Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Parasta Juicea

Mikäs on Juicen paras kappale ja bändi? Itse olen kuullut Juicelta sitä sun tätä ja kaikessa on sitä jotakin. Grand Slam on ehkä bändeistä parhaimmistoa ja onhan Slamkin aika hyvä. Pienestä pitäen taas on biiseistä mieleenjäävimpiä, samaten Musta aurinko nousee. Sitten tuo Bluesia Pieksämäen asemalla on kanssa aika tarttuva (olenhan itse pieksämäkeläinen, heh), varsinkin kun se on aika pitkä ja monipuolinen biisi.

7

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylermi y

      Yhdentekevää
      Mä lähden maalle
      Maalaispoika oon

      • xf

        Vanhana romanatikkona, Juicen nerokkuutta ja sielukkuutta kunnioittavana pistäisin listalle, en paremmuusjärjestyksessä, mutta itselleni tärkeinä

        - syksyn sävel
        - viidestoista yö
        - rakkauden ammattilainen
        - pyhä toimitus
        - musta aurinko nousee

        Norjalainen villapaita on myös lähellä sydäntäni, se on monien rapukekkereiden klassikko. Olen suhteessa Juiceen ihan "pintaliitäjä" verrattuna siihen laajaan asiantuntemukseen, joita monet tämän palstan viestit heijastavat. Annettakoon anteeksi, kuitenkin arvostin Juicea omista lähtökohdistani mitä suurimmassa määrin, enkä näe, että häntä missään mittakaavassa olisi kukaan korvaamassa.


      • paljain jaloin
        xf kirjoitti:

        Vanhana romanatikkona, Juicen nerokkuutta ja sielukkuutta kunnioittavana pistäisin listalle, en paremmuusjärjestyksessä, mutta itselleni tärkeinä

        - syksyn sävel
        - viidestoista yö
        - rakkauden ammattilainen
        - pyhä toimitus
        - musta aurinko nousee

        Norjalainen villapaita on myös lähellä sydäntäni, se on monien rapukekkereiden klassikko. Olen suhteessa Juiceen ihan "pintaliitäjä" verrattuna siihen laajaan asiantuntemukseen, joita monet tämän palstan viestit heijastavat. Annettakoon anteeksi, kuitenkin arvostin Juicea omista lähtökohdistani mitä suurimmassa määrin, enkä näe, että häntä missään mittakaavassa olisi kukaan korvaamassa.

        Mun mielestä Juice asetti ehkä jopa tietämättään riman niin korkealle suomalaisessa sanoitusperinteessä että sitä on ihan mahdotonta yrittää ylittää. Sen sijaan voisi kai keksiä jotain muista keinoja. Se vaan on vaikeaa koska riimit ja riimittely on mulle se ainut tapa miten haluaisin asiat tehdä.


    • paljain jaloin

      Tällä hetkellä mulle paras biisi on Per Vers- runoilija Juicen Livelevyllä, jossa Ila vetää sen niin että meinaa tämmöseltä pikku pojalta tulla löysät housuun. Noin heviä kamaa ei takuulla löydy edes Ari Koivusesn levyhyllystä.
      Paras bändi on mun mielestä kaikki Grand Slam kokoonpanot. Puntti oli hemmetin hieno taustalaulaja muttei ehkä bändin paras kitaristi. Yliaho taas oli se paras kitaristi, siis mun mielestä. Kuosmasen Sakari - jonka vierailu bändissä jäi lyhyeksi - soitti täydellisen soolon kappaleeseen "Musta aurinko nousee". Kaikki hienoja miehiä. Antti Tammilehdon basson soitto oli tarkkaa ja jykevää livenäkin. Koko porukan yhteensulautunut karisma oli jotain sellaista mitä ei enää näe tämän päivän bändeillä. Taas tuntee syntyneensä 20 vuotta liian myöhään:D

      • xf

        Onkos tämä Tammilehto juuri edesmenneen Topin veli? Muistelen viime päivien uutisoinnissa mainitun, että molemmat veljekset olivat hyviä kitaristeja.
        Pilven reunalla alkaa olla aika jykevä bändi, Juicen lisäksi siis Topi, Eeki, Kirka, Kari Tapio. Osa vähän eri genren miehiä, mutta eiköhän ne jotain yhdessä keksi.


      • xf kirjoitti:

        Onkos tämä Tammilehto juuri edesmenneen Topin veli? Muistelen viime päivien uutisoinnissa mainitun, että molemmat veljekset olivat hyviä kitaristeja.
        Pilven reunalla alkaa olla aika jykevä bändi, Juicen lisäksi siis Topi, Eeki, Kirka, Kari Tapio. Osa vähän eri genren miehiä, mutta eiköhän ne jotain yhdessä keksi.

        Kyllä Antti on edesmenneen Topin veli. Topihan oli oikealta nimeltään Pekka Erkki Juhani Tammilehto (s. 1952). Antti Tapio Tammilehto on syntynyt 1954. Ovat soitelleetkin kimpassa. Tiedän Analta vain tämän Grand Slamin, jossa hän soitteli bassoa ja kitaraa.


      • S-A-K-K-E-6-9
        klik_1a kirjoitti:

        Kyllä Antti on edesmenneen Topin veli. Topihan oli oikealta nimeltään Pekka Erkki Juhani Tammilehto (s. 1952). Antti Tapio Tammilehto on syntynyt 1954. Ovat soitelleetkin kimpassa. Tiedän Analta vain tämän Grand Slamin, jossa hän soitteli bassoa ja kitaraa.

        Edelleen basson jytkettä loistavassa yhtyeessä, Freud Marx Engels & Jung


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe