Minkaslaisia tyyppivikoja tuollaisissa 100-150 tonnia ajetuissa on?
E60 525 iA bensa 2003-2006
6
635
Vastaukset
- mosselman
Itsellä on e61 525ia... ei siinä muuta vikaa muuta kun kaupungissa menee ainetta aivan jumalattomasti. Jos tuo nyt vika onkaan, ominaisuus.
- tyyppiviat
No eihän tuo ole vika lainkaan. Ei meikää haittaa vaikka bensaa kuluukin ja muutenkin toivon että bensa maksaisi edes kympin litra niin tulisi kylillä vain tuttuja vastaan ;)
Eikö noissa ole oikeita vikoja lainkaan? ;)- hsfshfd
bensamallit on huomattavasti luotettavampia kuin dieselit ja jos jotain tulee niin se on 1/10 dieselin mahdollisten vikojen hinnasta..
akut ei tahdo kovin montaa vuotta kestää, sähköllä toimivia varusteita kun useinmiten on runsaasti. IBS eli "älykäs latausjärjestelmä" on myös jonkinasteinen murhe
- Pappa betalar
"köyhien ja kateellisten terojen provoilua,ei bemarissa voi olla vikoja"
- ,,,
En tiedä tyyppivioista, mutta kun noin paljon ajetusta puhutaan, niin siinä tulee huomioida samat jutut kuin minkä tahansa muunkin käytetyn kanssa. Käytetyissä 5er Bemareissa kuuluu tosin aika usein nitinää etupäästä. Kannattaa koeajolla tarkkailla muitakin sivuääniä. Radio kiinni ja käyt ajelee vähän epätasaisemmalla tiellä ja kuulostelet hieman.
- OctoberBMW
Vanos (double) rallattaa kaikissa tuon ikäisissä bemuissa, mutta sekään ei ole vika vaan ominaisuus joka johtuu kehnoista tehdasasenteista tiivisteistä. Beizanin tiivistesarja parantaa tuonkin vian, jos sen haluaa korjata.
Laatikkoöljynvaihto ei kuulu huolto-ohjelmaan mutta kaikki tietävät että ennen 200tkm öljy kannattaa vaihtaa, vaikka ZF:n luja loota onkin.
Hyvä auto se on, kulutuskin ihan asiallista. Maantiellä mennään parhaimmillaan 7l/100km, eikä kaupungissakaan ainetta mene kuin 11-12 litraa. Riippuen tietysti siitä kuinka käyttää moottorin tehoreserviä ja yläkvartaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18639Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 98566
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437