Hei!
Ratsastaako kukaan Tapiolan Ratsastuskoululla?
Jos ratsastaa, niin mikä hevosista/poneista on lempparisi?
Itse ratsastan kyseisellä tallilla, ja lempiponini on hoitsuni, Cinnamon.
Kaikki, jotka eivät ratsasta kyseisellä tallilla, niin käykää tekin ihmeessä katsomassa tallin sivut:
www.tapiolanratsastuskoulu.net
Tapiolan Ratsastuskoulu(Espoossa)
6
1638
Vastaukset 6
- !Pohtija!
Hellurei!!
Minkälaista Tapiolassa on, ilmapiiri?
Ajattelin tulla kokeileen irtotuntia ja jos vaikuttaa kivalta tulisin jäädäkseni! - Cintsu♥
Ilmapiiri on ainakin minun ryhmässäni tosi mukava, kun olin siellä ratsastamassa ekan kerran(olin ratsastanut ennenkin) ja vein hevosen väärälle puolelle tallia, kukaan ei nauranut tms, vaan sanoivat vain ystävällisesti, että heppa asustaa tallin toisessa päässä(:
Eli hyviä kokemuksia Tapiolasta ainakin minulla(: Mun yks kaveri käy tuol =) Sen lempiponi on Kasper =) Tavattiin yhel leiril ja se on kyl maailman paras tyyppi :)))
- Linaponi
Lina on iiiiiihan parass ja on astridki ihan kiva!!!!!!!!
- liitu1
Minä tykkään Epsu-nimisestä ponista todella paljon. Tapiola on paras!
- Vansku
Vastaan vaik kukaan ei kyl varmaan lue tätä mut tapiolas on hyvä ilmapiiri ja ponit on niin ihanii (hevosista en tiiä ku en oo ratsastanu yhelkään) varsinkin Vansku, Timppa ja Epsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921108Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää229856Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73836- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien72693Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34612- 51565
- 41560
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535