Eipä voi komeaksi väittää Zaran miestä. Haluaako hän ruman miehen että näyttäisi itse entistä kauniimmalta? Siis tuo nenä on ihan hirveä. Paljon paremmankin näköisiä neniä leikataan. Ja onko edes kaikki hampaat tuolla miekkosella tallella? Varmaan Zara olis saanut paremmankin. Mutta omapahan on valintansa. Mulla ei kostuis tuollaisen miehen kosketuksesta:(
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011072814126302_vi.shtml
Taas kuninkaalliset häät
5
239
Vastaukset
- Oletko ehkä enemmän
Ihan karseeta, ja toki ymmärrän tunteesi. Oletko ehkä enemmän kiinnostunut naisellisista miehistä tai sitten ihan oikeista naisista. Saattaisit kostua silloin paremmin. Mutta ei kai kukaan nenäänsä leikkauta sinun kostumisen takia ainakaan Britannian kuninkaallisessa perheessä!
- Meööri Elisabetti
Mrs Zara Phillips-Tindall näyttää olevan paksuna, mutta onko kuninkaallisen etiketin mukaan sopivaa porsia ennen ykköspari William-Katea!?
- Aikun ihanaa!
Oliko muuten kukaan häissä, olis kiva kuulla jotain uutisia ihan paikan päältä? Oon aivan kade, jos joku on päässyt maistamaan hääkakkua ja skoolaamaan Elizabethin kanssa.
- Truelove...? :)
Voi herran jestas! Ei voi kuin nauraa tuota ensimmäistä viestiä. Tuskin Zara on miestään ulkonäön takia, eikä oman kauneutensa korostamiseksi valinnut, vaan ihan puhtaasta rakkaudesta. Hienoa, että on näitäkin ihmisiä, jotka eivät alistu itsensä keinotekoiseen paranteluun vaan kulkevat pää pystyssä, sellaisena kuin ovat.
- jk
vai niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111