kuljetus talvella!

ongelma.....

Olen miettinyt fretin hankkimista vakavasti, mutta kaatuuko koko ajatus siihen, että minun pitäisi kuljettaa frettiä mukanani joka viikonloppu junassa. Itse ongelman ydin on siis siinä, että junapysäkillä ei ole minkäänlaista sisätilaa ja fretin kanssa pitäisi odottaa junaa jopa puolisen tuntia säällä kuin säällä?

5

319

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex fretin omistaja

Miksi/minne sitä pitäisi joka viikonloppu kuljettaa ? Mutta eikait tuossa mitään ongelmaa ole, kuljetuskoppiin vaan kaikkia peitteitä yms että on talvipakkasilla lämmin :) ja vettä ja ruokaa tietty pitää olla aina =)

• ketjun aloittaja.

^Asun koulun asuntolassa viikot ja menen viikonlopuiksi kotiin. Siksi pitäisi fretin kanssa ravata (itse matka ei kestä hirveän kauaa). Sanotaan, ettei frettiä pitäisi viedä ulos jos on enemmän kuin -5-7C pakkasta. Siksi ajattelin, että jos on lähemmäs parikymmentä astetta pakkasta, niin riskeeraako tuo kuljetus fretin terveyttä liikaa vilteistä huolimatta?

• ex fretin omistaja

En usko että siitä mitään haittaa on jos frettiä kuljettaa parinkymmenen asteen pakkasessa jos vain siellä kuljetuskopissa on tarpeeksi vilttejä joiden alle pääsee kaivautumaan. Eri asiahan se olisi jos lähtisi valjaissa ulkoiluttamaan,niin silloinhan ne voivat vilustua helpostikin.
      Itse kyllä kuljetin mukanani jos jonnekin talvellakin lähdin, laitoin vaan koppiin vilttejä ja peittoja joiden alla oli lämmintä nukkua :)

• fretti lämpimäksi

Voit varmistaa riittävän lämmön esimerkiksi kuumilla vesipulloilla, jotka kiedot sukkaan tai pyyhkeeseen. En usko että kuljetuksesta tulee ongelmaa.

• koe..

koe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      78
      1279
    2. 72
      1174
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      1024
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      815
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      729
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      683
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      602
    Aihe