Hei!
Ratsastaako kukaan Tapiolan Ratsastuskoululla?
Jos ratsastaa, niin mikä hevosista/poneista on lempparisi?
Itse ratsastan kyseisellä tallilla, ja lempiponini on hoitsuni, Cinnamon.
Kaikki, jotka eivät ratsasta kyseisellä tallilla, niin käykää tekin ihmeessä katsomassa tallin sivut:
www.tapiolanratsastuskoulu.net
Tapiolan Ratsastuskoulu(Espoossa)
6
1489
Vastaukset
- !Pohtija!
Hellurei!!
Minkälaista Tapiolassa on, ilmapiiri?
Ajattelin tulla kokeileen irtotuntia ja jos vaikuttaa kivalta tulisin jäädäkseni! - Cintsu♥
Ilmapiiri on ainakin minun ryhmässäni tosi mukava, kun olin siellä ratsastamassa ekan kerran(olin ratsastanut ennenkin) ja vein hevosen väärälle puolelle tallia, kukaan ei nauranut tms, vaan sanoivat vain ystävällisesti, että heppa asustaa tallin toisessa päässä(:
Eli hyviä kokemuksia Tapiolasta ainakin minulla(: Mun yks kaveri käy tuol =) Sen lempiponi on Kasper =) Tavattiin yhel leiril ja se on kyl maailman paras tyyppi :)))
- Linaponi
Lina on iiiiiihan parass ja on astridki ihan kiva!!!!!!!!
- liitu1
Minä tykkään Epsu-nimisestä ponista todella paljon. Tapiola on paras!
- Vansku
Vastaan vaik kukaan ei kyl varmaan lue tätä mut tapiolas on hyvä ilmapiiri ja ponit on niin ihanii (hevosista en tiiä ku en oo ratsastanu yhelkään) varsinkin Vansku, Timppa ja Epsu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674809Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813257- 392857
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 70997
- 102956