Kyhmy peniksen varressa

joo...

Noniin, elikkäs olen 17v nuori mies, ja peniksessäni on nyt ilmennyt masturboimisen yhteydessä n. parin viikon ajan outo, kova, noin 2mm x 2mm
kokoinen kyhmy ihon alla.
Se muljahtelee koskettaessa, mutta ei tuota minkäänlaista kipua.

Kyhmyn voi havaita vain erektiossa, jolloin se ilmeisesti täyttyy jollakin
(vesi, rasva?) tai muutenvain nousee pintaan.

Samanlaisista pateista olen lukenut täältäkin keskusteluja, mutta ne ovat päättyneet aina trollaukseen.

12

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minullakin oli.

      Tuotas tuotas, muistelen että itellänikin oli samanlainen omituinen möykky terskan varressa saman ikäisenä. Olin niin ujo etten uskaltanut lääkäriin sen takia mennä. Jos se on noin kauan ollut jo olemassa, niin mene ihmeessä näyttämään lääkäriin. Itselläni möykky hävisi ajan myötä, mutta en suosittele odottelemaan asian kanssa koska kyseessä voi olla oikeasti vakavakin asia. Joten kipin kapin tohtorille :)

    • joo...

      Juu, en tiedä kirjoititko vain väärin mutta itselläni tuo ei ole siis terskan, vaan peniksen varressa.
      Tarkennusta vielä tuohon kyhmyyn: se on hieman pitkulainen, ehkä soikea, ja tuo mieleen riisinjyvän, tosin paljon pienempi. Se sijaitsee suunnilleen peniksen puolivälissä oikealla puolella.

      Menen kyllä lääkärille jos tuo ei viikon parin sisään ota häipyäkseen (:

    • äkisti aikaa tilaama

      Olisi varmaan syytä käydä lääkärissä (kaikki kyhmyt, olisi syytä tarkastuttaa - nekun voivat olla mitä vain...lohduksi useimmiten hyvänlaatuisia)

    • 17+1

      Verisuoni?

    • hoooooäks

      Voi olla ihan vaan talipatti, joka kovettuessa tulee paremmin esiin. Kun näytät lääkärille, niin ei tartte arpoa enempiä. Eikä lääkärin edessä todellakaan tartte jännittää. Ne tekee työtään ja ei ole korvaan kurkistamiseen kummempi homma niille. tutkia sun patti.

    • kai jo kävit?

      No kävitkö lääkärissä ja mikä oli vastaus.

      • ???

        Sanoivat , älä naurata tai leikataan poikki.


    • Paneskelija19v

      Meitsil onki paras muna ja mu muija on samaa mielt

    • Varressapatti

      Mun peniksen varren alapuolelle eli peniksen ja kivesten yhtenevässä kohdassa oikealla puolella on jokin kuhmu( näppylä) se on ollu jo viikon. Aluks aattelin että onko kyseessö näppy mut nyt se on kasvanu ja se on ihon alla myös kova. Näkyy ihan lepossakin ja siinä on jälkiä( 3 reikämäistä kohtaa) josta valuu joskus vertaa/nestettä ku tutkii sitä. Siinä on niiku käärmen tai ötökän purema jälki. Se on myös kipeenä kun koskee ja joskus yhtäkkiä sen kivun tuntee koskemattakin. Pelottaa että onko mulla jokin sairaus vai onko se näppy. Auttakaa mitö teen?!?

    • mmmmmmm1

      Se on punkki ko on ottanut lihaasi kiinni.

    • muuta.en.tiedä

      Minulla oli joskus samassa paikassa pieni, kivuton patti. Se oli talia ja tuli jonkun ajan päästä itsellään ulos ja kohta parani heti

    • Anonyymi

      Mulla joskus oli vastaava, oli varresta kasvava karva alkanut sheivauksen jälkeen kasvaa ihon sisään, sain varovasti puristelemalla tulemaan ulos, parani muutamassa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe