Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti rannalla tisut paljaana.
Tiettyhän miehet siitä hommasta tykkäisivät, mutta yksi puhelu jäi kyllä ihmetyttämään. Siinä eräs nainen ehdotti sitä, että siellä rannalla pitäisi sitten olla rantapoliisi vahtimassa, ettei ylipainoiset riipputissiset naiset olisi yläosa paljaana ! Tuon olisin ymmärtänyt miehen ehdottamana, mutta en naisen. :P
Mitäs mieltä....vai onko mitään mieltä ? :)
Yläosattomana rannalla
27
543
Vastaukset
- ...
Ei tissi ole sanana mitenkään synonyymi kauneudelle tai seksikkyydelle. Ja joku viiskymppinen alasti on kokonaisuutenaan yleensä etovan näköinen ilman vaatteita.
Kyse enenpi muista asioista. Ihminen kun ei satu syntymään vaatteeet päällä. Alastomuus on luontainen olotila ihmiselle. Siitä on vain ties mistä syistä tehty tabu. Suomessa sentään käydään alasti saunassa, sekasauna ihan tavallinen asia. Sen takia kai täällä suhtaudutaan alastomuuteen kokolailla luonnollisesti. Jossain muissa kulttuureissa, vaikkapa briteissä, ihminen noin periaatteessa näkee toisen alastoman ihmisen legendaarisesti vasta hääyönään :D Ja burkha sitten vielä.
Outoa muuten, että riippatissiset, lihavat ja rumat ukot heiluu yläosattomissa pitkin suomea koko kesän, ei se häävi näky ole sekään.
=DW=Olin joskus aikoinaan Ruotsissa rannalla, niin siellä kyllä naiset keekoilivat reilusti tissit paljaana. Yksi vaihtoi vielä alaosankin siinä muiden nähden. Tämmöiselle metässä kasvaneelle se oli kyllä järkky kokemus. :))
Noista riippatissisistä ukoista..Pitäsköhän heillekkin sit vaatia jonkunlaiset "rintsikat ", ku menevät ihmisten ilmoille. :)
Tuo on vihapuhetta ja se on tuomittavaa, koska se on loukkaavaa ja hyökkää vähemmistöryhmää vastaan. Rangaistus hänelle joka lietsoo vihapuhetta ja rasismia. heh heh...
Nii..Antaa kaikkien kukkien kukkia..Vai pitäskö sanoa, että antaa kaikkien tissien riippua. :=)
Sitä mieltä, että olikohan se nainen tosissaan!
Mä en ymmärtäisi sitä naisen enkä miehen sanomana, jokainen on omanlaisensa! :)Kyllä niitä naisiakin on, jotka vaativat kaikkeen täydellisyyttä. Oiskohan ollu vielä nii nuori, ettei painovoima vielä vaikuttanu.
En minäkää hyväksy sitä sillai miestenkää sanomana, mutta kun miehet nyt vaan on sellasia pikku imeväisiä. :)
- grassi
Olen ehdottamasti yläosattomien kannattaja, vaikka olenkin 56 ja suuririntainen, riipuvat tai ei.
Miehetkin ovat yläosattomissa rannalla, jA MIEHEN KROPPA LIHAKSIKKAINE RINTALIHAKSINEEN, on ihan verrattavissa naiseen.
Ja Rinnat kuuluvat naisen kroppaan, kuten rinnattomuus miehelle.
Miksi siis kieltää naisen yläosan näyttäminen.
Riittänee, ettäösukuelinten peittäminen kielletäåän, vaikka SEKÄÄN EI OLE TARPEELLISTA.Jaa että sukuelinten peittäminen kielletään....
Jaaaaa-a, no, ehkä nyt kuitenkin on edettävä hieman maltillisemmin näissä kielloissa,,,- grassi
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaa että sukuelinten peittäminen kielletään....
Jaaaaa-a, no, ehkä nyt kuitenkin on edettävä hieman maltillisemmin näissä kielloissa,,,sorry, sanat sekaisin, en ihan tuota tarkoittanut vaan-----
riittää että sukuelimet peitetään
höpsö minä !? grassi kirjoitti:
sorry, sanat sekaisin, en ihan tuota tarkoittanut vaan-----
riittää että sukuelimet peitetään
höpsö minä !?Heh, näin päättelin.
Mutta eipä onneksi tännekään näe missä asussa kotosalla jo toista hellekesää peräkkäin vietän. Kunhan muistaa pukeutua kun lähtee ulos...Tuo oli suoraa puhetta ! :) Kaikille vapaa valinta siihen, miten ovat ja minkälaisilla vehkeillä. :)
- RIMMIR
Eihän siitä ole kuin 20-30 vuotta aikaan kun se oli hyvinkin yleistä olla yläosattomissa rannalla.
Täällä on aivan lähistöllä muutama uimaranta jossa niin naiset kuin miehetkin ovat niin ylä-kuin alaosattomissakin. Siis nudistirantoja. Siellä on 90 % juuri meidän ikäisiä ja vanhempia, nuorisoa ei juuri lehtiartikkelin mukaan näy.
Nuoret ovat viisaita kun eivät altista itseään melanomaa aiheuttaville säteille.
Rantapoliisi saisi olla paikalla antamassa sakkoja rantoja roskittaville porukoille ja varsinkin heille otka rikkovat sinne lasipulloja.- Topless
Joo mä muistan kun se oli oikein muotia tuo topless-meininki. Uimarannalla oli nuoret ja vanhat, lihavat ja laihat naiset letut ja ranskikset paljaana;DDD
Käytkös sinä siellä nudistirannalla ? Ei oo pakko vastata, mut mun oli pakko kysyä. :))
Noi rikotut pullot on kyllä karmeita rannalla. Miten ihmeessä niitä kukaan edes hajottaa sinne!
- Rattus sp.
Oikeastaan en ota kantaa muuhun kuin siihen, että minua ei nähdä rannalla yläosattomissa. Se on varma asia!
Ainahan noihin mielipiteisiin tulee asiattomia vastauksia, joilla pahoitetaan toisten ihmisten mieliä.- RIMMIR
Muuten, onkohan olemassa uimapukua jonka läpi pääsis aurinko kuitenkin ruskettamaan ihoa?
- Rattus sp.
RIMMIR kirjoitti:
Muuten, onkohan olemassa uimapukua jonka läpi pääsis aurinko kuitenkin ruskettamaan ihoa?
Ei ole tullut vastaan ja haittaakohan ne rusketusraidat lopulta?
- Putkivalo
Njaaha... Kun oikein rupesin miettimään (varo) niin tulin siihen tulokseen että yläosattomassa en kulje, mutta ilman housuja voisin kyllä olla. Nurinkurinen häveliäisyys?
En siedä sitä että mun rintoja tuijotetaan, tai *kröhm* riippuisko tuijottajasta, mutta ikinä ei ole häirinnyt jos joku viheltää mun perää(n).
Kuinkakohan nopeasti ne muuten palaisi kun ovat 40 vuotta olleet ilman aurinkoa?- Rattus sp.
Veikkaan, että iho palaisi tosi nopeasti. Sen myötä kun aloitin purjehduksen, huomaan siirtyneeni pitkähihaisiin puseroihin ym. Mieluummin suojaan ihoni liialliselta auringolta. Pitäisi löytää kivannäköinen, mukava, tarpeeksi leveälierinen hattu.
Nakuilla voi omassa mökkirannassa tai muussa vastaavassa paikassa, mutta julkisesti sitä en tekisi. Näin puhuu ihminen, joka viimeeksi vesijuoksi järvessä nakuna veneväylän läheisyydessä *viheltelee*. No, kuka sinne veden alle näkisi, mitä on päällä ;)? Jaahas..Keekoilisit sitten mieluummin ilman pöksyjä...:D Mikäs siinä.Ei varmaan ainaskaa rantaleijonat pistäis pahakseen. ;)
Jos neljänkymmenen vuoden jälkeen pistäis aurinkoon, niin saattasivat kärähtää punasiks. Siinä oliski sit tekemistä, ku ei kärsis laittaa mitään vähään aikaan päälle.- Putkivalo
mii-su kirjoitti:
Jaahas..Keekoilisit sitten mieluummin ilman pöksyjä...:D Mikäs siinä.Ei varmaan ainaskaa rantaleijonat pistäis pahakseen. ;)
Jos neljänkymmenen vuoden jälkeen pistäis aurinkoon, niin saattasivat kärähtää punasiks. Siinä oliski sit tekemistä, ku ei kärsis laittaa mitään vähään aikaan päälle.Lopputulos - ulkona voi kulkea vaikka nakuna, mutta omassa kodissa ei, ellei verhot ole edessä :)))
Putkivalo kirjoitti:
Lopputulos - ulkona voi kulkea vaikka nakuna, mutta omassa kodissa ei, ellei verhot ole edessä :)))
Ei olis sit enää naapurin ukon kiikareille mitään käyttöä. :))
- Meriläinen
Jaaaaaa`aaa:)
No mun puolesta saa olla rannalla kuka vaan ja ihan niin vähillä vaatteilla kun haluaa. Taikka sitten ihan vaatteitta.
Mutt mie en haluu, eihän oo pakko, eihän???? Ei minua haittaa vaikka naiset olisivat yläosattomissa. Asioihin tottuu, eikä sitä varmaan kauaa aikaa jaksaisi ajatella. Vähän niinkuin muoti-ilmiöt ajoittain. Asiat jotka hetken aikaa tuntuvat radikaaleilta eivät sitä jonkin ajan kuluttua enää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096963- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista494005- 513548
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1923515
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672714
- 482542
- 131934