Unet selibaatin aikana

Heikkoluontoinen

Olen n. 30-vuotias nainen ja olen ollut selibaatissa vuoden alusta alkaen, eli seitsemän kuukautta! Syynä on se, että haluan tavata jonkun jonka kanssa voin aloittaa merkityksellisen ihmissuhteen, eikä vain seksiin pohjautuvaa deittailua.

Viimeisen kuukauden aikana olen kuitenkin alkanut nähdä sellaisia unia, joiden aikana saan lähes orgasmin, mutta sitten kuitenkin herään. Masturbointia en ole suinkaan jättänyt missään vaiheessa, mutta silti nämä unet ovat kovin häiritseviä, sillä sen jälkeen menee seuraava päivä niin, että vähän väliä kuvittelee, miten hyvältä tuntuisi jos mies työntyisi sisään ja panisi oikein kunnolla.

Ikävöin seksiä, mutten halua joustaa päätöksestäni. Ehkä tilanne helpottuu, jos selibaattia jatkaa pidempään? Tai sitten se vain pahenee...

35

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panettaa!!

      Ei helpotu! Itse olen ollut vuoden, vähän ylikin, selibaatissa, ja miehenkaipuu senkun pahenee. Jokainen vähänkin miellyttävä mies alkaa vaikuttaa kiihottavalta. Se häiritsee jo elämää. Mutta jospa tosiaan helpottaisi, jos jatkaa selibaattia vielä pidempään...

    • Heikkoluontoinen

      Tänään taas olen ajatellut seksiä heräämisestä alkaen. Voikohan tätä energiaa purkaa vaikka liikuntaan? Melkein tekisi mieli soittaa jollekin tutulle miessinkulle ja käydä kyläilemässä...

      Jos tämän vuoden loppuun asti kestän, niin se on jo hyvin. Uimassa ei melkein voi edes käydä, kun koko ajan katselee miesten uimahousujen pullotusta. Argh! Täytyy alkaa tosissaan etsimään sitä ihmistä, jonka kanssa voi sitten jakaa kaiken - ja harrastaa seksiä.

      Miksi, miksi naisen täytyy tässä yhteiskunnassa säästellä itseään, vaikka mieli tekee koko ajan? Miehet voivat toteuttaa halujaan vapaasti ja käydä vaikka huorissa, mutta naisen täytyisi aina olla neitseellinen. Ja sitten miehet valittavat, kun naiset eivät anna. Ei voi antaa, jos haluaa myös jotain enemmän.

      • Iso huokaus

        Niin samassa veneessä olen itsekin. Ensin haukutaan pihtariksi jos ei anna ja sitten huo*ksi jos antaa. Mitä ihmettä?! Mutta itsekin tosiaan olen 3-kymppinen sinkku ja kyllästynyt seksipohjaisiin suhteisiin. Suorastaan hyväksikäytetty olo jäi viimeisestä "suhteesta". Heikko kun olen, uskon kaikenmaailman lirkutuksiin ja toivon aina niistä kehittyvän jotain syvempää. Mutta ei niin ei.. Nyt sitten selibaatissa. Vaikeaa on. Koko ajan tekis mieli läheisyyttä, ei pelkästään seksiä vaan sitä hellyyttä ja toisen ihmisen lämpöä.

        Kuinka helppoa on löytää mies, jolla on runsas libido ja haluaa vakiintua? :D


      • Erittäin helppoa
        Iso huokaus kirjoitti:

        Niin samassa veneessä olen itsekin. Ensin haukutaan pihtariksi jos ei anna ja sitten huo*ksi jos antaa. Mitä ihmettä?! Mutta itsekin tosiaan olen 3-kymppinen sinkku ja kyllästynyt seksipohjaisiin suhteisiin. Suorastaan hyväksikäytetty olo jäi viimeisestä "suhteesta". Heikko kun olen, uskon kaikenmaailman lirkutuksiin ja toivon aina niistä kehittyvän jotain syvempää. Mutta ei niin ei.. Nyt sitten selibaatissa. Vaikeaa on. Koko ajan tekis mieli läheisyyttä, ei pelkästään seksiä vaan sitä hellyyttä ja toisen ihmisen lämpöä.

        Kuinka helppoa on löytää mies, jolla on runsas libido ja haluaa vakiintua? :D

        Apus minä ainakin.


    • _Kai_

      Oletko harrastanut tänä aikana itsetyydytystä? Suotta kärsii kun voi itse helpottaa. Ei se tietysti läheskään sama ole, mutta apuna kuitenkin. Minä olen ollut vuosia selibaatissa ihan samasta syystä. Ei innosta yhden illan seksisuhteet. Tänä päivänä ei tiedä mitä tauteja saa, vaikka käyttää ehkäisyä. Tuntuu todella minustakin että kaipaisi kumppania josta pitää ja voi jakaa kaikki tunteensa. Olen kovin seksuaalinen mies. Harrastan itsetyydytystä päivittäin, joskus useamminkin. Ennen olen ollut monissa seksisuhteissa, osan kanssa kauempaa ja yhdenillan juttaja myös.Ajatuskin naisen lämmöstä ja läheisyydestä saa halut heräämään.

    • _Kai_

      Vielä haluan kertoa, että seksiunia näen usein. Ne on niin todentuntuisia. Tuntuu suuseksiä antaessa ihan aidolta. Sitten herää, lipoo huuliaan ja erektio kova. Myös yhdyntä tuntuu hyvältä. Monesti olen saanut orkun unien aikana. Olen herätessäni huomannut, että hyväilen itseäni. Tämä jäi äsken kertomatta.

    • Heikkoluontoinen

      Kyllä tyydytän itseäni, mutta nyt alkaa tuntua, että sen jälkeen vasta tekisikin mieli miestä. Unien aikana en ole saanut orgasmia, mutta läheltä on liipannut. Sitten on voinut heräämisen jälkeen tyydyttää itsensä loppuun asti muttamassa sekunnissa.

      Jospa selibatti on helpompaa sitten, kun kesähelteet ovat ohi. Tai sitten on vain otettava se yhden illan juttu. Panettaa ihan koko ajan! Tänäänkin olen masturboinut jo kolme kertaa.

    • Iso huokaus

      Kyllä täälläkin aktiivisesti tulee harrastettua itsensä hyväilyä mutta on se ihan toista kuin toisen ihmisen kosketus ja lämpö. Ja totta, sen jälkeen vasta tekeekin mieli miestä. Tyhjyys ikään kuin korostuu.

      • Iso huokaus

        Niin, sitä piti myös kirjoittaa, että mistäs Heikkoluonteinen ajatteli haeskella miestä? Ihan mielenkiinnosta siis, itse sitä tässä olen kovasti mietiskellyt. Baariin, kun lähtee niin seksiähän sieltä tulee hankittua heikkoina hetkinä mutta harvoin mitään vakavampaa. Nykyään olen hyvin osannut tosin vastustaa kiusauksia ihan vain muistelemalla sitä paskaa fiilistä seuraavana päivänä. Ja eipä sieltä kovin fiksua juttuseuraakaan tapaa, kun miehet ovat yleensä niin tuhottoman kännissä ja itse juon hyvin vähän.


    • Heikkoluontoinen

      Baarista niitä yhden illan juttuja helpoiten saa, mutta kyllähän se on sellaista, ettei niitä miehiä kannata ainakaan omaan kotiin tuoda hyysättäväksi, vaan aktin jälkeen sitten voi hiippailla itse kotiin. Mutta mulla on ihan sama juttu, että jo ajatuskin siitä seuraavan päivän morkkiksesta kuvottaa. Toisaalta: jos sitä nyt edes kerran-pari vuodessa harrastaa seksiä ihan vain seksin vuoksi, ei kai sekään nyt niin paha ole. Ettei ihan pääse taidot ruostumaan. :-)

      Erikseen täytyy sitten ajatella sitä, mistä löytää sellaisen miehen, jonka kanssa voi ajatella muutakin kuin seksiä.

    • _Kai_

      Kuten Heikkoluontoinen kertoi kesähelteistä, halut ja himot huipussaan. Naiset ( miehen näkökulmasta ) kauniisti pukeutuneet niukkoihin vaatteisiin. "Kukkamekko" heilahtaa tuulessa! Lyhyt minimekko ei jätä paljon arvailujen varaan. Voi joskus vilahtaa paljas peppu, tai pienet stringit. Kyllä siinä housuissa alkaa kiristää. Monesti kotiin tultua olan tyydyttänyt itseni. Olen tänään viimeksi tyydyttänyt saunassa. Ajatus naisen kosketuksesta sai himot heräämään. Kun ajattelen teidän tuskaa kun kirjoittelette, sekin saa kaluni kovenemaan. Kuinkahan kiihkeää olisi jos saisimme olla yhdessä? Varmasti hyväilisin kaikella tavalla. Tykkäätkö suuseksistä? Minusta se on kiihottavaa, annan mielelläni orkkuun saakka jos nainen haluaa. Nautittavamaksi vielä sen tekee jos molemmat on paljaita, tai siistitty karvoitus. Minulla on ajaltu kivekset paljaaksi ja peniksen yläpuolella siistitty karvoitus. Kivekset on kuin sametti pallot. Tuntuu hyvältä kun nainen nuolee paljaita kiveksiä.
      Täytyy toivoa että vielä saa toteuttaa vanhoja muistoja naisen kanssa!

    • Heikkoluontoinen

      Joskus kaupassa tai vaikka bussissa ajattelen, että täälläkin on miehiä, joiden tekee mieli seksiä, mutta jotka eivät ole sitä harrastaneet aikoihin. Kiihottavaa ajatella, että he sitten kotiin tullessaan tekevät kuten sinä. Nyt on kyllä niin kuuma olo, että pelkkä sana suuseksi kiihottaa.

      Ei näitä voi ajatella enempää ettei lähde järki aivan kokonaan. Huuuuuuuuuuuh...

    • _Kai_

      Tykkäätkö antaa miehelle suuseksiä loppuun saakka? Olisi kiva jutella kanssasi näistä asioista.

      Ei se järki katoa vaikka näitä ajattele.........Antaa käden käydä, nytkin tekee mieli kovasti.

    • _Kai_

      Minä olen muutaman kerran käynyt Thai-hierojalla. Ensin hierovat normaalin hieronnan. Lopuksi laskee kädet etumuksen päälle ja kysyy "haluatko että pikku-mieskin hierotaan?" Tietysti exra maksu. Kyllä siinä hieronnan aikana alkaa tulla erktio, kiusoittelevat sillä tavalla. Jotkut pyytää heti heittämään kalsarit pois. Kyllä naisen käsi tuntuu paremmalta kuin oma. Tietysti itse osaa ja tietää parhaiten miten masturboi. Voi pitkittää ja nauttia. Tyydyttävät loppuun saakka ja pyyhkivät kalun puhtaaksi.

      Myös käyn säännöllsesti tavallisella hierojalla. Samalla naishierojalla. Sekin tuntuu hyvälle ja saa himot heräämään. Monesti kun on vatsallaan tulee erektio. Hieroja sopivasti heiluttaa kun pakaroita hieroo. Kerran olen lauennut. Varmasti hieroja huomasi kun käännyin selälleen, vaikka heti laittoi pyyhkeen etumuksen päälle. Tämän jälkeen olen aina tyydyttänyt ennen hierojalle menoa, etteri tämä toistu. Silti himot herää. Nautinto se on tämäkin! Tällaisia keinoja pitää keksiä selibaatissa ollessa, että saa naisen kosketusta.

      Tykkäätkö sinä käydä hierojalla?

    • Heikkoluontoinen

      Kerran vain olen käynyt hierojalla, mutta ei siellä tuollaisia palveluita ollut, heh. Mistäköhän löytyisi hyvännäköisiä mieshierojia? Saisi ainakin tuntea miehen voimakkaat kädet vartalolla. Jos yhtään sen enempää aion, niin sitten voin kyllä ihan ilmaiseksi ottaa sen yhden illan jutun. :-)

    • _Kai_

      Naista hieroessa mieshierojakin varmasti kiihottuu, vaikka tekee työkseen. Etenkin kun pakaroita hieroo, sieltä voi vilahtaa "pyhin!" Kyllä sekin on naisesta nautittavaa kun kädet vaeltaa vartalolla.

      Kerro lisää kokemuksiasi ja mitä haluaisit mieheltä?

    • Naisen iloksi

      Olen ollut parisuhteessa pitkään, uskollisena kaikki nämä vuodet, vaikka ikää on jo 47. Millaiselta seksi tuntuisi kivan, normaalivartaloisen naisen kanssa-sen haluaisin kokea. Tutustuminen mukavaan naiseen jonka kanssa kemiat kohtaavat toisi varmasti ihanan orgasmin naiselle, ja tietysti itsellekin, mutta se ei ole tärkeintä.

      Tyhjä olo tulee varmaankin silloin, jos ei tutustu toiseen ja pidä hänestä ennen kuin nauttii hänen kanssaan. Silloinhan suhde ei loppu nautintoon, vaan ollaan edelleen yhteydessä.

    • Daddy cool

      Miksi ihmeessä teidän vaihtoehdot ovat:
      1) parisuhde
      2) yhden illan randompano
      3 omanan käden onni
      ...
      ...
      10 ) Vakipanosuhde, Oikeesti kannattaa miettiä tätäkin vihtoehtoa. Hyvää seksiä turvallisesti ja sitoumuksetta. Tosin siihen saattaa jöödä loppuelämän koukkuun, kuten mulle kävi. Never say...

      • Iso huokaus

        En ainakaan itse osaa harrastaa "kylmää" vakipanosuhdetta. Kokeiltu on, ei sovi mun psyykelle. :)


    • _Kai_

      Ei vakipanosuhde sovi kaikille. Totta on että tulee moraalinen krapula. On kuin toista käyttäisi hyväksi jos tunne ei ole mukana. Aiemmin olin sellaisessa työssä jossa mahdollisuus eri naiseen vaikka joka ilta. Tätäkin mahdollisuutta tuli käytettyä. En minäkään halua ryhtyä tällaiseen.

    • _Kai_

      Heikkoluontoinen ja Iso huokaus!

      Kertokaa kuulumisianne, kuinka olette jaksaneet!

    • Puuma puutteessa

      Minä tulen nyt rikkomaan teidän orastavaa keskusteluanne ja kerron oman tilanteeni, ja tämä on totta, siis ei mikään pilajuttu.

      Olen ollut "ilman miestä" vuodesta 2000. Laskekaa siitä ! Olen naimisissa mutta meillä on ns. kulissiliitto. Se olin minä joka halusi lopettaa seksin v. 2000. Syynä oli ainaiset riidat ja minun halveksiminen, sekä mieheni ennenaikainen siemensyöksy. Kumpaankaan ei auttanut mikään, kokeiltu oli. Oksetti koko seksi oman miehen kanssa !

      Olen erittäin seksuaalinen nainen ja voin sanoa että panettaa koko ajan. Minut on kuitenkin alistettu ( narsisti mies) niin että en voi käydä ulkona missään enkä siten pysty etsimään panoseuraa. Kolme vuotta sitten tutustuin erääseen homomieheen (vahingossa) joka härnäsi minua seksuaalisesti todella paljon. Käyttäytyi kuin heteromies ja kun sytyin niin pisti hommille stopin. Riitelimme vaikka kuinka monesti tästä asiasta kun ihmettelin hänen käytöstään. Olin kovassa puutteessa ja tämä mies leikki sillä asialla kanssani ! Jos olisin ollut mies niin olisin varmasti raiskannut hänet ! Meillä oli kauhea vetovoima toisiamme kohtaan mutta tämä mies pelkäsi minua koska olin paljon vanhempi. Selitti vain aina että hän ei pysty olemaan naisen kanssa ja samalla lääppi ja antoi kielareita ! Tämä suhde loppui sitten aikanaan ihan yhtäkkiä.

      Nyt jälkeenpäin sanon vaan että kyllä naisen täytyy olla todella puutteessa jos homoakin jo yrittää ! Tämän jälkeen en ole päässyt miehiä tapaamaan minnekään, tuon homonkin tapasin eräässä tapahtumassa ihan sattumalta.

      Miehen kaipuu on jotain ihan kamalaa. Näen melkein joka yö seksiunia ja paheeni on nuoret miehet. Olen puumanainen. Toivoisin että naisille olisi miesprostutioituja ja että voisin valita sänkyyni jonkun paljon minua nuoremman miehen....kuten tuo homomies oli....

      Mistä kotiinsuljettu puumanainen saisi nuoren miehen seksiä?

    • _Kai_

      Puuma puutteessa

      Kaikki on tervetulleita keskusteluun! Ei todella sinumkaan tilanteesi ole helppo, voin kuvitella tuskaasi. Kerroit kulissiliitosta. Onko sinun pakko olla yhdessä hänen kanssaan? Tuntuu oudolta että olet kotiin suljettu? Sinä tiedät itse syyt, miksi et eroa. Onko taloudelliset vai mitkä,ei minulle kuulu.

      Et kertonut masturboitko puutteessa kuinka usein. Se ei aitoa korvaa, mutta helpottaa. Miesprostutioituja on Suomessakin. Netti ja lehtiilmoituksilla niitä löytyy. En tiedä missä asut, mutta Hesassa ja etelä-suomessa niitä on tarjolla. Ei ole kauan kuin luin lehdestä yhden haastattelun. Hän kertoi tehneen vuosia sitä hommaa. Paikkakuntaa ei ollut mainittu. Katsele ilmoituksia. Tykkäät varmasti seksistä monella tavalla? Oletko ennen liittoasi harrastanut monien kanssa seksiä? Haluatko kertoa kuinka vanha olet ja kuinka nuori "rakastaja" tulisi olla?
      Kerro haluistasi ja kaikesta mistä tykkäisit seksissä.

      • Puuma puutteessa

        No juuri tuo narsistinen mieheni on jotenkin tehnyt minusta sellaisen ihmisen joka ei pysty enää tekemään kuten itse haluaisin. Olen alkanut vasta lukemaan mitä narsistit saavat aikaiseksi ja juuri tällaisia ihmisiä heidän uhreistaan tulee.
        Eli ei tässä mitkään taloudelliset syyt ole takana vaan yksinkertaisesti kauhea pelko ja se ettei enää pysty lähtemään pois. Lukekaapa ihmiset juttuja joissa narsistinen ihminen myrkyttää toisen mielen niin että ihminen tulee toimintakyvyttömäksi. Mieheni on hirvittävän voimakastahtoinen ja alistava luonne muutenkin. Kun elää ensin lapsuutensa alistavan äidin kanssa ja ajautuu vielä avioliittoon samanlaisen miehen kanssa niin kyllä se oma minuus ja tahto siinä katoaa. Olen kyllä yrittänyt pyristellä tästä irti montakin kertaa mutta pyristelyksi on jäänyt juuri siksi että en ole enää vahva ihminen.

        En ole kyllä koskaan missään nähnyt mitään ilmoituksia miesprostituoiduista vaikka olen katsellutkin kaikenlaisia ilmoituksia. Onhan noita miehiä ollut aika paljonkin ennen avioliittoa, kotimaassa ja ulkomaillakin. Ihan perusjutuista tykkään, en ainakaan anaaliseksistä. Luulen että olen aika tiukkaa tavaraa vieläkin , vähäisen käytön vuoksi :))) Ties vaikka olisin uudelleen neitsyt :))) Tosin kolme synnytystä on ollut joten ainakin sen kolme kertaa olen maannut mieheni kanssa :((( Eikä ne tosiaan kestäneet montaa sekuntia !

        Olisihan tähän se ratkaisu että makaisin tuon mieheni kanssa mutta kun ei kertakaikkiaan pysty. Pelkkä ajatuskin oksettaa.

        Ei itsetyydytys ole sama asia kuin rakastaja. Sitä kaipaa toisen ihmisen kosketusta ja vartaloa. Olen viisikymppinen mutta olen jo ainakin 10 vuotta ollut nuorten miesten perään. Omaikäisiä en edes huomaa. Välillä oikein nolottaa kun jään tuijottamaan nuoria miehiä niin pitkään että osa varmaan näkee mun naamasta mitä ajattelen....

        Mutta nuo unet ne juuri ovat raskaita kestää kun niitä tulee ihan jatkuvasti ja siitä kun herää niin pitää oikein miettiä että näkikö sitä taas jotain unta vai oliko se totta. Ja sitten tajuaa että eihän se mitään totta ollut taaskaan. Ja tuska jatkuu....kunnes tulee taas seuraava uni jne.jne.


      • Halukas mies
        Puuma puutteessa kirjoitti:

        No juuri tuo narsistinen mieheni on jotenkin tehnyt minusta sellaisen ihmisen joka ei pysty enää tekemään kuten itse haluaisin. Olen alkanut vasta lukemaan mitä narsistit saavat aikaiseksi ja juuri tällaisia ihmisiä heidän uhreistaan tulee.
        Eli ei tässä mitkään taloudelliset syyt ole takana vaan yksinkertaisesti kauhea pelko ja se ettei enää pysty lähtemään pois. Lukekaapa ihmiset juttuja joissa narsistinen ihminen myrkyttää toisen mielen niin että ihminen tulee toimintakyvyttömäksi. Mieheni on hirvittävän voimakastahtoinen ja alistava luonne muutenkin. Kun elää ensin lapsuutensa alistavan äidin kanssa ja ajautuu vielä avioliittoon samanlaisen miehen kanssa niin kyllä se oma minuus ja tahto siinä katoaa. Olen kyllä yrittänyt pyristellä tästä irti montakin kertaa mutta pyristelyksi on jäänyt juuri siksi että en ole enää vahva ihminen.

        En ole kyllä koskaan missään nähnyt mitään ilmoituksia miesprostituoiduista vaikka olen katsellutkin kaikenlaisia ilmoituksia. Onhan noita miehiä ollut aika paljonkin ennen avioliittoa, kotimaassa ja ulkomaillakin. Ihan perusjutuista tykkään, en ainakaan anaaliseksistä. Luulen että olen aika tiukkaa tavaraa vieläkin , vähäisen käytön vuoksi :))) Ties vaikka olisin uudelleen neitsyt :))) Tosin kolme synnytystä on ollut joten ainakin sen kolme kertaa olen maannut mieheni kanssa :((( Eikä ne tosiaan kestäneet montaa sekuntia !

        Olisihan tähän se ratkaisu että makaisin tuon mieheni kanssa mutta kun ei kertakaikkiaan pysty. Pelkkä ajatuskin oksettaa.

        Ei itsetyydytys ole sama asia kuin rakastaja. Sitä kaipaa toisen ihmisen kosketusta ja vartaloa. Olen viisikymppinen mutta olen jo ainakin 10 vuotta ollut nuorten miesten perään. Omaikäisiä en edes huomaa. Välillä oikein nolottaa kun jään tuijottamaan nuoria miehiä niin pitkään että osa varmaan näkee mun naamasta mitä ajattelen....

        Mutta nuo unet ne juuri ovat raskaita kestää kun niitä tulee ihan jatkuvasti ja siitä kun herää niin pitää oikein miettiä että näkikö sitä taas jotain unta vai oliko se totta. Ja sitten tajuaa että eihän se mitään totta ollut taaskaan. Ja tuska jatkuu....kunnes tulee taas seuraava uni jne.jne.

        Minä annan sinulle seksiä. Kykenen useamman tunnin yhdyntään. Ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]


    • _Kai_

      Kyllä olen lukenut ja tietoinen minkälainen on narsisti ihminen. En osannut kuvitella että hän on noin saanut sinut heikoksi. Kaikki on tosiaan saanut alkunsa lapsuudesta kuten kerroit myös äidistäsi. Nyt tosiaan kaikki vaatii voimia irrottautua tuosta kaikesta ja se ei ole helppoa. Nyt vain täytyy jostain sinun saada voimia ja uskoa huomiseen. Jospa kaikki on vielä toisin ja unesi toteutuu seksin suhteen.

      Kuten minäkin olen täällä jollakin palstalla kertonut omasta tilastani. Pitkään minäkin olen ollut itsetyydytyksen varassa. Ennen tosiaan seksiä oli paljon. Työssä ollessa vaikka joka ilta olisi saanut eri naisen. Olen ollut myös ulkomailla paljon. Myös siellä olen käyttänyt maksullisia palveluja. On myös ihan ulkolaisia suhteita ollut. Minäkin tykkään seksistä monessa muodossa, mutta anaalia en harrasta. Oksettaakin se ajatus. Kuten kerroit unista. minäkin näen todellisen tuntuisia seksiunia. Kun herää lipuu huulia, kuten antaisi suuseksiä. Herätessä huomaa että ei se ollut totta. Ei itsetyydytys korvaa sitä lämpöä ja kosketusta kaipaa. Itse miehenä ollen hulluna nuoriin naisiin. olemme suunnilleen saman ikäisiä.Kesällä ilo katsella nuoria ja vähäpukeisia naisia. Kyllä siinä himot herää. Unelma olisi saada vielä noin 20-30 vuotiasta naista. Ajatus suuseksistä saa tosiaan himot heräämään. Tykkään antaa ensin suuseksillä orkun naiselle. Sen jälkeen yhdynnässä kestä kauan eri asennoissa kun vielä itsekkin saa.

      Katsele tarkkaan ilmoituksia netistä ja lehdistä. Ne on piilo ilmoituksia, kyllä sinä ne huomaat. Yö taas lähestyy ja unien aika.
      Voimia sinulle ja toivotaan että kaikki järjästyy.

    • Iso huokaus

      Selibaatti jatkuu.. Ja ärsyttää... :( Kävin baarissa ja voi veikkonen kun alko koko lihatiski-homma kypsyttämään. En vaan jaksa enää miettiä mistä sais kivan miehen. Hyväksyn yksinäisyyteni.

      Ja käyn ostamassa lisää leluja, kun mieli tekis koko ajan kuitenkin.

    • Puuma puutteessa

      Minustakin tuntuu siltä että kyllä se mies jostain muualta pitäis löytyä kuin baarista ! Vaikka en nykyisin edes käy siellä niin taitaa olla akat tyrkyllä kaikki silikonitisseineen, rakennekynsineen, hiuspidennyksineen ja kaikkine mahdollisine teko-juttuineen. Olisi kamala olla vielä parikymppinen kun joutuisi väkisin tuohon teko-maailmaan ! Olen nainen jolla on oma pitkä tukka ja omat pitkät kynnet ja omat D-kupin tissit joilla on joskus imetetty kolme lasta. Enkä käy salilla ja ruoka on maistunut vähän liikaa. Huolehdin silti ulkonäöstäni mutta ei se nyt tärkein asia elämässä ole!

      Niin. Missä niihin miehiin sitten voi törmäillä ellei baarissa ? Älkääkä vaan kukaan nyt sanoko että esim. kirjastossa tms. koska yksikään mies ei mene tuollaisissa paikoissa iskemään naista! Nettijuttuja en ole kokeillut edes, en usko niihin. Ihminen pitää nähdä ensin ja todeta että pelaako kemiat.

      Kaille ; meillä on viidenkympin villitys ! Se voi yhtälailla olla naisillakin kuten huomaat :)

      • Outo ajatusko?

        No hei, eikö sinua kiinnostanut viestini Outo ajatusko vähän alempana. Kyllä me keinot keksittäisiin.


    • _Kai_

      Tosiaan on viidenkympin villitys! Olisi kiva tavata samanlaisen villityksen omaava nainen! Millaistahan se olisi, mietippä? Ajatuskin saa viisarin värähtämään.
      Kyllä minäkin vaikka itse sanon, olen vielä hyvässä kunnossa. Ei ole ylipainoa ja muutenkin asiallisen näköinen. En polta enkä juurikaan käytä alkoholia. Joissakin juhlissa voin lasin ottaa. Kaikkea on tullut kokeiltua, mutta nyt ei päihteet huvita.

      Sitä minäkin olen ajatellut missä kaltaisensa naisen tapaisi? Lenkkipolulla kaupassa, vai kaupungilla? Olen kovin seurallinen, mutta vaikka juttua heittää tavallisista asioista. Tarttuuko nainen syöttiin jos yrittää treffejä tehdä? Monien kanssa olen tutustunut, mutta ovat varattuja. Hyviä kavereita voi olla, mutta siihen se jää. En halua olla mikään suhteiden rikkoja. Minä olisin vapaa, missä polulla vain tulisi vastaan samassa "puutteessa" oleva unelmieni nainen!

      Täytyy taas illalla kun menee nukkumaan toivoa näkevänsä unelmien naisen! Onneksi unissa saa maistaa makiaa!

      Puuma puutteessa, Iso huokaus ja Heikkoluonteinen, kauniita unia myös teille!

    • Koira mies

      Kannattaa rohkeasti googlettaa seksitreffit, niin jo etusivulla löytyy suomalainen vaihtoehto. Sinne voi jopa jättää oman ilmoituksensa, jolloin varmasti saa sitä mitä on hakemassa.

    • ei oo todellist

      opin tält palstalt et kaikki naiset on nymphomaaneja.

    • _Kai_

      Olisi hauska kuulla mitä jatkuuko selibaatti palstan aloittajalla, sekä muilla kirjoittajilla.
      Kertokaa kuulumisia!

    • Pahenee...

    • _Kai_

      Kerro tarkemmin, olisi mukava jakaa kokemuksia.........?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2511
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2164
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      41
      2018
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1324
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe