Kuinka moni tilannut Pizza-online.fi:n kautta?

Pizza&Pasta

Onko kuinka moni tilannut tuolta Pizza-online.fi -palvelun kautta? Itse olen nyt muutaman kerran tilannut kotiin ja yllätykseksi olemme huomanneet että tilaukset tuntuvat tulevan jopa nopeammin kuin puhelimitse tehdyt??

Onko muilla minkälaisia kokemuksia?

30

2985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiska65

      No kai ne tulee jos lähettää pizzan sähköpostiin, eikös juu?

    • Hyvät kokemukset.

      Välttää väärinymmärrykset, kun kaikki ei kuitenkaan täysin osaa suomea.
      Voi maksaa jo kotona pankkitunnuksilla ja toimii.

    • BitchOnline

      Pizza-onlinesta tilattu jo varmaan parivuotta eli VANHA!! :D
      Nyt tuota heidän uutta android sovellusta tullut testattua ja melkein voi sanoa että vielä helpompaa kuin netistä..http://mobiili.pizza-online.fi -osoitteesta löytyy...

    • Safkaa.fi

      Nyt näköjään saaneet kilpailijankin.. www.safkaa.fi palvelu näyttää nousevan pystyyn kovalla vauhdilla.

      • Pizzaonlinefan

        Näyttää ihan hyvältä ja asialliselta palvelulta tuo www.safkaa.fi Selkeämpi minun mielestä kuin www.pizza-online.fi, joka oli alkuun aika vaikea selkoinen kunnes nyt on tuohon tottunut.. Pizza-onlinen Android sovellus toimii erityisen hyvin mielestäni android tabletissa.


      • Kokenutmontakrtaa

        Samaa roskaa joka"ulkomaalaisesta" pikaravintolasta, älkää ikinä
        tilatko tumman lihan pihvin (=kengänpohja). Tehkää
        se niin saatte pelkästään täyttä roskaa, ihan sama joka
        paikassa.


    • 130kg

      pizza-online mennyt lienee konkursiin kun ei osata vastata asiakaspalauteeseen ja tilaus ei vaan toimi eli paska firma vastatkaa niin voisin uskotella että palvelu toimii NYT EI TOIMI PIZZA-ONLINE

      • 45675ythghyt5

        Melkoista propagandaa suollat.

        03alue ja vähintään kerran viikossa tulee jotain tilattua palvelun kautta, ei ole pettänyt vielä kertaakaan.


    • pettynytnyt

      Ei sieltä aina niitä pitsoja saa vaikka olisi etukäteen maksanut. Eikä asiakaspalvelu vastaa viesteihini, joten rahan saaminen takaisin ei ole mikään helppo asia.

    • nälkäinen susi

      Viikko sitten jäi maksettu sapuska tulematta. Ravintolasta vastattiin että online-sivusto ei toimi. Ei niin, mutta sitä ei varmuudella voinut todeta itse, sillä teksitiviesti tuli vaikkakin viiveellä. Rahani sain takaisin aika nopeasti.

    • AnanasBanaaniKMuna

      Joku 20 tilausta tehtynä. Ei valittamista tähän mennessä. Ehkä ainoastaan salaatteihin vois sen leivän muuttaa valinnaiseksi, ei tule itse juuri sitä koskaan syötyä. Jos sillä sais vaikka euron hinnasta pois...

      Krapula-aamuihin voisivat lisätä myös sipsit tuoteluetteloon...

    • onko hyvä?

      Reilu 30 tilausta Pizza-onlinen kautta. Tänään ekan kerran vähän ongelmia, kun ei meinannut kuski löytää perille (töihin tilasin), mtta eipä tuokaan suurempi ongelma ollut.

    • juha118

      Joskus oon kännykällä tilannu sieltä. Rahoja ei oo kuulunu lukuisista yhteydenotto yrityksistä huolimatta. Lasku on tullu, mutta ei pizzoja. Eivätkö aina oo edes viesteihin vastannu.. Ekalla kerralla kyllä tilinumeron yms pyysvät mutta palautusta ei oo tullu.. Paska firma ja kovia kusettamaan. En kyllä itse sieltä enää mitään tilaa

    • en käytä toiste

      Ei tullut oma pizza ikinä perille. Vastausta odotetaan vielä asiakaspalvelusta... Vituttaa saatana

    • pizzaalinjalla

      Täällä kovin moni tuntuu kritisoivan pizzaan, ruokalistaan tai sen toimitukseen liittyvistä asioista kohdistaen sen sivustoon. Oman aikanne säästämiseksi suosittelen viemään palautteet suoraan ravintolan henkilökunnalle, he kun ovat vastuussa palvelusta johon Pizza Online ei paljoa pysty kolmantena osapuolena sanomaan.

    • Onlineravintola.fi
    • joni3

      toinen vaihtoehto on www.pizzaverkko.fi johon kaikki pizza service, pizza express ja moni muu on liittynyt

    • katielito

      En TODELLAKAAN suosittele kenellekkään pizza-onlinea!! Tosiaankin rahojen saaminen takaisin on todella vaikeaa, palvelusta kyllä veloitetaan mutta ruokia ei tule. Seuraava etappi onkin tutkintapyyntö poliisille, rahoja kun ei tunnu saavan takaisin. Niin ja kyse ei ole parista eurosta, vaan summa on yli 100 euroa.

    • kjhtre

      pizza onlinesta ei voi enää tilata laskulla sieltä lähtenyt se vaihtoehto pois, miksi ??

      • Herkuttelijasuu

        Pizza online on kyllä paras palvelin tällaiselle ujohkolle ihmiselle ja varsinkin krapulapäiviin.
        Kuulin ettei ole ilmainen palvelu yrittäjälle kun kotikuljettaja sitä manasi "ettei jää mitään viivan alle".
        Se on ihan sikakallis yrittäjälle (ilmankos sivuston keksiny ihminen on nyt miljonääri ja oliks viime vuosi kun myi firman toiselle).
        Nyt pakko kerää rohkeutta... en halu elättää tuollasta "loista" enää vaa tilaan puhelimella.


    • Testaaa

      Kokeile!!!

    • parasta2017

      Nam!!! toimii

    • Hande22

      Tänään kokeilimme ensimmäistä kertaa. Pizza tulee n. 1 km päässä olevasta pizzeriasta. Kauan tuntuu kestävän, on odotettu jo yli kaksi tuntia. Toivotaan että tulee tämän päivän aikana.

      • Osa-aikaeläkeläinen

        Minä en ole koskaan tilannut pitsaa kotiin, mutta silti muuan pitsakauppias soitti ja haukkui minut kun en tullut maksamaan ositteeseeni tullutta pitsaa. En ollut heti kartalla, mutta pian selvisi että tuo kauppias soitti värään kaupunkiin. Katuosoite stemmasi mutta kaupunki oli väärä.


    • Rahaatus.online

      Maksoin pizzan mitä en saanut ja reklamoidessani asiakaspalvelija vittuili. En koskaan enää tilaa tuolta mitään tai maksan ainakin vaata sitten kun saan tuotteen.

    • Anonyymi

      En tilaa putoaa ollenkaan. Koska en halua lihoa ja haluan elää pidempään terveellisellä ruualla.

    • Anonyymi

      En syö pitsaa enkä vastaavaa moskaa.

    • Anonyymi

      Tuli tilattua silloin kun se oli pizza online, nythän se on foodora. Ei pysty tilaamaan puhelinlaskuun enää. En tiiä jotenkin kehnompi on nyt tuo. Toimii miten sattuu.

    • Anonyymi

      Ei oo pitsa tullu...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe