Humalahakuisuus

Pökkeli

Minä juon aina humalahakuisesti. En edes ymmärrä miksi kukaan joisi mistään muusta syystä, ihan oikeasti. Jos ei halua humalaan, ei minkäänlaiseen nousuun, niin eikö silloin kannata juoda vain alkoholittomia juomia?

Enkä halua tässä sanoa, että humalahakuisuus on hyvä asia, päinvastoin: kännissä örveltäminen ei tee kenestäkään fiksumpaa/hauskempaa/komeampaa/kauniimpaa. Tuntuu vain typerältä, kun jotkut pienessä sievässä selittävät, etteivät halua juoda humalahakuisesti, vaan ottavan kohtuudella rentoutuakseen. Eli: hakevat nousuhumalan tuomaa rentoutta.

5

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ====

      Kyllä maailmaan puhetta ja selityksiä mahtuu, ja juopot ovatkin mestareita selittämään omaa juomistaan; paha akka, paha ukko, kelju pomo, veemäiset sukulaiset, elämäntilanne sitä ja tätä jne. jne. ja aina syy on jossain muualla, kuin itsessä.
      Kaikki juovat humaltuakseen. Joillain vain se pyrkimys humalatilaan on voimakkaampi, ja pitkälle edenneenä jatkuva.

      • Selvästi juovuksissa

        Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.

        Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!


      • Heh..
        Selvästi juovuksissa kirjoitti:

        Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.

        Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!

        Höpöhöpö, älä mainosta uskontoasi.Uskontosi on alkoholismi, siihen sinä uskot, et faktoihin.

        Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

        http://piv.pivpiv.dk/


      • 23

      • nnrrr
        Selvästi juovuksissa kirjoitti:

        Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.

        Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!

        Kyllä. Tuskinpa kukaan juo viinejä niiden maun takia. Humalaa sillä haetaan takaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe