Elikkä mulla on jääny nurkkiin pyörimään vanha tarpeeton lg navigaattori..se on jotaki ln sarjaa..vanha sellanen neliskanttinen mötikkö..missä kartat on muistikortilla..ja nyt mietin että onnistusko tuommoseen saaha laitettua vesistökarttoja ilman satojen eurojen kustannuksia?pielisellä tulee kalateltua ja ois kätevä olla mukana..jos jollaki on jotai tietoa ni jakakaa ihmeessä.
Päivittäminen kotikonstein
5
205
Vastaukset
- Kerropa lisäksi,...
...onko kyseessä auto- vai vesistönavigaattori?
ja tarkka malli?
Hyvät lähtötiedot antamalla saa paremmin vastauksia! - 16
Kyseessä on automalli ln 400.
Eikö kellään oo tietoa?
- Orilampi 17382
Ei ole tietoa, mutta jos laite olisi 70€ maksava Garmin 200, niin sitten olisi tietoa että maastokartat käy ja toimii, ja niitä voi käyttää veneilyssä, senverran tarkkoja ovat. Karttoja löytyy myös "ilmaiseksi"
- EKSY-en
Romua...
Tässä joitain leikkimisohjeita,
http://ln700.netsons.org/site/forum/2-lg-pnd-ln700/2-trasformare-il-pnd-lg-ln700-in-un-pocketpc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498