Olen viime aikoina huomannut erään asian joka on mulle aika uusi juttu. Tyydyttäessäni miestäni käsin tai suullani olen ensimmäisiä kertoja ikinä lähtenyt seikkailemaan vähän pidemmälle, eli hyväillyt siittimen ja kivesten lisäksi aluetta miehen peräaukon ja kivesten välissä. En tiedä mikä sen nimi on. Onko siellä naisen g-pisteeseen verrattavissa oleva piste?
Joka tapauksessa olen huomannut että miehen nautinto nousee ihan uusiin sfääreihin ja orgasmit ovat rajumpia kuin aiemmin.
Sen tiedän, että peräaukon kautta pystyy hyväilemään eturauhasta (?), mutta en siis ole työntänyt sormiani sisään, vaan ihan päällisin puolin vain hieronut. Varsinkin jos käsissäni on jotain hierontaöljyä, niin mies ei tiedä kuinka päin olisi kun toisella kädellä runkkaan ja toisella hyväilen kiveksiä ja sitä aluetta siellä taaempana.
Miehen g-piste, vai muuten vain kymppi käsitöistä?
7
2144
Vastaukset
- 19+19
Onnea sinulle, olet löytänyt hienon alueen jota useammata naiset eivät tajua koskaan. Tuota aluetta hyväilemällä tosiaan saa miehen mielihyvälle paljon kerrointa. Ei se vehkeen nuppi miehellä pelkästään ole se autuutta tuova alue.
Peräreiän kautta hyväilystä mulla ei ole kokemusta, mutta kovasti nautin jos tuota välilihan aluetta hyväillään myös. - Miehen g-pisste
Ilmeisesti eri miehillä on eri anatomia, eli kaikilla tuota eturauhasen hierontaa ei voi tehdä ulkopuolelta. Itselläni se tuntuu noin puolella teholla verrattuna pepun kautta suoritettuun hierontaan. Tyttöystäväni on jalkojeni välissä ja hieroo toisella käden sormella pepun kautta samalla kun imee minua. Meille on ostettu makkariin iso nippu ohuita muovikäsineitä, joilla homma onnistuu käsien mitenkään likaantumatta.
Varsinaisen yhdynnän aikana sitten toisella kierroksella minä joskus laitan Aneroksen peppuuni, joka hieroo eturauhasta automaattisesti. Eli kyllä miehellä on naisen g-pistettä vastaava nautintopaikka sisällään ja sitä kannattaa hyödyntää. - ap
Kiitos teille molemmille asiallisista vastauksista!
Jatkan entistä innokkaammin mieheni hyvänäpitämistä, nyt kun tiedän että miehen anatomiasta todellakin löytyy oma nautintopisteensä :) - Herr Lederhose
Kyllä niitä nautintopisteitä löytyy miehelläkin useita ja aika yllättävistä paikoista. Eturauhanen ja ns. välilihan alue on aika tavallisia. Itse kiihotun myös nännien hyväilystä ja lisäksi minulla on jalkapohjissa, päkiän etupuolella alue, josta olen kerran saanut orgasmin taitavissa käsissä.
Olet varmasti oikea unelmanainen miehellesi. - ap
Mahtava juttu että täältä saa asiallisia vastauksia asiallisilta ihmisiltä, eikä kukaan mene mauttomuuksiin kielenkäytön tai edes kirjoitustyylin kanssa!
Kiitos myös Herr Lederhoselle vinkeistä :) Sen olen huomannut että mies nauttii siinä missä nainenkin nännien suutelemisesta ja kielellä pyörittelystä, eli taitaa olla niin että erogeeniset paikat ovat kokolailla samat molemmilla sukupuolilla. Itselläni on niskassa yksi niin herkkä kohta, että pelkkä kevyt hengitys siihen kohtaan saa alapään värisemään, saati sitten kevyet suukot tai kielellä hyväileminen.
Nämä tutkimusmatkailut puolin ja toisin ovat todellakin laatuaikaa sen oman rakkaan kumppanin kanssa. - leeoioi
Kyllä saat varmaan kympin käsitöistä ja lisäksi varmaan miehesi kiihoottuu siitä öljystä ja se tuntuu hyvältä kun on liukasta niinkuin yleensä yhdynnässäkin. tämmösen käsittelyn minäkin haluaisin. Onko miehesi löytänyt hyvän tavan millä se sinua kiihottaa ja miten sinä yleensä saat hyvän orgasmin.
- ap
Lyhyenä vastauksena kysymykseesi: kyllä :) En voisi toivoa parempaa ja ihanampaa kumppania jakamaan elämäni sekä sänkyni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883