kokemuks.:ekat känät viinalla (=eihyvä)

juoppo -.-

okei, mun on nyt iha pakko kertoo teil, jotka mietitte et jois ekat kännit viinalla, et ei menis esim nii paljo rahaa, ku ei tarviis ostaa nii paljo tai sit et vanhemmilt vois ottaa,,, ni pikku vinkkinä oon 15v tyttö ja join ekat kännit viinalla johon oli sekoteltu kaikkee viinaa mitä viinakaapist löyty miedoimmt oli sitä 40% ja vahvimmat 80%

19

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knvido

Okei nyt uskon ettei viinankaa kannata juoda ekoi kännei!!!

• Ei sillä ole mitään väliä, että juoko tuollainen napero ekat kännit viinalla vai siiderillä. Tulos on kuitenkin sama. Heräät pusikosta perse hellänä, koska et tiedä missä rajasi menee, ja kun kaverit sanoo, että ota vielä yks, niin sinähän otat.

• öljdf

Tomegle iha oikeest!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

• James'95

Olkaapas hiljaa. Tomegle puhuu asiaa, vaikkakin kirjoittaa syyllistävällä tavalla.

• 3245678

tomegle on pummi

• hate me

joo siinä ei oo varmaa mitää löytää ittensä oksennuksen keskeltä, kokemus sekin kuitenkin

• Looradog

Krapula on kauhea asia ja kerran ko olin semmotteen itelleni hommannu ni sen jälkeen oon aina nautti alkoholista kohtuullisissa määrissä.

• Näinhän se pitää

Kokeilkaas, kitatkaa kaljaa tyhjää mahaa semmonest 12 pulloa/tölkkiä ja sen päälle pari buranaa kaljojen päälle ni hyvää tulee! Kyllä sen 3 tunnin ajan paska lentää :D (tulipaha jottai taas opittuu)

• asdf12133

Frendi vetäs ekat kännit minttu viinalla ja heräs sairaalasta et hyvä näin :D

• miksuuh69

Ekat kännit 40 prosenttista viinaa litra, pari vitamiinitabua päälle ja eiku vatsahuuhteluu !

• lkölkölköl

lol

• fyyirf6r

olisi kannattanut alottaa vähän miedommilla juomilla ja totulella. harmi jos ekasta kerrasta jäi traumat. koska hauskan pito on tärkeintä. ei tarvitse ollla kännissä , ei tarvitse juoda yhtään.

• Aikuinenjuhlija

Itse olen jo 35 v. aikuinen mies. Olen siis ehtinyt kännätä elämässäni ensimmäistä kertaa monesti.

Kalja on useimmiten osoittautunut harmilliseksi kaikin tavoin. Olen kaljaa juotuani usein päätynyt ahdistaviin tilanteisiin ja kaikenlaisiin konflikteihin.

Kannattaa muuten mielumin vaikka tupakoida kun juoda alkoholia. Mutta jos on pakko juoda niin juokaa Viinaa, se on kuitenkin terveellisempää kuin kalja.

• wevweqev

ei voi sanoa muuta ku voi vitun urpot, siis ketjun aloittaja ja kaverinsa :DDD ensinnäkin, ekoja kännejä ei kannata mennä juomaan mihinkää puistoo. Toiseks, jos tietää että pullo on täynnä vitun vahvaa viinaa sitä ei ehkä kannata juoda ihan ykösel alas vaa rauhaksee nii pystyy lopettamaaki ajois :D Ei siinä mitää, on sitä tullu itekki9 samuiltuu ja heräiltyy ryyppyiltojen jälkee mistä milloinkin, jopa putkasta, mut järjenkäyttö on ees jossain määrin suotavaa.

• tyttö joka juo:)

ite ei ollu ees ekät kännit, mutta join melkeen raakaa viinaa(huonosti lantrattu) yli puoli pulloa jossai kymmenessä minuutissa. no siitä kymmenisen minuuttia eteenpäin, ni eiköhän muisti ruennut jo pätkimään. muunmuassa oksentelin ympäri keskustaa, juoksin ilman paitaa yleisillä paikoilla, kaatuilin niin, että aamulla oli molemmat polvet ja toinen käsi pahoilla haavoilla.jos olisi ollut vähänkin syvempi haava kädessä, niin mulla olis ollut valtimo auki. Kaverini nilkka MURTUI ja jalat olivat oikeasti pahan näköiset.. noin puoli tuntia sen jälkeen kun oltiin aloitettu juominen, niin oltiinkin jo poliisiautossa (vaikka en itse muista mitään siitä) ja hetken kuluttua kotona. En muista oikeastaan mitään hölmöilyistäni, mutta kaverit kertoivat:s

Tästä kuitenkin opin, miten juodaan kohtuullisesti. Sen jälkeen olen ollut monesti kännissä, mutta osaan aina lopettaa ajoissa ja tiedän omat rajani. En suosittele kenellekkään samaa, mutta näin minä itse opin juomaan ja opin myös, ettei aina tarvitse olla kännissä. Useasti mennään kavereitten kanssa bileisiin, mutta minä ja pari muuta ollaan juomatta ja pidetään muuten vaan hauskaa:)

• i_s_l_a

Itse join ensimmäisen kerran 14-vuotiaana, ja ihan perus siiderillä aloittelin. Ei olisi tullut mieleenkään aloittaa viinalla, kun tavoite ei ollut edes humala, lähinnä join seuran vuoksi. En kyllä ymmärrä kun katselee noita 13-vuotiaita "limupullo"jensa kanssa tuolla puistoissa kun aivan kaatokännissä ovat. Toisaalta kiitos heille, työllistävät selviämispartioita sen verran tarpeeksi että mm. 17-vuotiaat saavat juoda rauhallisesti ilman kyttääviä aikuisia, kaikki aika kun menee heiltä siihen että onkii turvaan sammuneita varhaisteinejä.

Mutta miksi viinaa, sitä en ymmärrä kun ei maistu edes hyvältä. Booleissa ja drinkeissä ok, mutta esim kokikseen lantrattuna aivan saatanan pahan makuista.

• kulkija kuustoistav

oli se melko jännää, join ensin suomiviinaa limsaan sekotettuna ja ku tuntu että nousi päähän, aloin ottaan pieniä kulauksia raakana,,, noh kohta oli semmonen olo että koko huone pyöri ja horjuin ko mikä, toisti kokoajan että ''vittu mää oon päisään''. sitte meninki nukkuun takki päällää ja aamulla heräsin ja oli kumma olo, sitte oksensin

• Apinabitz

-----------------------------------------------------------------------------------------
      suoraan sanoen se on aiva vitun sama mitä juo kunhan juo kohtuudella!!! se on ykkössääntö.
      -----------------------------------------------------------------------------------------
      mulla meni vähä overiks mun ekat kännit ku pöllin äireen litran glögipullon ja vedin sen naamaani niin johan laatta lensi yöllä :DD

• alkoooooooo

Voi vitun pellet.

Ottakaa kohtuudella. Lantratkaa jo ennen kuin lähdette ryyppäämään ja sekotelkaa juoma huolella. Tietäkää rajanne. Kysykää kavereilta neuvoa, lukekaa netistä jne.

Alkoholi on verrattavissa koviin huumeisiin, kuten heroiiniin,amfetamiiniin ja kokaiiniin. Käsitelkää sitä sillä tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe