Miten autan äitiäni?

Huolestunut tytär

On kokeiltu homeopatiaa ja siitä ei ole enää apua.
Valittaa särkyä joka on nimenomaan ranteissa ja sormissa.
Onko olemassa mitään kotihoito keinoja, jolla kipua pystyisi vähentämään tai saako luontaistuotekaupasta jotain mitä voisi kokeilla.
Kiitos avusta jo etukäteen

7

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokueräs

      Monet ovat saaneet apua nivelkipuihin MSM:stä ja inkivääristä, myös kurkumasta olen kuullut.

      Omakohtaista kokemusta ei juurikaan ole. Inkivääristä olen talvisin tehnyt inkiväärijuomaa ja käytän jonkun verran ruuanlaitossa muutenkin. Mitään erityistä hyötyä en ole kokenut saavani, mutta koska pidän mausta, niin syön sitä edelleen.

      Mummoni aikanaan käytti reumaattiseen polveensa kaalinlehtiä. Sellaisen ison lehden rakennetta vähän murskattiin kaulimella ja sitten sidottiin löyhästi polven ympärille. Mummo väitti että auttoi, mutten tätäkään ole itse kokeillut. En vaan käytä kaalia ruuanlaitossa, niin en sitten ole ostanut nivelvaivojenkaan takia "varastoon".

      Itse käytän ranteiden ja sormien kipuja helpottamaan yhdistelmää kylmägeeli ja tiukahkot kynsikkäät. Jostain syystä nivelet tarvitsevat ensin viilennyksen ja sen jälkeen pitävät lämpimästä hieman kiristävästä. Jollain toisella riittää pelkkä lämpö tai kylmä. Riippuu ihmisestä ja ne keinot oppii vaan kokeilemalla ajan kanssa.

    • Hupsistahei

      Olisikohan äidillesi jääny homeopaatin rahastuksen jäljiltä yhtään rahaa jotta voisi varata ajan OIKEALLE lääkärille ??

      • Asiaton viesti

        Tuossa oli asiaton viesti. Hyi, miten kehtaatkin.


      • QQe3
        Asiaton viesti kirjoitti:

        Tuossa oli asiaton viesti. Hyi, miten kehtaatkin.

        Ei tuo minun mielestäni asiaton viesti ole - kyllä kannattaa jättää poppakonstit vähemmälle ja mennä lääkäriin....


      • typerysten typerys
        QQe3 kirjoitti:

        Ei tuo minun mielestäni asiaton viesti ole - kyllä kannattaa jättää poppakonstit vähemmälle ja mennä lääkäriin....

        Ja sinäkö sen tiedät, ettei ko. henkilö ole käynyt lääkärissä? Olet typerysten typerys jos tuollaisia kuvittelet. Ikäänkuin kukaan muu ei ymmärtäisi asioista kuin sinä.


    • Angiobalans..

      Minulla on ankara reuma, mutta huomsin, kun käytin Angiobalanssia syövän pysäyttämiseen 2 ambulia/päivä, niin kas, reumakipuni katosivat taivaan tuuliin. Aivan outoa, ei minkäänlaisia kipuja missään, ja vastikään, ennen Angiobalanssin aloitusta olin hirvittävän kipeessä kunnossa.

      Angiobalanssi = nestemäinen hainrustouute, ei ole halpaa hoitoa mutta minun reumassani tehokasta.

      Mutta nyt kun alan lopettelemaan, olin viikon ilman, niin voi taivas, taas sormet kipytyivät. Nyt loppuajan, mitä mulla on Angiobalanssia kotona jäljellä, otan ambulin päivässä. Sekin tehoaa, mutta hitusen tuntuu nivelissä kipua joten minun reumaani olisi 2 ambulia niin täydellinen tulos.

      Olen aiemmin syönyt 2 vuotta inkivääriä tuloketta. Minuun se ei tehonnut.
      Angiobalanssin hinta vaihtelee suuresti. Hain netistä niin hintahaitari liikkui tuolla 45 - 70 €:n välillä 20 ambulin pakkaus.

    • ****

      Itseltäni loppuivat nivel- ja lihassäryt kun löydettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, ja aloin siihen syömään thyroxinia. Mistään muusta valmisteesta tai lääkkeestä ei ollut särkyihin apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe