Lääkärit määräsivät minut käyttämään rannelastaa koska oikean ranteeni tilanne on huonontunut: Jotain luusiteitä tai muuta vastaavaa kädessä on heikentynyt ja tilanne on kuulemma hiukan vakava.
Otin asian sitten todesta ja aloin käyttämään tätä lastaa ja omasta mielestäni on ihan hyvä tämä lasta ollut (ihan päiväkäytössä, pidän kyllä yötkin), mutta nyt olen huomannut, että kun yritän painaa rannetta alaspäin niin sattuu.
Ennen tälläistä ei ollut tai siis, että onhan ranne ollut aina ''jäykempi'', mutta nyt siihen sattuu kun painan sitä alas.
Olen alkanut miettiä käytänkö liikaa rannelastaa ? Pitäisikö minun ottaa se esim. yöksi pois, että ranne saisi vähän ''lepoaikaa''.
Pidän sitä ihan kohtuukireällä, usein jää käteen jälki sen pitämisestä.
Pidänkö sitä sitten liian kovaa vai onko käsi parantumassa vai mitenkä ?
Viime käynnillä lääkäri sanoi, että käsi on jo parempaan päin, mutta painotti, että saatan joutua pitämään lastaa vielä pitkän aikaa.
Mutta kertokaa te jotka tiedätte kun itseäni vähän pelottaa, etten vaan itse tuhoa kättäni..
Rannelasta
2
283
Vastaukset
- reumaranteet..
No alkuun yli 40 vuotta sitten suhtautuivat rannelastoihin aivan toisin, kuin nyt. Minuakin kiellettiin pitämästä, että se vie liikkeen ranteesta. Ja kitin kantit kanssa.
Kun ranne on kipee, se pitää laittaa lepolastaan, se kipuvaihe menee nopeemmin ohi. Voisit vielä pyytää sairaalaltasi lepolastaa yöksi. Ennen Reumasairaala teki lepolastoja, ja sellaisen laitoin minäkin aina yöksi. Päivällä on ihan eir lastat kokonaan. Mutta pelkäämpä, ettei sairaalat ymmärrä yölastan päälle mitään. Riittuu sairaalasta tietty. Paimoissa voivat ymmärtääkkin.
No älä ihan niin kireällä pidä, että jäljet jää. Mutta kun ranneluut on kipeet, lastoitus on hyvästä. Mulla on toinen ranne jäykistysleikattu, ja toinen kipuilee, pidän aina välillä sitä lastoissa. - Reuma_95
Hyvä tietää. Höllennän vähän tuota kiristystä.
Kait se tilanne on parempaan päin kääntymässä vaikka vähän käsi aristaakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758