mieheenkin voi sattua

yksi j-mies

Tiedättekö te naiset miten paljon mieheenkin voi sattua... Jos ei saa vasta kaikua...
Kaikki miehet ei ole samanlaisia, osa meistä jopa osaa tuntea jotain.

Ja niistä miehistä voistitte jopa saada mukavan ja rakastavan miehen.

48

2005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenkin j-mies

      tässä teille kaikille naisille.

      ---
      Rakkaus on pitkä hyvän yön suukko.
      Se on toivomista.

      Rakkaus on epätäydellisyyden kohtaamista ilman syytöksiä.
      Se on hyväksymistä.

      Rakkaus on tilaisuuden käyttämättä jättämistä silloin kun aika ei ole oikea.
      Se on kärsivällisyyttä.

      Rakkaus on selkähieronta, joka alkaa hiuksista ja päättyy varpaisiin.
      Se on tutkimista.

      Rakkaus on, ettei tarvitse sanoa "rakastellaan", koska tietää, mitä toinen toivoo.
      Se on ymmärtämistä.

      Rakkaus on tilaisuus sanoa "ei", kun luulit olevasi sitoutunut.
      Se on uudelleen ajattelua.

      Rakkaus on huuli, joka saa yrmeät kasvot repeämään nauruun.
      Se on huumoria.

      Rakkaus on saada kuulla "Jos lopetat, niin tapan sinut".
      Se on himoa.

      Rakkaus on nähdä, kuinka tavarat ovat levällään ympäri olohuonetta.
      Se on hylkäämistä.

      Rakkaus on ensimmäisen kerran huomata, miltä toinen todella näyttää.
      Se on totuutta.

      Rakkaus on piittaamattomuutta siitä, paljonko kello on, vaikka tietäisi sen.
      Se on iloa.

      Rakkaus on kädet, jotka tiukentavat otettaan ympärilläsi.
      Se on ekstaasia.

      Rakkaus on sitä, että kerrot antavasi toisen nukkua, kun joudut lähtemään aamulla aikaisin, ja saat kuulla, että hän toivoo sinun herättävän.
      Se on hellyyttä.

      Rakkaus on viime yön uni, joka herätessäsi nukkuu käsivarrellasi.
      Se on unelmien ja todellisuuden kohtaamista.

      Rakkaus on toisen herättämistä . . . . . . . hitaasti.
      Se on aistillisuutta.

      Rakkaus on sitä, että tiedät, miksi ostit liian suuren sängyn kolme vuotta sitten.
      Se on käytännöllisyyttä.

      Rakkaus on kaksi ihmistä, jotka vievät vain pienen osan vuoteesta.
      Se on läheisyyttä.

      Rakkaus on sen tietämistä, että annoit vara-avaimet oikealle ihmiselle.
      Se on luottamusta.

      Rakkaus on hyvästelyä tietäen, että tulet vielä takaisin.
      Se on uskoa.

      Rakkaus on käsien laskemista alas ja sanan "särkynyt" todellisen merkityksen tajuamista.
      Se on oppitunti inhimillisestä hauraudesta.

      Rakkaus on rullalle väännetty hammastahnatuubi.
      Se on sopeutumista.

      Rakkaus on tuijottamista ulos ikkunasta muistellen eilisiltaa.
      Se on mietiskelyä.

      Rakkaus on kuulla säätiedotus lumisateesta toivoen, että voisi käpertyä vuoteeseen jonkun kanssa.
      Se on yksinäisyyttä.

      Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
      Se on henkilökohtaista.

      • Olipas kaunista


      • Toinenkin j-mies

        Miettikääpä nämä sanat on on kirjoittanut 43-v basisti/kosketinsoittaja/kitaristi/rumpali/säveltäjä/koodari/ex-hakkeri. Joka ei ole kaikesta yrittämättälläkään löytänyt ketään.

        Joka voisi olla tuo leevingsin basisti yhtähyvin. Kaunis biisi tuo Göstan biisi.


      • huh huh

        Juuri näin se on....minä...se...olen.....


      • Joku vain....

        Tällaisen rakkauden minäkin olen kokenut...ja aamuun herännyt....ja sitä kaipaamaan jäänyt...

        En kelvannut silloin..kaan...vaikka sain rakastaa... :-)


    • joku toinen
    • hitto soikoon

      Jos te armaat miehet joskus näyttäisitte nämä tunteet silloin kun vielä olette suhteessa, niin teidän ei varmaan tarttis täällä ruikuttaa, me naiset ei olla ajatustenlukijoita tai osata kengän kärjen sunnasta arvata asioita, avatkaa se suu ja puhukaa tai olkaa sitten tällaisilla saiteillakin hiljaa, hyvä suhde on vuorovaikutusta jos ette sitä ole virelä tähän ikään kuulleet.

      • ponbutk

        Samaa voin sanoa teille naisille eli avatkaa se suu, kun jotain haluatte. Ei me miehetkään olla ajatusten lukijoita.


      • Omien kokemusteni mukaan, pahin mahdollinen virhe. Valitan, aina kun olen jotain tuon suuntaista erehtynyt sanomaan, on nainen pian häipynyt. Okei, valloitus tehty, äijä on koukussa, mistäs löytyis seuraava? Ootte te ihmeellisiä, mutta käsittämättömiä otuksia. Te ihan tosissanne etsitte vuosikausia miestä, joka tuntisi teitä kohtaan jotain, mutta kun sellainen lopulta löytyy, te valitsette kuitenkin sen, jonka mielestä tunteita osoitetaan parhaiten rystysillä.


    • yksi j-mies

      Tähän vastaan että olen kertonut tunteistani hänelle, ei vasta kaikua...

      • yx j-miestä rakastav

        anteeks en tahdo saivarrella mut mikä on tunteista kertomista? miten olet hänelle kertonut ? ja sanonut mitä?

        sen takia saivartelen että itse olen esimerkiksi sitä tyyppiä että minulle saa vääntää aika raskaasti rautalangasta asiat ennen kuin ymmärrän mistä on kyse, tai että uskaltaisin ajatella että toinen tahtoisi musta jotain enemmän.


    • yhden J:n nainen

      Tietenkin voi sattua. Eikö tuo nyt ole päivän selvä asia. Sille ei vain voi mitään, jos tunteet ei kohtaa. Leikkiä ei silti saa, olipa kyseessä kuka tahansa.
      Sydäntään ei voi pakottaa.

    • sniiff

      Voi sattua tietenkin. Kaikille on jonkinlaiset tunteet annettu, toisille enempi ja toisille vähempi. En mäkään vastakaikua saanut koskaan ja enempi tuli miehiltä tylyjä kommentteja ulkonäöstä jne, mutt mitä tuosta. Mä en ole sen näkönen nainen ett kukaan mies vois musta olla kiinnostunut tai ainoastaan jotkut vanhat papat tai känniset ovat joskus jotain ehdotelleet,joten siitäkin voin jo aika paljon päätellä. Toisista naisista pidetään ja toisille voi sanoa kaikkea "kivaa" ulkonäöstä ja muusta sellasesta. Kyllä mä uskon ett miehiinkin sattuu, kun se unelmanainen ei vastaakkaan tunteisiin, sitten se kaikki vitutus puretaan meidän rumempien päälle ;). Mä tiedän jo ettei mulle oltu ikinä ketään tarkoitettukaan, on jo liikaakin tuota ikää ett miehille kelpais näin ruma,läski ja vanha ämmä. Tsemppiä vaan teille, kyllä mä uskon ett onni suosii ja se pari löytyy teille jokaiselle. Mun kohdalla se aika on jo ohi :)

      • kohfunb,l

        Itse ainakin puran suoraan siihen vitutuksen aiheuttajaan, oli sitten kuinka hyvännäköinen tahansa. Monet hyvännäköiset on ärsyttäviä, kun katsovat halveksivasti nokka pystyssä tavallista pulliaista. Kääntävät pään pois jos niile hymyilee.
        Mäkin olen jo luovuttanut. Tuskin ikinä naista löydän.


    • yksi j-mies

      Itse en puran pahaa oloani keneenkään varsinaiseen naiseen sen verran hieno tunteinen olen. Anteeksi jos olen jotain satuttanut. !

      Tuli paha olo... Anteeksi jos loukkasin ... kuhan purin vaan sitä että meillä miehilläkin on tunteet.

    • noinpa noin

      Juuri tuollaisen miehen kanssa olisi aivan ihanaa jakaa........huaks ahh........

    • %%%%%%%%%%
    • 7something9

      Mutta hei.. Miten sitä vastakaikua voi antaa, jossei tunnu "siltä"? Et kai halua, että nainen valehtelisi olevansa kiinnostunut, olisi sinun kanssasi puoliksi säälistä, koska näkisi, miten "pihkassa" olet..???
      En minä ainakaan tavan vuoksi mitään vastakaikua anna, vaikka mies VOISI olla sopiva ja mukava ja ehkä minusta tosissaan kiinnostunut. Ei riitä! Olen ennemmin itsekseni kuin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei tunnu miltään - olkoonkin "tilastollisesti" miten sopiva hyvänsä. En minä halua miestä sen vuoksi, että pitää olla joku - vaan siksi, että minä haluan ja se mies haluaa.

      Olenko ronkeli? Olen. Miksi? Koska tiedän, että muutakin kuin "sopivaa ja mukavaa" on olemassa. Tiedän, mitä on haluta toista niin, että "päähän sattuu". Tiedän, mitä on ajatella toista aamulla herätessä ja illalla nukkumaan mennessä - ja kaiken aikaa siinä välillä. Tiedän, millaista on sen oikean lähellä... Kuin tulisi kotiin pitkän matkan päätteeksi - ja silti kihelmöivän jännittävää... Jos vain haluaisin jotain "mukavaa ja rakastavaa", olisin varmaankin hankkinut koiran pennun - mutta suureksi onnekseni tapasin oman karpaasini :)

    • ee

      yksi j-mies!!!!!!!!!!!!!!!???????????
      Aloittaja....haluaisin olla sinusta tosi "kiinnostunut"... mutta en halua olla tunkeileva. Sen verran jos saan kysyä niin mistä päin olet? Kerro edes lääni? Itse olen kamppaillut tuon sinun aloittamasi aiheenn kanssa jo pitkän aikaan. Toki olen aina ollut tietoinen, että myös miehillä ovat tunteet...(ei kai kaikki ole sikoja...) Itse olen tilanteessa jossa ehkä j-mies yrittänyt omalla tavallaan kertoa minulle tunteistaan - ei suoraan, mutta jotenkin kai varoen...jne. Tuntuu että olen loukannut häntä, koska en kai ole sitten uskaltanut antaa sitä vasta kaikua kun en ole ollut aivan täysin varma hänen tunteistaan... Toivoisin aina vaan itsekin suorasanaisuutta....miehiltä...vaikkakin tunteissani olen siinä itsekkin erittäin huono! Mutta aloittaja - kuulostat kyllä todella herkältä ihmiseltä! Tsemppiä kuka sitten oletkin. Toivoahan tietysti aina saa, että olisit se "minun j-mies"... :)

      • Hih...

        Niin on miehet eivät ole sikoja :) He onat maaliskuun kissoja :)
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/08/02/962197.jpg

        Heillä on kyllä tunteita maaliskuun aikana :)
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/08/12/652075.jpg

        Kyllä he yrittävät omalla tavalla kertoa tunteistaan varoen :)
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/08/12/651990.jpg

        Eivät ihan suorasanaisesti osaa :)
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/05/28/918079.jpg

        Sellaiset ne j-miehet ovat tunteissaan...
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/08/02/962165.jpg

        Murrrr...


      • J--mies

        Hmm.......ee ??

        Täällä eräs J-mies, joka ajattelee edelleen erästä Eetä tämän tästä.....


      • Murrrr!!!!

      • Toinenkin j-mies
        J--mies kirjoitti:

        Hmm.......ee ??

        Täällä eräs J-mies, joka ajattelee edelleen erästä Eetä tämän tästä.....

        Älä enää aattele enää, Kyseinen nainen on kuin kylmälohikäärme, vihaa silmissään täynnä ja liseskoon viihaan sa vain sinua kohden, ei muiden, vain minun vaikka itse runoilin.... näin koin itse ja koen edelleen, tunteet ei ole muuttuneet miksikään.... sehän tässä helvetillistä onkin...

        ..tu. S...a. joka tuhat ihmisen sisältä, huomaan että tuhoan kohta kaikki sinun takiasi ympäriltäni... kysyn miksi... huomaisit edes minut vaikka... sanoisit "huomenta"... älä tuhoa minua enää... pyydän...mitä tein niin pahaa että ansaitsen tämän... (henkisesti olen tuhottu... ja se näkyy) työkaverini/myös sinun työkaverisi ovat huomanneet saman... miksi... miksi pitää tuhota ihminen joka vain sattui ihastumaan sinuun !!!!

        Ilmaisin sen selvästi että olin ihastunut sinuun... mutta kuinka voi olla vaikeaa ilmaista se henkilökohtaisesti (f.t.f) että ollaan kavereita ei myyta.


      • :)
        Toinenkin j-mies kirjoitti:

        Älä enää aattele enää, Kyseinen nainen on kuin kylmälohikäärme, vihaa silmissään täynnä ja liseskoon viihaan sa vain sinua kohden, ei muiden, vain minun vaikka itse runoilin.... näin koin itse ja koen edelleen, tunteet ei ole muuttuneet miksikään.... sehän tässä helvetillistä onkin...

        ..tu. S...a. joka tuhat ihmisen sisältä, huomaan että tuhoan kohta kaikki sinun takiasi ympäriltäni... kysyn miksi... huomaisit edes minut vaikka... sanoisit "huomenta"... älä tuhoa minua enää... pyydän...mitä tein niin pahaa että ansaitsen tämän... (henkisesti olen tuhottu... ja se näkyy) työkaverini/myös sinun työkaverisi ovat huomanneet saman... miksi... miksi pitää tuhota ihminen joka vain sattui ihastumaan sinuun !!!!

        Ilmaisin sen selvästi että olin ihastunut sinuun... mutta kuinka voi olla vaikeaa ilmaista se henkilökohtaisesti (f.t.f) että ollaan kavereita ei myyta.

        Kuka on ihastunut minuun???

        :)


    • Rakkauden tahto

      Niin me naiset ollaan sen verran monimutkaisia, ( ainakin minä ) tunteistaan täytyisi kertoa usein,että uskon sen olevan totta.

      Aina tulee mieleen,voikohan mies oikeasti muka minua rakastaa.
      Kait se on huono itsetunto ja jos uskon sen annan miehelle kaikkeni ruumiini ja sieluni.
      Ehkä ajattelen liikaa, takkiin on pahasti tullut pariin otteeseen, tosi vaikea luottaa.

      • Ei ole sit..

        minulta tuo viesti/kommentti. En kaipaa tuon aloittajan kaltaista tyyppiä. Ei ihastukseni voisi kirjoittaa noin.. Koska hän on saanut vastakaikua.
        Enkä itsekään voisi vastata noin.. Ei sovi minuun tuon kaltaiset ajatukset.
        Taas vauhdissa tuo sama tyyppi joka harrastaa noita 16 minuuttia yli jotain (esim. klo 10.16) tai 14 minuuttia vaille jotain (eli esim. klo 10.46).. Ihan viimeisten ihastukselleni lähettämieni tekstiviestien mukaan (jotka eivät tosin menneet noiden kellonaikojen mukaan vaan klo 15.16 ja 19.46). Todella outo tyyppi.. Muuta en osaa enää sanoa.
        Mut siinäpän jatkaa vaan.. Ehkäpä ihastukseni on jo huomannut sen.. Ja jos hän välittää minusta..


      • niin...
        Ei ole sit.. kirjoitti:

        minulta tuo viesti/kommentti. En kaipaa tuon aloittajan kaltaista tyyppiä. Ei ihastukseni voisi kirjoittaa noin.. Koska hän on saanut vastakaikua.
        Enkä itsekään voisi vastata noin.. Ei sovi minuun tuon kaltaiset ajatukset.
        Taas vauhdissa tuo sama tyyppi joka harrastaa noita 16 minuuttia yli jotain (esim. klo 10.16) tai 14 minuuttia vaille jotain (eli esim. klo 10.46).. Ihan viimeisten ihastukselleni lähettämieni tekstiviestien mukaan (jotka eivät tosin menneet noiden kellonaikojen mukaan vaan klo 15.16 ja 19.46). Todella outo tyyppi.. Muuta en osaa enää sanoa.
        Mut siinäpän jatkaa vaan.. Ehkäpä ihastukseni on jo huomannut sen.. Ja jos hän välittää minusta..

        ...nyt vasta ymmärrän...


    • J--miehelle

      "Hmm.......ee ??
      Täällä eräs J-mies, joka ajattelee edelleen erästä Eetä tämän tästä..... "

      Kerro ketä ajattelet, mihin päin menee ?
      Minäkin ajattelen edelleen, hieman hämmentyneenä...

    • J--mies

      Mikä hämmennyksesi on aiheuttanut?? Milloin olet kohdannut tämän J:n viimeksi?? Itse olen skeptinen tämmöisten palstojen suhteen, mutta aina joskus käyn mielenkiinnosta lukemassa, että....ööh.....josko E olisi kaivannut minua (tiedän, ei hän suo minulle ajatustakaan, ja miksi soisi).

      • J--miehelle

        ...miksei soisi ajatustakaan...???


    • J--mies

      ...koska luulisin hänen olevan onnellisesti varattu ja nauttivan perhe-elämästä.....miksi ihmeessä Hän minua nyt ajattelisi??? Miksi??? Vielä näin pitkän ajan jälkeen??? Itse olen tämmöinen haaveilijaluonne, mutta hän järkinaisena nyt varmaan haaveilee muusta, kuin jostakin J:stä???

      • J--miehelle

        ...jos tuo olisi minulle...niin voisin sanoa etten ole "onnellisesti varattu" vaan olen vapaa... ja olen myöskin haavelijaluonne... ja ajattelen edelleen erästä J-miestä...


    • J--mies

      Olitko varattu joskus kumminkin??

      • J--miehelle

        Olin aiemmin varattu...mutten ole enää...


      • j-mies nro x
        J--miehelle kirjoitti:

        Olin aiemmin varattu...mutten ole enää...

        Heh meitä j-miehiä tuntuu riittävän. Oonko mä nyt sit kolmas vai neljäs jo tässä ketjussa?

        Toi kolahtaa kyllä ittelleen yhen Een osalta, mutta viime viikkojen signaalit kyllä enempikin suuntaan, ettei kiinnostusta olisi hänen suunnaltaan mitenkään ihmeemmin.


      • J--miehelle
        j-mies nro x kirjoitti:

        Heh meitä j-miehiä tuntuu riittävän. Oonko mä nyt sit kolmas vai neljäs jo tässä ketjussa?

        Toi kolahtaa kyllä ittelleen yhen Een osalta, mutta viime viikkojen signaalit kyllä enempikin suuntaan, ettei kiinnostusta olisi hänen suunnaltaan mitenkään ihmeemmin.

        Vastaan nyt sullekin sen verran, että omalla kohdalla mä olen kyllä laittanut viimeksi "signaalia" ja siellä toisessa päässä on ollut hiljaisuus...eli ei kiinnostusta mitenkään ihmeemmin, sanojasi lainatakseni :-)


    • J--mies

      Ok....no, jokatapauksessa ajattelen sua päivittäin.....tänäänkin haaveksin sinusta ja suutelusta kanssasi jossain meren rannalla. Haaveeksi taitavat jäädäkin....sinä asustelet siellä jossain? ja minä täällä :(

      Uskaltaisimpa laittaa sulle viestiä naamakirjan kautta:(

      • J--miehelle

        Tuo meren ranta nyt jotenkin kolahtaa...
        ...missä päin Suomea sun meren ranta on...?


    • J--mies

      Pohjoisempana kuin sun merenranta.............kolahtiko??

      • J--miehelle

        Ja mistäköhän sä tiedät missä mun merenranta on...???


      • J--miehelle
        J--miehelle kirjoitti:

        Ja mistäköhän sä tiedät missä mun merenranta on...???

        Piti lisätä tuohon, että kun mulla ei ole merenrantaa :-(
        On vain joki tuossa vähän matkan päässä...
        Mutta sun ranta pohjoisempana...joo saattas osuakin...


    • J--mies

      Mut se joki laskee mereen.........eikö:)?

      • J--miehelle

        No enpä keksi minne muuallekaan se voisi laskea...

        Harmi etten ole ajattelemasi E, koska fb:stä et mua löydä...
        Mutta muutakin kautta minut tavoittaisi se oikea J-mies...


      • J--mies
        J--miehelle kirjoitti:

        No enpä keksi minne muuallekaan se voisi laskea...

        Harmi etten ole ajattelemasi E, koska fb:stä et mua löydä...
        Mutta muutakin kautta minut tavoittaisi se oikea J-mies...

        Mut joskus olit fb:ssa?? Tokihan voisin laittaa meiliäkin, mut se fb tuntuisi jotenkin helpommalta...


      • J--miehelle
        J--mies kirjoitti:

        Mut joskus olit fb:ssa?? Tokihan voisin laittaa meiliäkin, mut se fb tuntuisi jotenkin helpommalta...

        En mene naamakirjaan... Jos haluat "jatkaa" niin laita meili tai tekstari...
        Siis jos ajattelet olevasi se oikea J-mies... :-)


    • yksi a-nainen

      Ite ainakin olen niin luvattoman surkia puhumaan tunteista, muutenkin sosiaaliset taitoni lentävät ikkunasta pihalle aina kun olisi tarvetta niille... tuntuu kuin kaikki sanat, ihan mistä aiheesta vaan, jäisivät tuonne kurkunperälle.
      yhtä j-miestä näkee aina silloin tällöin, on mahottoman mukava ja mielenkiintoinen, mutta en tiedä hiukkaakaan mitä meikäläisestä aattelee kun olen tämmönen arkajalka luupää... :)

      • Jokutaasyksvaan

        Ja höpö höpö, tulihan tossakin jo paljon tunnepitoista latinkia, siirrät vain sen näyttöpäätteeltä kurkunperälle, ja siittä sitte sopivan kaverin korvakäytävään...ja varmaan toimii...


    • J-mies #101

      Olen myös eräs J-mies, joka ei ole tähän ketjuun vielä kirjoitellut ja laitoin FB:ssä viestiä P-naiselle, jolta en saanut mitään vastausta. Vinkki kaimoillekin: Ei toinna vaivautua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe