Minä juon aina humalahakuisesti. En edes ymmärrä miksi kukaan joisi mistään muusta syystä, ihan oikeasti. Jos ei halua humalaan, ei minkäänlaiseen nousuun, niin eikö silloin kannata juoda vain alkoholittomia juomia?
Enkä halua tässä sanoa, että humalahakuisuus on hyvä asia, päinvastoin: kännissä örveltäminen ei tee kenestäkään fiksumpaa/hauskempaa/komeampaa/kauniimpaa. Tuntuu vain typerältä, kun jotkut pienessä sievässä selittävät, etteivät halua juoda humalahakuisesti, vaan ottavan kohtuudella rentoutuakseen. Eli: hakevat nousuhumalan tuomaa rentoutta.
Humalahakuisuus
5
264
Vastaukset
- ====
Kyllä maailmaan puhetta ja selityksiä mahtuu, ja juopot ovatkin mestareita selittämään omaa juomistaan; paha akka, paha ukko, kelju pomo, veemäiset sukulaiset, elämäntilanne sitä ja tätä jne. jne. ja aina syy on jossain muualla, kuin itsessä.
Kaikki juovat humaltuakseen. Joillain vain se pyrkimys humalatilaan on voimakkaampi, ja pitkälle edenneenä jatkuva.- Selvästi juovuksissa
Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.
Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi! - Heh..
Selvästi juovuksissa kirjoitti:
Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.
Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!Höpöhöpö, älä mainosta uskontoasi.Uskontosi on alkoholismi, siihen sinä uskot, et faktoihin.
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - 23
Heh.. kirjoitti:
Höpöhöpö, älä mainosta uskontoasi.Uskontosi on alkoholismi, siihen sinä uskot, et faktoihin.
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa?term_keywords=Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa
- nnrrr
Selvästi juovuksissa kirjoitti:
Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.
Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!Kyllä. Tuskinpa kukaan juo viinejä niiden maun takia. Humalaa sillä haetaan takaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512