Jokeri baari

Saisiko palvelua..

Mitä mieltä olette Jokeri baarista? Jokeri on ollut minun suosikkini ennen mutta viime aikoina olen paikkaa karttanut. Tunnelma on ollut sielä ahdistava ja palvelu sen mukainen. Portsarit ovat yleensä ihan asiallisia ja mukavia mutta muutama myyjä kaipaisi kyllä hiukkasen asenteen korjausta.
Enkä odota että tarvitsee hymy korvissa palvella mutta kun palvelua ei saa ollenkaan. Tuijotellaan vaan pahasti kun yrität saada palvelua. Kyllä paikassa on muutama vanha konkari myymässä jotka vielä osavaat asiakaspalvelun taidon ja iso kiitos heille siitä. Mutta jos menet sinne silloin kun nämä asialliset myyjät eivät paikalla ole niin kyllä on niin ahistava tunnelma et huh,huh...pitääkö tässä lopettaa kokonaan käyminen sielä kun ei haluais aina mieltään sielä käydessä pahoittaa tai hermojaan menettää.

76

5120

    Vastaukset

    • kumitapani86

      Saman oon huomannu, joskus saa tiskillä seisoa vaikka kuinka pitkään ilman järkeen käyvää syytä. Muut saa ensin vaikka ite oot siinä ollu vaikka kuinka kauan.

      • Näkyvissä aina

        Tästä on näköjään hävinnyt yli puolet viestiketjusta. Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Näkyvissä aina kirjoitti:

        Tästä on näköjään hävinnyt yli puolet viestiketjusta. Miksiköhän?

        Mitäs olette ulisseet kuin vähä-älyiset. Oma vika villisika.


    • kallistuoppi

      joo ja mua ihmetytti sisäänpääsymaksu torstai-iltapäivänä, porukkaa ei ollut ollenkaan.
      oon muuttanut vasta Ykaan ja aattelin käydä tsekkaan jokerin kun luulin sen olevan ihan tavallinen kaljabaari notta yhden oluen otan janoon, kallis oli olut ;(
      en mene toista kertaa

      • Anonyymi

        Tämän paskaskanravintolan vois sulkea törkeästä kohtelusta asiakaikakohtaan ja päästää ala ikaiset sisään asiasta tehdään ilmoitus paska ravintola Ylivieskassa poikottiin koko paikka koko paskas kaa henkilökuntaa lukien ei mitään asiakas palvelua koko paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän paskaskanravintolan vois sulkea törkeästä kohtelusta asiakaikakohtaan ja päästää ala ikaiset sisään asiasta tehdään ilmoitus paska ravintola Ylivieskassa poikottiin koko paikka koko paskas kaa henkilökuntaa lukien ei mitään asiakas palvelua koko paikassa.

        Opetele kirotaman satanas!


    • sisään vaaan

      Se on kallis persaukisille ja pummeille.

    • Putkipoika

      Voi ihan hyvin olla että tulet toistekkin kun ensin testaat muun tarjonnan.
      Samoissa hinnoissa on tuopit täällä jokapaikassa, tuskin juuri sen halvemmalla saat muualla, ellet juo kotona.

      • Anonyymi

        Miksi kukaan joisi kaljaa. Sama kuin joisi kissankusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan joisi kaljaa. Sama kuin joisi kissankusta.

        Oletko paljonkin juonut kissasi kusta?


    • huiskumiespallooko

      Ei voi näköjään olla paljoa mitään mieltä kun viestit poistetaan täältä...

      • Anonyymi

        Uli uli.


    • kukkuuhaloo

      myyjät tylyjä. paitsi pitkätukkainen mies.

    • Haneen

      Kerran kävin, mutta siellä oli kaikki juovuksissa.

    • laadun valvoja

      Mielestäni ihan asiallista palvelua ja henkilökunta ammattitaitoista. Vaikka se suu aina ei kestohymyssä olekkaan, niin silti palvelu hyvää ja rahasta osataan laskea oikein takaisin, vaikka asiakas olisi jopa humaltuneena. Kohtuu narikkamaksu ja helppo mennä sekä olla siellä. Ihmiset jo varttuneempaa väkeä, ettei mikään tenava disko. Vieressä nakkikioski jos alkaa hiukoo.Ihan OK kokokansan juottola, jo nuoruusvuodet ohittaneille maksaville asiakkaille.

      • hellurei...

        Ei kestohymyä kukaan ootakkaan kunhan vaan saisi sitä palvelua edes niin olisin enemmän kun tyytyväinen :)


    • tzädäm

      Jokeri on ollu ihan omanlaisensa paikka kaiken aikaa. Oon saanu ihan hyvää palvelua, ainakin yleensä. Joku naistarjoilija siellä on joskus ollu, jota en enää kuuna päivänä haluais tiskin taakse "palvelemaan". Joku Sari R. se mahtoi olla. Hitto, älkää enää laittako niin ammattitaidotonta lehmää ihmisten kiusaksi. Moni jätti silloin käymättä siellä, kun tuo tarjoilija oli paikalla. Samoin Myllyssä. Epäsiisti tyyppi ja töykeä. Eikä todellakaan hallinnu asiakaspalvelua!!!

    • Remo3

      Hyvä paikka ja kelpaa kyllä.

    • määttälä_

      Se on Ylivieskan paras baari, tykkään käydä.

    • kalsarikännäri

      Hirvee räkälä koko paikka, mutta siinä lienee sen paikan viehätys... En yleensä käy missään kapakoissa, paitsi kesällä terassikierros pitää tehdä ainakin kahdesti.

    • teku90

      Onko birra vielä hengissä.90-luvun alussa oli hyvä paikka opiskelijoille,mukavat tarjoilijat Jaana yms.

      • oi_aikoja

        Ei ole, valitettavasti...


    • bubiakaivataan

      Eikö jokeri vois uudistua vähän ja nostaa tasoa.

    • w12w2w2

      Nii olko tää tässä?

    • karjalatakasin

      Kaikista paras onko menet kotija ja huujat emännälle että kylymää kalijaa saunnaa ja naimaa

      • parasta.ennen

        Joo, tuun heti kotijas, kun osoitteen ilmoitat..


      • Anonyymi
        parasta.ennen kirjoitti:

        Joo, tuun heti kotijas, kun osoitteen ilmoitat..

        Lissu Jokitalo


    • einaamastauskois

      Jokerissa saa usein tylyä palvelua. Harmi, että ainakin eräs työntekijä siellä ulottaa tylyytensä myös baarin ulkopuolelle. Baarityöntekijöillähän ei ole vaitiolovelvollisuutta, mutta kyllä minusta on todella mautonta, että siellä töissä olevat huutelevat työpaikaltaan saamaansa tietoa tuolla kylillä, esimerkiksi porttikielloista ja niiden syistä. Juuri eilen tällaista kovaan ääneen juoruamista kuulin toisessa baarissa ja järkytyin.
      Olisikohan Jokerissa palaverin paikka? Onko nykyinen tyly, jopa asiaton toimintamalli toimiva pitemmän päälle?
      Jokerin nettisivulta: "sen ilmapiiri on reilu ja ystävällinen". Haha! Kaikkea muuta.

      • Anonyymi

        Samaa olen kuullut varsinkin sen tylyn portsarin juttuja ja yhden mies tarjoilijan paskan puhumisen vuoksi. Ei minkään laista ammatti taitoa heillä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen kuullut varsinkin sen tylyn portsarin juttuja ja yhden mies tarjoilijan paskan puhumisen vuoksi. Ei minkään laista ammatti taitoa heillä,

        Tosi tyly kun heittää kuskin ulos ihan syyttä, koulutus ihan paskaka sillä ja kaikilla tarjoilioilla myös mutrusuita kaikki siellä. Todella törkeää touhua Ylivieskan jokerissa jopa kuski lentää ulos paskan portsarin toimesta,Alavieskan paska kun on


      • Anonyymi

        Baari työtekijä on vaitiolovelvollinen joka asiassa koska on kyse yksityisyydestä jos ei ole niin kyseessä yksityisyyden loukkaus joka on rikos sama koskee myös sitä paska porsaria joka ei osaa pitää päätään kiinni olen tehnyt häntä kohtaan ilmiannon viranomaisille. Pitäs sulkea koko jokeri kun yksityisyyttä loukkaavat koskee koko Jokerin henkilökuntaan.


      • Anonyymi

        Näin tekevät jokerissa vaikka ovat vaitiolovelvollisia samistaan tiedoista, boikottiin koko paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baari työtekijä on vaitiolovelvollinen joka asiassa koska on kyse yksityisyydestä jos ei ole niin kyseessä yksityisyyden loukkaus joka on rikos sama koskee myös sitä paska porsaria joka ei osaa pitää päätään kiinni olen tehnyt häntä kohtaan ilmiannon viranomaisille. Pitäs sulkea koko jokeri kun yksityisyyttä loukkaavat koskee koko Jokerin henkilökuntaan.

        Tulipa tieto että jokeri suljetaan kun ei noudata lakeja ja paukiissa tyrmäystippoja, asiaa selvittää viranomaiset,.


    • Rentokirsikka

      Jokeri on paras koko Ylivieskan tarjonnasta. Siistit vasta remontoidut tilat, mukavasti tilaa ja rento ilmapiiri!

      • Mistäkohtaa

        Ai mikä siellä on remontoitu :D hah.. Taitaa samat verhotki roikkua ikkunoissa mitkä s kaupan ajoilta. Noh mut ottaa pari Jallua enemmän niin ruppee näyttää remontoidulta.


      • Anonyymi

        Paskin ravintola koko Ylivieskassa, ja se on tos. Ei lande enää siellä käydä 10kerho paras


    • ahistaa

      Jotenkin sisäänpäin lämmennyt kapakka. Kun ei kanta-asiakas tulee sisään, niin tiskin takaa katsotaan lähinnä sillä ilmeellä, että mitä viddua tänne tulet...

    • oujea

      Joukkopako esim. K-25:een vois olla paikallaan, ketkä on mukana? 😀
      Jos se asiakaspalveluki alkas siitä sitte alkas paraneen. Nyt tieten ylimielisesti ajatellaan, että voidaan olla kuinka tökeröjä hyvänsä ja silti tulee väkeä. Näinhän se on ollut vielä...

      • Anonyymi

        Tätä kannatan joukko pako jokerista 25.see on jees


    • RevonSix

      Ite kävin uutena pyörähtää Jokerissa. Ihan hyvin sinne pääsi soluttautuu sekaan ja kävimpäs siellä muutaman biisinkin vetämässä. En ollut huomaavinani sisäänpäinlämpiävyyttä. Minut otettiin ulkopaikkakuntalaisena hyvin vastaan. Sen sijaan muutama kantakävijä saattoi ihan ääneen kysyä multa, että mitäs sinä meidän huudeille tuut, kun tää paikka on meidän. Mutta ei eikö tällaisia paikan omijia ole vähän kaikkialla?

      • Anonyymi

        Oliko mk. 2 Variantti pihassa, se jossa tavaratilassa sisuskumi ja äskettäin vaihdetut poistetut lisävalot ja joka sitten yöllä olikin matkalla Lohtajalle?


    • Tilda_Yka

      Jokeri on paras NS tavallisten ihmisten paikka, 10kerho on vastaavasti Pohjois-Pohjanmaan parhainpia homoille ja lesboille suunnattuja paikkoja.

    • Anonyymi

      Paska paikka, Alavieskan paska portsarin siellä häärää eikä kestä mitään, kus päiden työpaikka.

      • Anonyymi

        Ei oo enää mukava paikka tämän uuden omistajan myötä. Ennen oli hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo enää mukava paikka tämän uuden omistajan myötä. Ennen oli hyvä.

        millo siellä on omistaja vaihtunu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millo siellä on omistaja vaihtunu?

        Eikös se oo nykyään sen bar5:n entisen omistajan pulju ? Ei ollu sielläkään mukavaa käyä sen aikana.


    • Anonyymi

      Jokkeri-baari voitais lopettaa. Mitä me Jokkerilla?
      Villi-klubikin voisi alkaa Jokkerin sijasta kokoontumaan vaikka Häggmannilla tai Hesburgerissa. Mun puolesta Jokkeri, kymppikerho ynnä muut joutavat kuppilat voisi hyvällä syyllä lopettaa. Toinenkin vaihtoehto olisi: Jokkeri, kybäkerho ynnä muut vastaavat möisivät jatkossa vain jaffaa, cokista, maitoa ja kahvia. Muita juomia emme oikeastaan tarvitse mihinkään.

    • Anonyymi

      Perseestä on jokerin omistajien touhu, siihen tulee paska loppu alaikäisiin tarjoilun perusteella todisteet on, koskee teitä kaikkia, ilmoitus tehty ja paska ravinteli suljetaan ja kaikki ootte työttömiä loppu ikännene kun alaikäisille tarjoatte, paska paikka koko jokeri Ylivieskassa

    • Anonyymi

      Tämä perse portsarin heittää jopa kuskin pois, ku. Ei ole koulutusta järjestyksenvalvojana ei ole koskaan ollut tällä Arilla eikä tule Alavieskan paskalla olwmaan

    • Anonyymi

      Jokeriki saatais laittaa kiinni niin, kuin Vieska ja Musta Leskikin laitettiin. Ei tarvita mitään baareja. Villikerholaisetkin voisivat alkaa järjestää tilaisuuksia vaikka Sputnikissa. Alkoholia ei ihminen tarvi yhtään mihinkään. Turhaa solumyrkkyä ja niin hiton pahhaaki, että en voi ymmärtää, miks jengi niin mielellää sellasia hiisaa itteensä!

    • Anonyymi

      Aivan paska paikka erään toimesta, pöyristyttävää h.lua. Kannattaisko hakeutua hoitoon ja eläkkeelle.

    • Anonyymi

      Jokeribaari pitäisi rakentaa uusiksi. Iso hulppea monumentaalinen rakennus vaikka uuden torin paikalle. Alttaritauluksi sopisi mitä parhaiten mr. Jokeri!
      Kyseisessä uudessa pyhätössä ei tarjottais mitä tahansa riemujuomia, vaan kaikki on oltava nimettyjä mr. Jokerin nimeen hyvässä ja pahassa! Näitä Jokerin nimeen siunattuja juomia täytyisi sitten juoda mr.Jokerin kunniaksi ja ylistykseksi!

      • Anonyymi

        Joisin niitä jos tarjoilijat eivät laittasi tyrmäystippoja paukkuihin, tämän tekevät todella ei kannata edes käydä jokeri baarissa enää Ylivieskassa ja tämä on tosi.


    • Anonyymi

      Junttien kokoontumispaikka, samapa tuo.

      • Anonyymi

        Elämäm kova korkea koulu haisee jo Jokerin ovelta ulos asti.


    • Anonyymi

      Jokerille olisi pitänyt rakentaan uuden kirkon yhteyteen tilat.
      Se riittää kun on jokeri mitä tyhjänpäiväsellä Kirkolla

    • Anonyymi

      Jaahas. Sitä on saatu tyrmäystippoja kun ei olla itse osattu ottaa kohtuudella. Ja loukkaannuttu verisesti kun ollaan käyttäydytty porttikieltoon johtavalla tavalla ja joku ulkopuolinen on saanut siitä tietää. Pitäisikö kuitenkin katsoa ensin peiliin. Aina olen saanut hyvää kohtelua Jokerin henkilökunnalta ja veikkaampa että johtuu siitä että alkoholin nauttiminen ei tee minusta aivokääpiötä.

      • Anonyymi

        Vaikka eräs osan omistaja tympeä osaa ollakkin, ei ne sentään tyrmäystippoja ala tarjoilee. Ammattilaisia kuitenkin, jakavat varmaan mielipiteet. Välillä aika turhan jyrkkää "tarjoilua". Kaikista ei vaan voi tykätä, ei varmasti helppo ala..


      • Anonyymi

        Ymmärrän sen että alalla kohtaa vaikeita asiakkaita mutta joka kerta olen saanut Jokerissa henkilökunnalta tylyä palvelua. Ymmärrän kyllä senkin, ettei mikään anniskelainsäädäntö velvoita tarjoilemaan olutta hymyn kera eikä lasituopista, eikä räkälältä voi liikaa vaatia. Ihan ok paikka, kun ei odota liikoja. Joka kerta pääsee kyllä todistamaan jotain performanssia kun alkoholisteilla alkaa tanssijalat pettämään alta. Henkilö- ja asiakaskunta kun vaihtuu niin oikein mukava pubi.


    • Anonyymi

      sais mennä konkurssiin koko paska.

      • Anonyymi

        On hirviä koirahäkki tämä Jokerin terassi. Ei enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hirviä koirahäkki tämä Jokerin terassi. Ei enää ikinä.

        Sellaisia häkkejä ne on kaikki näillä lakeuksilla, ei ole terassikulttuuria muutenkaan. Pitää mennä Ouluun, Tampereelle tai vaikka Helsinkiin, siellä ei terassilla istuvaa kytätä, kuin jotain suurtakin ihmettä....


    • Anonyymi

      Roskasakin paikka

      • Anonyymi

        Et päässyt sisälle vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et päässyt sisälle vai?

        On varmaan päässyt kun puolet asiakkaista ramppaa kurat vaipoissa rollaattorilla.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo melkoinen räkälä on. Itse kun olen reissuillani tottunut laadukkaisiin pilvenpiirtäjien katolla sijaitseviin baareihin.

      • Anonyymi

        Sama täällä, kerran oon semmosen tevevisiosta nähnyt, toisen kerran😴


    • Anonyymi

      Vieläkö siellä asiakkaat on humalassa?

      • Anonyymi

        Ei sinne näin korona-aikana kannata mennä


    • Anonyymi

      Olis aika muuttaa Jokeri ruokaravintolaksi!
      Uskoisin, että ruokaravintolana se pärjäisi paljon paremmin. Anniskeluoikeudet voisi rajoittaa max keskiolueeseen, tai vaikka ihan vain täysin nollaprosenttisiin. Juottoloita emme tarvitse. Kunnon ravinto ja hyvän makuinen juoma ilman päihdyttävää vaikutusta kunniaan!

    • Anonyymi

      Väsyny paikka. Yrjöttää

      • Anonyymi

        Olen jo eläkeläinen mutta kanta-asiakas mutta en minä eikä kukaan
        kavereistani ole koskaan kuullut että täällä henkilökunta olisi koskaan
        huoritellut asiakkaita?

        Tää baari on mun toinen koti.
        Maksan tänne vuokraa nauttimalla säännöllisesti
        kotibaarissani alkoholia.
        Nään täällä vanhoja kavereita (jotka vielä on hengissä):
        Ei mulla muuta olohuonetta ole.
        Käsittääkseni tämä on tän käpykylän ainoa
        baari jossa kanttikset viettävät sukupolven
        vaihdoksen yhdessä 18v lastensa kanssa?

        Ilmeisesti Jokeri on yka`n vanhin yritys joka on toiminut
        samassa kivijalassa 50v sen jälkeen kun kirkkokin poltettiin.


    • Anonyymi

      Jokeri pitäisi muuttaa kokonaan ruokaravintolaksi. Ravintolaksi, joka toimii ruokaravintolana max klo 22.00 asti jonka jälkeen laittaa ovensa kiinni. Ja avaa taas aamulla. Kannatusta löytyy varmasti. Moni sellainenkin, joka ei halua käydä juottoloissa, tulisi silloin Jokeriin syömään. Samalla ruokailun ohessa voi heittää vähän dartsia ja pelata biljardia. Karaokelaitteet sais roudata himputtiin. Sais yläkerran naapuritkin paremmin unta palloon.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe