olleet yleensä kohdallaan.
- -grillimies-
kaveri oli ostanut kyseisen grillin taloustalo.fi nettikaupasta ja kyllä se puhui ainakin että kauppa sujui kunnolla.
- einoharkko
Tilasin nyt grillin. Toivottavasti homma nyt toimii.
- einoharkko
Nyt tuli grilli perille. Suht nopeaa toimintaa. Luciferin grilliä täytyy kyllä kans kehua on muuten laadukkaan oloinen ja näyttävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse143832SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2303768Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575451645- 361593
- 321491
- 921433